Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mi ez?
Ha inkább telefonon szeretnéd intézni az adategyeztetést, Virtuális ügyintézőnk segít, hogy ne kelljen várnod ügyfélszolgálati munkatársunk kapcsolására. Virtuális ügyintézőnk egy telefonos ügyfélszolgálati robot, amely képes a válaszaid alapján automatizáltan elvégezni a kötelező adategyeztetést. Ez a technológia megkönnyíti és felgyorsítja az ügyintézést, hiszen nem kell várakoznod a kapcsolásra.
-
Hogyan működik?
1. Hívd fel a 06 20 2020 222 telefonszámot.
2. A hívás során a virtuális ügyintéző az adategyeztetéshez szükséges adatokra vonatkozóan kérdéseket tesz fel neked, és a válaszaidat rögzíti. Például: Virtuális ügyintéző elmondja, hogy ‘Kérlek, a sípszó után add meg a teljes neved. Ha rendelkezel második keresztnévvel is, akkor kérlek, azt is add meg!’ - Ekkor be kell mondanod a teljes neved.
3. A virtuális ügyintéző ellenőrzi az adataid a központi nyilvántartásban. Ha az adatok helyesek, akkor tájékoztat az adategyeztetés sikerességéről. Ha az adatok eltérnek a korábban megadottaktól, továbbítja hívásod egy ügyfélszolgálati munkatársunkhoz.
-
Milyen előnyei vannak a virtuális ügyintézésnek?
Gyorsabb: Nem kell várakoznod vagy bonyolult menükben tájékozódnod. Egyszerűen hívd fel a Virtuális ügyintézőt a 06 20 2020 222 számon, és végezd el az adategyeztetést.
Kényelmes és rugalmas: A Virtuális ügyintéző a nap 24 órájában elérhető, bármikor intézheted az adategyeztetést.
-
Mi történik, ha nem sikerül az adategyeztetés a virtuális ügyintézővel?
Ha az adategyeztetést nem sikerül elvégezned, a virtuális ügyintéző automatikusan átkapcsol egy élő ügyintézőhöz, aki segít megoldani az ügyedet.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!