• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Amikor nem tudsz belépni a Yettel fiókodba a korábban használt email cím és jelszó párossal, akkor először mindenképp az Elfelejtettem a jelszavam funkciót használva adj meg egy új jelszót. Amennyiben ez nem oldja meg a problémádat, akkor kérj segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy a hozzád legközelebb eső üzletünkben.

  • Ebben az esetben hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol segítenek neked egy új PIN kód beállításában.

  • Nem korlátozzuk.

  • A műsorok felvétele mindig a műsorújságban megjelölt kezdési időpont előtt pár perccel indul el és a vége időpont után pár perccel fejeződik be. 

  • Ezt a funkciót a Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a Profilon belül a Szülői zár menüpontban állíthatod be. Ezzel tiltani tudsz minden olyan tartalmat, amit nem szeretnél, hogy a gyermeked meg tudjon nézni. A zárolt tévéműsoroknál a képek sem láthatók.

    Lehetőséged van továbbá beállítani, hogy milyen korhatáros tartalmakra kerüljenek zárolásra: 6+, 12+, 16+ vagy 18+. Minél alacsonyabb életkort állítasz be, annál szigorúbb a korlátozás.

    A TV szolgáltatásban alapértelmezetten beállításra került ez a funkció. Szülői zár PIN kód: 1234. Javasoljuk, hogy az első indítást követően változtasd meg.

  • A felvett műsoraid 30 nap után automatikusan törlődnek.

  • A Yettel TV mobil és tablet alkalmazásokban is elérhető minden funkció, ami a TV Boxon:
    •    Szülői zár
    •    Műsorújság
    •    Műsorok felvétele
    •    Műsorok visszanézése
    •    Hangsáv és feliratok állíthatósága
    •    Élő műsorok megállítása és visszatekerése

  • Minden automatikusan rögzített vagy általad a felvételre beállított műsort vissza tudsz nézni. Az általad beállított műsorok a Felvételek menüpontban tárolódnak, amit a Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a képernyő tetején található horizontális menüpontok között találsz meg.

    Felhívjuk figyelmed rá, hogy nem minden tévécsatorna műsorait rögzítjük automatikusan. Ezeket műsorokat azonban fel tudod venni magadnak.

  • A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a kiemelt menüpontok között találod a Felvételek menüpontot. Ezt választva arra az oldalra jutsz, ahol a részletes műsort eléred.

  • Valószínűleg lejárt a 30 napos tárolási idő. Amennyi megbizonyosodtál róla, hogy a műsor szolgáltatási hiba miatt tűnt el, akkor jelentsd be (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkon.

  • A Rögzít gombot mindig az adott a műsor információs oldalán találod. Erre kattintva tudod beállítani a műsor rögzítését.

  • Ha lemaradtál egy műsor kezdéséről és az elejétől szeretnéd azt megnézni, de nem akarod kivárni, amíg véget ér és automatikusan bekerül a felvételek közé, akkor indítsd el az élő adást és állítsd a képernyő alján található idősávon található csúszkát a vonal bal szélére vagy nyomj rá az Újraindítás gombra. Ezzel elölről tudod kezdeni a tévéműsort.

  • Igen. Android és iPhone készülékekre letöltheted az alkalmazás áruházból a Yettel TV appot. A telepítés után a Yettel fiókhoz megadott email cím és jelszó párossal tudsz bejelentkezni.

  • A PIN kód egy 4 jegyű számkód, amit a nem kívánt tartalmak zárolására tudsz beállítani, és ezt követően minden zárolt tartalom feloldásához meg kell adnod, hogy le tudd játszani azt. A szolgáltatás alapértelmezetten beállított PIN kódja: 1234

  • Nem korlátozzuk.

  • Amennyiben nem találod a Yettel TV alkalmazást a készülékeden elérhető alkalmazás áruházban, akkor az azt jelenti, hogy sajnos nem kompatibilis a szolgáltatásunkkal. Ennek hardveres és/vagy szoftveres okai is lehetnek. Hívd telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkat, ha nem találsz ezzel kapcsolatban kielégítő információt az oldalunkon.

    • TV Box (tőlünk bérelhető)
    • Samsung Okos TV-k (2019-es modellévtől kezdve)
    • LG Okos TV-k (2019-es modellévtől kezdve)
    • Egyéb Android TV alapú Okos TV-k
    • Kiskereskedelmi forgalomban kapható, Google által bevizsgált Android TV alapú box (9-es vagy annál újabb verziók)
    • Android mobil és tablet (9-es vagy annál újabb verziók)
    • Apple iPhone és iPad (iOS 14 és iPadOS 14 vagy annál újabb verziók)
    • Web böngésző: Chrome, Microsoft Edge és Apple Safari

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.