• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Az ügyintézés megkönnyítése érdekében kérjük hozd magaddal:
    -    a készülék vásárlásakor kapott jótállási jegyet vagy a vásárláskor kiállított számlát, (amennyiben nem találod a jótállási jegyet, kérünk, érdeklődj telefonos ügyfélszolgálatunkon 1220)
    -    személyi igazolványt,
    -    javításra váró készüléket és annak tartozékait (töltő, akku, headset).

  • Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely Yettel értékesítési ponton kérhető. Amennyiben a yettel.hu-n vagy a telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül vásároltál, akkor telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 1220-as számon kérheted a cserét.
    Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra kell továbbítanunk a készüléket.

  • Amennyiben készüléked elromlott, vagy hibát tapasztalsz működésében nincs más dolgod, mint meglátogatni bármelyik üzletünket, hogy javításra váró készüléked szervizelését elindíthassuk. A javítás a hiba jellegéből adódóan lehet garancia keretein belül díjmentes vagy fizetős, amennyiben a készülék márkaszervizeinek szakemberei azt megállapítják.

  • Arra törekszünk, hogy minden, javításra leadott készülék 15 napon belül visszaérkezzen a márkaszervizekből, ahová a lehető legrövidebb idő alatt juttatjuk el azokat. Vannak azonban olyan esetek, amikor a javítás ennél több időt vesz (vehet igénybe) igénybe, (például alkatrész hiány, készlet problémák esetén).

  • Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha a cserélendő készüléket futárral küldted be számunkra, akkor munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítás megrendelése esetén nincs lehetőség.

  • Az új eszközökre az értékesítéstől, online megrendelés esetén az átvételtől számítva: 

    2024.05.08. előtt értékesített termék esetén az alábbiak szerint alakul a jótállás ideje: 
    - 10 000 Ft-ot elérő, de 100 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év, 
    - 100 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év, 
    250 000 Ft eladási ár felett 3 év. 

    2024.05.08. után értékesített termék esetén a jótállás ideje:  
    - 10 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év, 
    250 000 Ft eladási ár felett 3 év. 

    Az újszerű eszközökre az értékesítéstől, online megrendelés esetén az átvételtől, számítva a hirdetésben szereplő időre vállalunk garanciát.
     

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.