Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Minden előfizetés más néven van a családban, így is létrehozhatom a Yettel Full-t?
A Yettel Full csomag csak azonos számlázási azonosítón lévő előfizetésekből hozható létre. Így először az előfizetéseket azonos számlázási azonosítóra kell írni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted.
Fontos tudni, hogy Full csomagba csak aktív státuszú, Prime vagy meghatározott Yettel (Yettel Prime M Net, Yettel Prime M Talk, Yettel Prime L, Yettel Prime L+, Yettel Prime XXL, Yettel Prime 2022, Yettel Prime Plus 2022, Yettel Prime Max 2022, Yettel Prime+, Yettel Prime Plus+, Yettel Prime Max+, Yettel Prime Simple Net 2024, Yettel Prime Simple 2024, Yettel Prime Plus Talk 2024, Yettel Prime Plus 2024, Yettel Prime Extra 2024, Yettel Prime Max 2024, Yettel Prime M Talk , Yettel M Talk, Yettel M Talk+, Yettel Prime, Yettel Prime Simple Net, Yettel Prime Simple, Yettel Prime Plus, Yettel Prime Extra, illetve Yettel Prime Max) mobil, illetve OtthonNet, OtthonNet Basic, OtthonNet Pro kerülnek be. -
Ha új előfizetést vásárlok, vagy írok át arra a számlázási azonosítóra, amely rendelkezik Yettel Full-lal, automatikusan tagja lesz az új szám is a csomagnak?
Igen! Amennyiben már rendelkezel aktív Full szolgáltatáscsomaggal, úgy minden további kiemelt tarifa automatikusan bekerül a csomagba, ezzel kapcsolatosan további teendőd nincsen.
-
Yettel Full esetén a számlázási címnek is ugyanannak kell lennie minden előfizetés esetén?
Igen, ugyanis több számlázási cím esetén maximum 15% havidíjkedvezmény jár. Ahhoz, hogy a maximális kedvezményt elérhesd, egy számlázási cím alatt kell lennie a szolgáltatásaidnak.
-
Megszűnik-e a Yettel Full, ha a csomagban lévő valamelyik vagy mindegyik előfizetésen tarifacsomagot váltok?
A Yettel Full addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik.
-
Mi történik, ha megszüntetem az egyik, Yettel Full csomagban lévő előfizetésem?
A Yettel Full csomag addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Amennyiben az előfizetés megszüntetésével csak egy Prime vagy egy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkező előfizetés marad a csomagban – függetlenül attól, hogy más tarifával rendelkező számlás előfizetés – a Yettel Full csomag automatikusan felfüggesztésre kerül.
-
Mi történik, ha valamelyik vagy mindegyik előfizetésem hűségideje lejár?
Nem történik semmi. A hűség sem a csoportalapítás, sem pedig a csoporthoz való csatlakozásnak nem feltétele, és a csoport későbbi működését sem befolyásolja.
-
Mi történik, ha számlazárás előtt valamely előfizetés kikerül a Yettel Full csomagból?
A Full csomag addig nem szűnik meg , ameddig van legalább két olyan aktív státuszban lévő tagja, amely Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Azonban a havidíjkedvezmény mértékét a számlazáráskor a csoportban lévő Prime és OtthonNet előfizetések száma határozza meg. Ez alapján számlálódik a kedvezmény a teljes kiszámlázott havidíjra.
-
Hogyan alakul a tarifacsomagban foglalt percek és SMS-ek felhasználhatósága?
Belföldön, a Full csomag tagjai 0 Ft-ért beszélhetnek egymással. A Full csomag tagjainak küldött SMS-ekre a tarifacsomagszerinti díjak az irányadók.
Az 1. roaming díjzónában és 1. roaming díjzónából belföldre irányuló csoporton belüli hívásokra a tarifacsomag általános feltételei irányadók. -
Melyik TV csomagokra jár a kedvezmény?
A Yettel TV L, M és S csomagokra vehető igénybe a 15% kedvezmény.
-
Több előfizetést is bevonhatok a Yettel Full csomagba?
Igen! Maximum tíz előfizetés vonható be.
-
Bevonhatom akár a barátaimat, vagy akikkel nem egy cím alatt élek?
Igen! Nincs szükség arra, hogy egy cím alatt éljetek, így akár barátaiddal is lehettek egy Full csomagban. Azonban fontos, hogy a csomagban csak azonos számlázási azonosítón előfizetések lehetnek. Abban az esetben, ha az előfizetések nem egy számlázási azonosítón vannak, először az előfizetéseket azonos ügyfélszámra, számlázási azonosítóra kell átíratni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted.
-
Bővíthetem a Yettel Full csomagomat szerződéskötés után is?
Igen! A Yettel Full bármikor bővíthető, így később is bármikor elérhetsz magasabb kedvezményszintet, minden arra kiemelt új szolgáltatásod a csomagba kerül.
-
Milyen feltételei vannak még a kedvezményeknek?
A kedvezmények érvényesítéséhez fontos, hogy azonos számlázási azonosító alatt lévő szolgáltatások nem lehetnek felfüggesztett státuszban. Felfüggesztett státusz esetén a kedvezmények (havidíjkedvezmény és korlátlan beszélgetés 0 Ft-ért a csomag tarifái között belföldön) nem érvényesülnek.
A feltételeknek számlazárás előtti napon minden azonos számlázási azonosítón lévő szolgáltatáson fenn kell, hogy álljon. -
Korábban Prime Csoportos voltam, mi vonatkozik rám?
A Prime Csoportos kedvezmény-struktúránkat október 14-én lezártuk. Ez azt jelenti, hogy új tagok bevonása és új Prime Csoport létrehozása már nem lehetséges. Azok, akik október 14-én Prime Csoporttal rendelkeztek, október 22-től az október 14-i állapot alapján magasabb havidíjkedvezményben részesülnek. Tehát a két fős Prime Csoportban a korábbi 10% helyett október 15-től 15%, a három fős csoportban 15% helyett 20%, a négy vagy több fős csoportok 30% érhető el. Fontos, hogy a kalkulált kedvezmény a Prime tarifákat veszi továbbra is figyelembe, tehát „két fős csoport” minden olyan csoport, amiben van két Prime tarifa – függetlenül az egyéb, Yettel tarifáktól.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!