Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Milyen díja van az előfizetésem visszakapcsolásának?
A szüneteltetés megszüntetése, azaz az előfizetés visszakapcsolása a szüneteltetés alatt bármikor díjmentesen kérhető a Yettel üzleteiben írásban, valamint a Telefonos Ügyfélszolgálaton azonosítást követően.
Amennyiben a szüneteltetés alatt az előfizetés díj nemfizetés miatt korlátozásra kerül, akkor visszakapcsolásra kizárólag a tartozás rendezését követően van lehetőség. A visszakapcsolásra legkésőbb a kérelem beérkezését követő 1 munkanapon belül kerülhet sor.
Amennyiben a szünetelés időtartama eléri a 6 hónapot és visszakapcsolásra irányuló kérelem ezen időszak elteltéig nem érkezik a Yettelhez, a Yettel a szolgáltatást visszakapcsolja. A visszakapcsolást követően a díjfizetés a szüneteltetést megelőző tarifacsomag és megrendelt szolgáltatások alapján történik. -
Hűségidő alatt is van lehetőségem szüneteltetésre?
Szüneteltetésre a hűségvállalás időszaka alatt is lehetőség van, 1 alkalommal, maximum 6 hónapig. Hűségvállalás esetén az előfizetői szerződés időtartama a szünetelés idejével, de legfeljebb a szüneteltetés kérését megelőző határozott időtartamból hátralévő idővel meghosszabbodik. Amennyiben a hűségvállalás alatt az Előfizető már élt szüneteltetési jogával, köteles az előfizetéshez tartozó kötbérösszegek megfizetésére.
-
Kérhetem az előfizetésem szüneteltetését díjmentesen?
A szolgáltatás szüneteltetésének kérésekor egyszeri díjat kell fizetni, ami 2 125 Ft.
Az egyszeri díj megfizetése után az első két hónap havidíjmentes.
További szüneteltetés esetén, a harmadik hónaptól havidíjat kell fizetni, ami 1 145 Ft. -
Ideiglenesen szüneteltethetem az előfizetésemet?
Az előfizetés ideiglenes szüneteltetésére legfeljebb 6 hónapig van lehetőség.
-
Mi a teendő, ha az előfizetés tulajdonosa elhunyt?
Ha az előfizető elhunyt, az örökösnek kötelessége a halotti anyakönyvi kivonat vagy halottvizsgálati bizonyítvány megszerzése után, erről azonnal értesíteni a szolgáltatót, és hitelt érdemlően igazolni a halálesetet.
Az örökösnek az elhunyt előfizető nevén lévő összes előfizetésről nyilatkozni szükséges.Mi a teendő, ha valaki tovább szeretné használni az előfizetést?
Amennyiben a telefonszámot továbbra is használni szeretnéd, úgy kérünk fáradj be egy Yettel üzletbe ahol díjmentes saját nevedre történő szerződéskötési lehetőséget biztosítunk.Mi a teendő, ha az előfizetést meg szeretném szüntetni?
A következő pontban felsorolt dokumentumok bemutatásával az örökös személyesen, a Yettel ügyfélszolgálati pontokon vagy a weboldalunkon elérhető űrlapon kezdeményezheti a megszüntetést.Milyen dokumentumok szükségesek az ügyintézéshez?
• Halotti Anyakönyvi Kivonat vagy
• Halotti bizonyítvány vagy
• Öröklési bizonyítvány vagy
• Hagyatékátadó végzés.
-
Milyen fizetési kötelezettségeim vannak az előfizetésem megszüntetése esetén?
Felmondás esetén – döntésed szerint a helyszínen vagy később – a felmondás napjáig keletkezett (esedékes és lejárt) tartozást ki kell egyenlítened. Utólag, számla alapján kell megfizetned a felmondást megelőzően (vagy a felmondási idő alatt) igénybe vett, de a felmondás után kiszámlázott szolgáltatások díját (havidíj és forgalmi díj), valamint az egyéb tartozásokat.
-
Hogyan tudom megszüntetni az előfizetésem?
Amennyiben úgy döntesz, hogy előfizetői szerződésedet szeretnéd megszüntetni, kérésedet az alábbi csatornákon jelezheted felénk:
- Telefonon: munkanapokon 9-17 óra között a hálózaton belül díjmentes 1220-as Telefonos ügyfélszolgálati számon. A felmondáshoz meg kell adnod az érintett hívószámot, az ügyfélszolgálati jelszavad, és azt a napot, amikortól már nem kívánod a szolgáltatást használni (megszüntetés dátuma). A telefonos felmondás kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők számára érhető el.
- Személyesen: bármelyik Yettel értékesítési ponton fogadjuk szóbeli kérésedet.
- Levélben: előfizetésedet megszüntetheted a címünkre (Yettel Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.) megküldött postai levélben. Az aláírt levélben fel kell tüntetned az érintett hívószámot, a Yettel azonosítódat és a megszüntetés dátumát.
- Elektronikus űrlapon: szintén fel kell tüntetni az érintett hívószámot, a Yettel azonosítót és a megszüntetés dátum – ebben az esetben fokozott biztonságú elektronikus aláírással kell beküldened az igényed!
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!