• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • A mobiltelefon elvesztése esetén a letiltás az Előfizetői szerződés másolatával, - amennyiben azon szerepel a készülék IMEI száma -, vagy a jótállási jegy másolatával kérhető személyesen, üzleteinkben.
    Lopás esetén a rendőrségen tett feljelentés másodpéldányával kérhető a készülék letiltása, amiben fel kell tüntetni a mobiltelefon IMEI számát. Rendőrségi feljelentést online is lehet tenni, ha van ügyfélkapu regisztrációd. Itt tudod megtenni, az Új ügy indítása gombra kattintva.

    Apple típusú készülékek esetén a készülékek keresése, letiltása online elvégezhető, erről bővebb információt itt találsz.

    Bérelt készülék esetén, mivel az eltűnt készülékért és annak esetleges tartozékaiért az ügyfél szerződéskötéskor teljes körű anyagi felelősséget vállalt, az eltűnt, elveszett részeket ki kell fizetni. Ezek díját a vásárláskor aláírt "MEGÁLLAPODÁS mobiltelefon-készülék használatról " című nyomtatvány tartalmazza. A bérelt készülék letiltását a bejelentést követően automatikusan elvégezzük.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.