• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • A szüneteltetés megszüntetése, azaz az előfizetés visszakapcsolása a szüneteltetés alatt bármikor díjmentesen kérhető a Yettel üzleteiben írásban, valamint a Telefonos Ügyfélszolgálaton azonosítást követően. 

    Amennyiben a szüneteltetés alatt az előfizetés díj nemfizetés miatt korlátozásra kerül, akkor visszakapcsolásra kizárólag a tartozás rendezését követően van lehetőség. A visszakapcsolásra legkésőbb a kérelem beérkezését követő 1 munkanapon belül kerülhet sor.
    Amennyiben a szünetelés időtartama eléri a 6 hónapot és visszakapcsolásra irányuló kérelem ezen időszak elteltéig nem érkezik a Yettelhez, a Yettel a szolgáltatást visszakapcsolja. A visszakapcsolást követően a díjfizetés a szüneteltetést megelőző tarifacsomag és megrendelt szolgáltatások alapján történik.

  • Szüneteltetésre a hűségvállalás időszaka alatt is lehetőség van, 1 alkalommal, maximum 6 hónapig. Hűségvállalás esetén az előfizetői szerződés időtartama a szünetelés idejével, de legfeljebb a szüneteltetés kérését megelőző határozott időtartamból hátralévő idővel meghosszabbodik. Amennyiben a hűségvállalás alatt az Előfizető már élt szüneteltetési jogával, köteles az előfizetéshez tartozó kötbérösszegek megfizetésére.

  • A szolgáltatás szüneteltetésének kérésekor egyszeri díjat kell fizetni, ami 2 125 Ft.
    Az egyszeri díj megfizetése után az első két hónap havidíjmentes. 
    További szüneteltetés esetén, a harmadik hónaptól havidíjat kell fizetni, ami 1 145 Ft.

  • Az előfizetés ideiglenes szüneteltetésére legfeljebb 6 hónapig van lehetőség.

  • Ha az előfizető elhunyt, az örökösnek kötelessége a halotti anyakönyvi kivonat vagy halottvizsgálati bizonyítvány megszerzése után, erről azonnal értesíteni a szolgáltatót, és hitelt érdemlően igazolni a halálesetet.
    Az örökösnek az elhunyt előfizető nevén lévő összes előfizetésről nyilatkozni szükséges.

    Mi a teendő, ha valaki tovább szeretné használni az előfizetést? 
    Amennyiben a telefonszámot továbbra is használni szeretnéd, úgy kérünk fáradj be egy Yettel üzletbe ahol díjmentes saját nevedre történő szerződéskötési lehetőséget biztosítunk.

    Mi a teendő, ha az előfizetést meg szeretném szüntetni?
    A következő pontban felsorolt dokumentumok bemutatásával az örökös személyesen, a Yettel ügyfélszolgálati pontokon vagy a weboldalunkon elérhető űrlapon kezdeményezheti a megszüntetést. 

    Milyen dokumentumok szükségesek az ügyintézéshez? 
    •    Halotti Anyakönyvi Kivonat vagy
    •    Halotti bizonyítvány vagy
    •    Öröklési bizonyítvány vagy
    •    Hagyatékátadó végzés.
     

  • Milyen fizetési kötelezettségeim vannak az előfizetésem megszüntetése esetén?

    Felmondás esetén – döntésed szerint a helyszínen vagy később – a felmondás napjáig keletkezett (esedékes és lejárt) tartozást ki kell egyenlítened. Utólag, számla alapján kell megfizetned a felmondást megelőzően (vagy a felmondási idő alatt) igénybe vett, de a felmondás után kiszámlázott szolgáltatások díját (havidíj és forgalmi díj), valamint az egyéb tartozásokat.

  • Amennyiben úgy döntesz, hogy előfizetői szerződésedet szeretnéd megszüntetni, kérésedet az alábbi csatornákon jelezheted felénk:
    -    Telefonon: munkanapokon 9-17 óra között a hálózaton belül díjmentes 1220-as Telefonos ügyfélszolgálati számon. A felmondáshoz meg kell adnod az érintett hívószámot, az ügyfélszolgálati jelszavad, és azt a napot, amikortól már nem kívánod a szolgáltatást használni (megszüntetés dátuma). A telefonos felmondás kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők számára érhető el.


    -    Személyesen: bármelyik Yettel értékesítési ponton fogadjuk szóbeli kérésedet.
    -    Levélben: előfizetésedet megszüntetheted a címünkre (Yettel Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.) megküldött postai levélben. Az aláírt levélben fel kell tüntetned az érintett hívószámot, a Yettel azonosítódat és a megszüntetés dátumát.
    -    Elektronikus űrlapon: szintén fel kell tüntetni az érintett hívószámot, a Yettel azonosítót és a megszüntetés dátum – ebben az esetben fokozott biztonságú elektronikus aláírással kell beküldened az igényed!

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.