Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mi az elektronikus számla?
A díjmentes elektronikus számla szolgáltatással papír alapú számla helyett elektronikus formában tekintheted meg a számládat, a számla elkészültéről e-mailben és/vagy SMS-ben értesítünk.
Az elektronikus számla teljesen egyenértékű a papírszámlával. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papírszámla, hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.Környezetbarát megoldás, hiszen nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezáltal minden, elektronikus számla szolgáltatásunkat megrendelő előfizető hozzájárul környezetünk védelméhez.
-
Hogyan tudok elektronikus számlára váltani?
- Yettel fiókban:
Regisztrálj a Yettel online ügyfélszolgálati oldalunkon e-mail címeddel és egy megadott jelszóval.
Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldal Számlázással kapcsolatos beállítások részében válaszd az Elektronikus számlát.- Telefonos ügyfélszolgálaton: 1220
- Yettel üzletekben
A sikeres megrendelésről minden esetben e-mailben vagy SMS-ben visszaigazolást küldünk. A szolgáltatás megrendelésével egyidőben a számlafizetési módod postai csekkről automatikusan banki átutalásra módosul. A sikeres megrendelést követően kizárólag elektronikus úton kapsz számlát, vagyis a továbbiakban sem papíralapú számlát, sem postai csekket nem állítunk ki a számodra.
-
Hogyan értesülök arról, hogy az elektronikus számlám elkészült?
Az elektronikus számla szolgáltatás mellé aktiváljuk a díjmentes Számlaértesítő szolgáltatást, mellyel e-mailben és/vagy SMS-ben értesítést kapsz a számla kiállításakor és a fizetési határidő lejárta előtt 1 nappal.
-
Hol találom az elektronikus számláimat?
A számlák a kiállításuk után rendelkezésre állnak, érkezésükről e-mailben és/vagy SMS-ben küldünk értesítést. A Yettel fiókodban elérhető elektronikus számlák bármikor visszakereshetőek 8 évre visszamenően, interneten keresztül bárhonnan hozzáférhetsz.
-
Hogyan tudom az elektronikus számlát befizetni?
Ha az elektronikus számlát választod, a csekkes postai sorbanállást is elkerülöd, ráadásul környezetbarát megoldást választasz. Töltsd a megtakarított időt valami számodra fontosabbal, a befizetést pedig intézd az alábbi módok egyikével kényelmesen, időtakarékosan:
- Yettel fiókodon keresztül bankkártyás fizetéssel,
- Yettel alkalmazásban,
- Egyszerűsített számlafizetéssel,
- Banki átutalással,
- Csoportos beszedési megbízással.
-
Ha több előfizetés van a nevemen, lehet csak az egyikre elektronikus számlát kérni?
A Szolgáltatást számlázási címenként lehet megrednelni, tehát a megrendelése esetén az egy számlázási címhez tartozó összes előfizetésre megrendelésre kerül a szolgáltatás.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!