• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • A személyes adatokra (bejelentett állandó lakcím, személyazonosító okmányok stb.) vonatkozó módosítást kérheted a változást igazoló dokumentumok bemutatásával a Yettel üzletekben, vagy levélben a dokumentumok másolatának megküldésével erre a címre: Yettel Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.
    Az írásos kérelemben fel kell tüntetni a telefonszámodat és számlázási azonosítódat, valamint levél/fax esetén az aláírásoddal kell ellátni a dokumentumot.
    Elektronikus űrlapunk kitöltésével is leadhatod módosítási igényedet ügyfélszolgálatunknak.
     

  • Számlaküldési nevedet vagy címedet bármikor megváltoztathatod, a változás a következő számlazárással lép életbe.
    A módosítást a legegyszerűbb elvégezni a Yettel internetes ügyfélszolgálati oldalunkon, a belépést követően a Saját fiókban, a telefonszám kiválasztása után, a Beállítások oldalon.  Amennyiben több telefonszámod van, a számlát hívószámonként más-más címre is kérheted.
    Kérésedet jelezheted felénk a hálózaton belül díjmentesen hívható 1220-as számon is vagy a tarifacsomagod szerinti díjon hívható +36 20 200 0000-s telefonos ügyfélszolgálati számon ügyintézőnknél.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.