Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Milyen dokumentumok kellenek a készülék javításhoz?
Az ügyintézés megkönnyítése érdekében kérjük hozd magaddal:
- a készülék vásárlásakor kapott jótállási jegyet vagy a vásárláskor kiállított számlát, (amennyiben nem találod a jótállási jegyet, kérünk, érdeklődj telefonos ügyfélszolgálatunkon 1220)
- személyi igazolványt,
- javításra váró készüléket és annak tartozékait (töltő, akku, headset). -
Az új készülékem hibás, nem működik, hogyan cserélhetem ki?
Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely Yettel értékesítési ponton kérhető. Amennyiben a yettel.hu-n vagy a telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül vásároltál, akkor telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 1220-as számon kérheted a cserét.
Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra kell továbbítanunk a készüléket. -
Mit kell tennem, ha elromlott a készülékem?
Amennyiben készüléked elromlott, vagy hibát tapasztalsz működésében nincs más dolgod, mint meglátogatni bármelyik üzletünket, hogy javításra váró készüléked szervizelését elindíthassuk. A javítás a hiba jellegéből adódóan lehet garancia keretein belül díjmentes vagy fizetős, amennyiben a készülék márkaszervizeinek szakemberei azt megállapítják.
-
Mennyi idő alatt javítják meg a készülékem?
Arra törekszünk, hogy minden, javításra leadott készülék 15 napon belül visszaérkezzen a márkaszervizekből, ahová a lehető legrövidebb idő alatt juttatjuk el azokat. Vannak azonban olyan esetek, amikor a javítás ennél több időt vesz (vehet igénybe) igénybe, (például alkatrész hiány, készlet problémák esetén).
-
A vásárlástól számított 30 napon belül megsérült a készülék, kicseréltethetem?
Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha a cserélendő készüléket futárral küldted be számunkra, akkor munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítás megrendelése esetén nincs lehetőség.
-
Meddig érvényes a garancia/jótállás?
Az új eszközökre az értékesítéstől, online megrendelés esetén az átvételtől számítva:
2024.05.08. előtt értékesített termék esetén az alábbiak szerint alakul a jótállás ideje:
- 10 000 Ft-ot elérő, de 100 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
- 100 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év,
250 000 Ft eladási ár felett 3 év.2024.05.08. után értékesített termék esetén a jótállás ideje:
- 10 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év,
250 000 Ft eladási ár felett 3 év.
Az újszerű eszközökre az értékesítéstől, online megrendelés esetén az átvételtől, számítva a hirdetésben szereplő időre vállalunk garanciát.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!