Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Miként rendelhetem meg a TV2 Play Premium szolgáltatást?
-
Nem Yettel előfizetőként használhatom-e a Yettel TV szolgáltatást?
Nem. A Yettel TV használatához mindenképp szükséged van egy Yettel OtthonNet, OtthonNet Pro vagy lakossági, számlás, hangalapú előfizetésre.
-
Hogyan tudok új RTL+ Active fiókot létrehozni?
A megrendelést követően nyisd meg a Yettel-től emailben kapott regisztrációs linket. A regisztrációhoz ezen az oldalon találsz további segítséget: yettel.hu/tv/rtlpluszactive
-
Miként rendelhetem meg az RTL+ Active szolgáltatást?
A Yettel TV S, M és L csomagok megrendelése esetén automatikusan jogosultságot kapsz az RTL+ Active szolgáltatás használatára. Jelenleg a szolgáltatás más módon nem rendelhető meg.
-
2023. február 14. előtt vásároltam TV2 Play Premium szolgáltatást a Yetteltől. Van bármi teendőm?
-
Ha van Yettel TV szolgáltatásom, tudom használni a TV2 Play Prémiumot és az RTL+ Active-ot?
-
2023. február 14. előtt vásároltam RTL+ Active szolgáltatást a Yetteltől. Van bármi teendőm?
Ezzel kapcsolatban nincs teendőd, a szolgáltatás zavartalanul használható tovább.
-
Hogyan tudok új TV2 Play Prémium fiókot létrehozni?
-
Yettel TV szolgáltatás nélkül is igénybe tudom venni a TV2 Play Premium-ot?
-
Hogyan tudom megrendelni az HBO Max szolgáltatást?
A szolgáltatást üzleteinkben és a yettel.hu/tv/hbomax tudod megrendelni.
-
Az HBO Max csak Yettel TV szolgáltatással együtt vehető igénybe?
Nem. Az HBO Max önállóan is megrendelhető, Yettel TV szolgáltatás nélkül, de Yettel Fiókot mindenképp létre kell hoznod ebben az esetben is.
-
Melyik streaming szolgáltatások érhetők el a Yettel TV-hez?
A Yettel TV-hez igénybe vehetők az HBO Max, TV2 Play Premium és RTL Active+ streaming szolgáltatások.
-
Szükségem van Yettel fiókra a Kiegészítő szolgáltatások használatához?
A Yettel TV, az HBO Max, RTL+ Active és a TV2 Play Prémium szolgáltatások igénybevételéhez egyaránt szükséges egy Yettel Fiók létrehozása email cím és jelszó megadásával. A felsorolt szolgáltatások csak a Yettel Fiók létrehozása után rendelhetőek meg.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!