• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • A Yettel Full csomag csak azonos számlázási azonosítón lévő előfizetésekből hozható létre. Így először az előfizetéseket azonos számlázási azonosítóra kell írni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük.   Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted. 
    Fontos tudni, hogy Full csomagba csak aktív státuszú, Prime vagy meghatározott Yettel (Yettel Prime M Net, Yettel Prime M Talk, Yettel Prime L, Yettel Prime L+, Yettel Prime XXL, Yettel Prime 2022, Yettel Prime Plus 2022, Yettel Prime Max 2022, Yettel Prime+, Yettel Prime Plus+, Yettel Prime Max+, Yettel Prime Simple Net 2024, Yettel Prime Simple 2024, Yettel Prime Plus Talk 2024, Yettel Prime Plus 2024, Yettel Prime Extra 2024, Yettel Prime Max 2024, Yettel Prime M Talk , Yettel M Talk, Yettel M Talk+, Yettel Prime, Yettel Prime Simple Net, Yettel Prime Simple, Yettel Prime Plus, Yettel Prime Extra, illetve Yettel Prime Max) mobil, illetve OtthonNet, OtthonNet Basic, OtthonNet Pro kerülnek be.

  • Igen! Amennyiben már rendelkezel aktív Full szolgáltatáscsomaggal, úgy minden további kiemelt tarifa automatikusan bekerül a csomagba, ezzel kapcsolatosan további teendőd nincsen.

  • Igen, ugyanis több számlázási cím esetén maximum 15% havidíjkedvezmény jár. Ahhoz, hogy a maximális kedvezményt elérhesd, egy számlázási cím alatt kell lennie a szolgáltatásaidnak.

  • A Yettel Full addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik.

  • A Yettel Full csomag addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Amennyiben az előfizetés megszüntetésével csak egy Prime vagy egy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkező előfizetés marad a csomagban – függetlenül attól, hogy más tarifával rendelkező számlás előfizetés – a Yettel Full csomag automatikusan felfüggesztésre kerül.

  • Nem történik semmi. A hűség sem a csoportalapítás, sem pedig a csoporthoz való csatlakozásnak nem feltétele, és a csoport későbbi működését sem befolyásolja.

  • A Full csomag addig nem szűnik meg , ameddig van legalább két olyan aktív státuszban lévő tagja, amely Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Azonban a havidíjkedvezmény mértékét a számlazáráskor a csoportban lévő Prime és OtthonNet előfizetések száma határozza meg. Ez alapján számlálódik a kedvezmény a teljes kiszámlázott havidíjra.

  • Belföldön, a Full csomag tagjai 0 Ft-ért beszélhetnek egymással. A Full csomag tagjainak küldött SMS-ekre a tarifacsomagszerinti díjak az irányadók.
    Az 1. roaming díjzónában és 1. roaming díjzónából belföldre irányuló csoporton belüli hívásokra a tarifacsomag általános feltételei irányadók.

  • A Yettel TV L, M és S csomagokra vehető igénybe a 15% kedvezmény.

  • Igen! Maximum tíz előfizetés vonható be.

  • Igen! Nincs szükség arra, hogy egy cím alatt éljetek, így akár barátaiddal is lehettek egy Full csomagban. Azonban fontos, hogy a csomagban csak azonos számlázási azonosítón előfizetések lehetnek. Abban az esetben, ha az előfizetések nem egy számlázási azonosítón vannak, először az előfizetéseket azonos ügyfélszámra, számlázási azonosítóra kell átíratni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted. 

  • Igen! A Yettel Full bármikor bővíthető, így később is bármikor elérhetsz magasabb kedvezményszintet, minden arra kiemelt új szolgáltatásod a csomagba kerül.

  • A kedvezmények érvényesítéséhez fontos, hogy azonos számlázási azonosító alatt lévő szolgáltatások nem lehetnek felfüggesztett státuszban. Felfüggesztett státusz esetén a kedvezmények (havidíjkedvezmény és korlátlan beszélgetés 0 Ft-ért a csomag tarifái között belföldön) nem érvényesülnek. 
    A feltételeknek számlazárás előtti napon minden azonos számlázási azonosítón lévő szolgáltatáson fenn kell, hogy álljon.

  • A Prime Csoportos kedvezmény-struktúránkat október 14-én lezártuk. Ez azt jelenti, hogy új tagok bevonása és új Prime Csoport létrehozása már nem lehetséges. Azok, akik október 14-én Prime Csoporttal rendelkeztek, október 22-től az október 14-i állapot alapján magasabb havidíjkedvezményben részesülnek. Tehát a két fős Prime Csoportban a korábbi 10% helyett október 15-től 15%, a három fős csoportban 15% helyett 20%, a négy vagy több fős csoportok 30% érhető el. Fontos, hogy a kalkulált kedvezmény a Prime tarifákat veszi továbbra is figyelembe, tehát „két fős csoport” minden olyan csoport, amiben van két Prime tarifa – függetlenül az egyéb, Yettel tarifáktól. 

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.