Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
A korábban használt Yettel fiók adataimmal nem tudok belépni, mit kell tennem ilyenkor?
Amikor nem tudsz belépni a Yettel fiókodba a korábban használt email cím és jelszó párossal, akkor először mindenképp az Elfelejtettem a jelszavam funkciót használva adj meg egy új jelszót. Amennyiben ez nem oldja meg a problémádat, akkor kérj segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy a hozzád legközelebb eső üzletünkben.
-
Mit tegyek, ha elfelejtettem a Yettel TV-hez tartozó PIN kódomat?
Ebben az esetben hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol segítenek neked egy új PIN kód beállításában.
-
Hány órányi tartalmat rögzíthetek?
Nem korlátozzuk.
-
Mi történik, ha késve kezdik annak a műsornak vetítését, amit rögzítek?
A műsorok felvétele mindig a műsorújságban megjelölt kezdési időpont előtt pár perccel indul el és a vége időpont után pár perccel fejeződik be.
-
Mi az a Szülői zár (gyerekzár) és hol érem el?
Ezt a funkciót a Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a Profilon belül a Szülői zár menüpontban állíthatod be. Ezzel tiltani tudsz minden olyan tartalmat, amit nem szeretnél, hogy a gyermeked meg tudjon nézni. A zárolt tévéműsoroknál a képek sem láthatók.
Lehetőséged van továbbá beállítani, hogy milyen korhatáros tartalmakra kerüljenek zárolásra: 6+, 12+, 16+ vagy 18+. Minél alacsonyabb életkort állítasz be, annál szigorúbb a korlátozás.
A TV szolgáltatásban alapértelmezetten beállításra került ez a funkció. Szülői zár PIN kód: 1234. Javasoljuk, hogy az első indítást követően változtasd meg.
-
Mennyi idő után törlődnek a rögzített műsoraim?
A felvett műsoraid 30 nap után automatikusan törlődnek.
-
Milyen funkciók elérhetőek a Yettel TV mobil és tablet alkalmazásban?
A Yettel TV mobil és tablet alkalmazásokban is elérhető minden funkció, ami a TV Boxon:
• Szülői zár
• Műsorújság
• Műsorok felvétele
• Műsorok visszanézése
• Hangsáv és feliratok állíthatósága
• Élő műsorok megállítása és visszatekerése -
Milyen műsorokat tudok visszanézni?
Minden automatikusan rögzített vagy általad a felvételre beállított műsort vissza tudsz nézni. Az általad beállított műsorok a Felvételek menüpontban tárolódnak, amit a Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a képernyő tetején található horizontális menüpontok között találsz meg.
Felhívjuk figyelmed rá, hogy nem minden tévécsatorna műsorait rögzítjük automatikusan. Ezeket műsorokat azonban fel tudod venni magadnak.
-
Hol találom meg a felvett műsoraimat?
A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a kiemelt menüpontok között találod a Felvételek menüpontot. Ezt választva arra az oldalra jutsz, ahol a részletes műsort eléred.
-
Korábban felvettem egy műsort, de nem találom a felvételeim között. Miért?
Valószínűleg lejárt a 30 napos tárolási idő. Amennyi megbizonyosodtál róla, hogy a műsor szolgáltatási hiba miatt tűnt el, akkor jelentsd be (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkon.
-
Hogyan tudok felvenni egy műsort?
A Rögzít gombot mindig az adott a műsor információs oldalán találod. Erre kattintva tudod beállítani a műsor rögzítését.
-
Hogyan játszhatok le egy élő műsort az elejéről?
Ha lemaradtál egy műsor kezdéséről és az elejétől szeretnéd azt megnézni, de nem akarod kivárni, amíg véget ér és automatikusan bekerül a felvételek közé, akkor indítsd el az élő adást és állítsd a képernyő alján található idősávon található csúszkát a vonal bal szélére vagy nyomj rá az Újraindítás gombra. Ezzel elölről tudod kezdeni a tévéműsort.
-
Tudok tévézni a telefonomon a Yettel TV alkalmazás segítségével?
Igen. Android és iPhone készülékekre letöltheted az alkalmazás áruházból a Yettel TV appot. A telepítés után a Yettel fiókhoz megadott email cím és jelszó párossal tudsz bejelentkezni.
-
Mi az a Szülői zár PIN Kód?
A PIN kód egy 4 jegyű számkód, amit a nem kívánt tartalmak zárolására tudsz beállítani, és ezt követően minden zárolt tartalom feloldásához meg kell adnod, hogy le tudd játszani azt. A szolgáltatás alapértelmezetten beállított PIN kódja: 1234
-
Egyszerre hány adást rögzíthetek?
Nem korlátozzuk.
-
Nem találom a Yettel TV alkalmazást a Google Playben/App Storeban. Mi lehet ennek az oka?
Amennyiben nem találod a Yettel TV alkalmazást a készülékeden elérhető alkalmazás áruházban, akkor az azt jelenti, hogy sajnos nem kompatibilis a szolgáltatásunkkal. Ennek hardveres és/vagy szoftveres okai is lehetnek. Hívd telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkat, ha nem találsz ezzel kapcsolatban kielégítő információt az oldalunkon.
-
Milyen készülékeken vehetem igénybe a Yettel TV alkalmazást?
- TV Box (tőlünk bérelhető)
- Samsung Okos TV-k (2019-es modellévtől kezdve)
- LG Okos TV-k (2019-es modellévtől kezdve)
- Egyéb Android TV alapú Okos TV-k
- Kiskereskedelmi forgalomban kapható, Google által bevizsgált Android TV alapú box (9-es vagy annál újabb verziók)
- Android mobil és tablet (9-es vagy annál újabb verziók)
- Apple iPhone és iPad (iOS 14 és iPadOS 14 vagy annál újabb verziók)
- Web böngésző: Chrome, Microsoft Edge és Apple Safari
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!