Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mikor kérhetem a készülékem hálózati függetlenítését?
A hálózati korlátozás feloldása, vagyis függetlenítés mind feltöltőkártyás, mind előfizetéses tarifák esetében lehetséges, ezt az előfizető díjmentesen kérheti, amennyiben előfizetése hűségszerződése lejárt. Amennyiben még nem járt le a határozott idejű szerződés, akkor a szerződésbontásból eredő díjak megfizetése után kérhető a függetlenítés.
-
Mi a függetlenítés menete, mit kell csinálnom?
Készüléked hálózati korlátozásának feloldását személyesen, vagy meghatalmazott által, üzleteink valamelyikében tudod intézni. Üzleteink elérhetőségét itt találod.
A készüléket IMEI száma alapján azonosítjuk be, és ellenőrizzük, hogy nem kötődik-e hozzá még hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás.
Ha nyilvántartásunkban nem található a készülék IMEI száma -jellemzően régi készülékek esetén-, akkor az alábbi dokumentumok valamelyikének bemutatásával igazolható a készülék tulajdonosa és a vásárlás időpontja:- Előfizetői Szerződés,
- A vásárlásról szóló számla, amely tartalmazza az IMEI számot.
Az igénybejelentéstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül, vagy az előfizetői szerződés megszűnésekor elvégezzük a hálózati korlátozás feloldását.
Menete:
A legtöbb készülék esetén a SIM-kártyát be kell helyezni a készülékbe és a telefon automatikusan kérni fogja a hálózati feloldó kódot. Egyes készüléktípusonként a feloldás menete ettől eltérő lehet. A kódot a függetlenítés igénylésekor személyesen, üzleteinkben kapod meg és munkatársaink tájékoztatnak arról, hogy az adott készülék esetén pontosan mi a teendő és mikor végezhető el a függetlenítés.
-
Mennyibe kerül a készülékem hálózati függetlenítése?
Az igazolhatóan Yettelnél vásárolt készülékek hálózati korlátozásának feloldása díjmentes, amennyiben adott készülékhez már nem kötődik élő hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás.
Ha olyan készülék hálózati korlátozásának feloldását kéred, amelyhez élő hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás kötődik, akkor a kötbért és/ vagy a fennálló eszköz részleteket ki kell fizetned a helyszínen.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!