Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Ki veheti igénybe a készülékcserét?
Készülékcserére minden Yettel lakossági számlás előfizetőnk jogosult, aki készülékét a Yetteltől vásárolta. Ha Yettel lakossági kártyás előfizetéssel rendelkezel, számlás előfizetésre történő áttérést követően veheted igénybe a készülékcserét.
-
Vehetek készüléket hűségidőn belül?
A Yettelnél nem kell megvárnod a 2 éves hűségidő végét, hogy a legújabb készülékmodellt megszerezd. Akkor válthatsz készüléket, amikor szeretnéd, viszont ha meglévő készülékedet a 2 éves hűségidőért cserébe készülékkedvezménnyel vetted, akkor a kedvezmény időarányos részét ki kell fizetned.
-
Miért jó nekem, ha igénybe veszem?
Készülékcsere szolgáltatásunk biztosítja, hogy hűségidőn belül bármikor le tudd cserélni meglévő készülékedet, így bármikor rugalmasan válthatsz a legújabb okostelefon modellekre. Akkor is hasznos lehet legújabb szolgáltatásunkat igénybe venned, ha nem várt helyzet állt elő: telefonodat ellopták, elromlott, eltört. Többé nem kell a hűségidő lejártához alkalmazkodnod és még a telefonszámodat is megtarthatod.
Új szolgáltatásunknak köszönhetően régi készülékedet egyszerűen és kényelmesen be is számíttathatod és ráadásul még az újat is további jelentős kedvezménnyel tudod megvásárolni.
A készülékcsere során válthatsz egy magasabb kategóriájú tarifacsomagra is, ezzel még kedvezőbb áron kaphatod meg az új telefonodat. -
Hol és hogyan vehetem igénybe a hűségidőn belüli készülékcserét?
A készülékcserét online felületünkön, a belépést követően veheted igénybe vagy személyesen üzleteinkben.
-
Mi történik a hűségidővel készülékcsere esetén?
A hűségidőn belüli készülékcsere időpontjában további 1 vagy 2 évvel megújul hűségidőd az általad választott tarifától függően.
-
Meglévő tarifacsomagommal is igénybe vehetem a készülékcserét?
Igen. Bármelyik Yettel lakossági számlás tarifacsomaggal igénybe lehet venni a hűségidőn belüli készülékcserét. Új készülék vásárlásakor akkor viheted tovább meglévő számlás tarifacsomagoddal, ha tarifacsomagodat jelenleg is árusítjuk (vagyis értékesítését nem zártuk még le); de érdemes mindig új tarifacsomagjaink közül választani.
-
Bármelyik meglévő készülékemet le tudom cserélni?
Azt a telefont tudod lecserélni, amelyiket tőlünk vetted és nyilvántartásunkban az előfizetéseden (telefonszámodon) a legutóbb vásárolt készülékként szerepel.
-
Igénybe vehetek részletfizetést a fizetendő díjakra és az új telefonom árára készülékcsere esetén?
Részletfizetéssel készülékcsere során csak az új készülék vételárát tudod finanszírozni. A készülékcseréhez kapcsolódó egyéb költségek - készülékcsere díja, meglévő készülékedhez kapcsolódó esetlegesen fennmaradó törlesztő részletek - új részletfizetéssel nem finanszírozhatók. Ezeket a tételeket a készülékcsere igénybevételekor a helyszínen kell rendezned.
-
Milyen költségekkel jár a hűségidőn belüli készülékcsere?
A készülékcsere igénybevételekor a következő tételek megfizetésével kell számolnod:
- Fennmaradó készülékrészlet összege: ha meglévő készülékedet részletfizetéssel vásároltad, akkor a hűségidőn belüli készülékcsere esetén először rendezned kell a fennmaradó, még ki nem fizetett hátralékot a régi készülékedre, majd azt követően új készüléked vásárlására megint igénybe veheted a részletfizetési lehetőséget, hiszen azt továbbra is biztosítjuk Neked.
- Készülékcsere díja: ez a szolgáltatás személyre szabott díja, ami annak függvényében változik, hogy milyen tarifacsomagod, készüléked van, illetve, hogy mikor tervezed a készülékváltást.
- Esetlegesen fizetendő forgalmi előleg: 100%-ig lebeszélhető.
- Új készülék vételára.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!