Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mi a számhordozás?
Ha szolgáltatót szeretnél váltani, akkor lehetőséged van arra, hogy meglévő mobilszámodat megtartsd és áthozd hozzánk. A számhordozás gyors, egyszerű folyamat, akár 2 nap alatt megtörténhet. További részleteket a folyamatról itt találsz.
-
Milyen feltételei vannak a számhordozásnak?
A személyes adataidnak egyezniük kell az előző szolgáltatódnál regisztrált adatokkal, valamint az okmányaidban szereplőkkel.
Nem lehet számot hordozni, ha korábbi szolgáltatódnál 30 napon túli lejárt tartozásod van, ezeket a tartozásokat előbb rendezned kell. Elutasított hordozás esetén az átmeneti számhordozási időszak (45 nap) végéig van lehetőséged a feltételeket teljesíteni és a számhordozást újraindítani. -
Hogyan tudod áthozni a számodat hozzánk?
A számhordozást üzleteinkben vagy egyszerűen, akár online is elvégezheted.
Ha az online megoldást választod, akkor először válaszd ki új tarifádat a yettel.hu-n a Tarifák és szolgáltatások /Számlás tarifák menüpont alatt, majd tedd kosárba. Ha új készüléket is szeretnél, akkor a tarifa kiválasztása után válassz készüléket is. Az adataid megadásánál, az oldal tetején válaszd az Áthozom a számom opciót. Vidd végig a vásárlást. Az átállás időpontjáról sms-ben és e-mailben is értesítünk. -
Mennyi időt vesz igénybe a számhordozás folyamata?
A két szolgáltató közötti adategyeztetést és adminisztrációs folyamatot követően maga a számhordozás egy előre meghatározott időszakban, ún. számátadási időablakban történik meg, amikor a szolgáltatók elvégzik a hálózatukban szükséges műszaki beállításokat az aktuális számhordozáshoz.
A számátadási időablak 4 óra hosszúságú időtartomány, ekkor a szolgáltatás a régi, átadó szolgáltatónál megszűnik, és az új, átvevő szolgáltatónál megkezdődik. Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet. -
Számhordozáskor muszáj hűségszerződést kötni?
Nem. Választhatsz hűségidő nélküli tarifát is, azonban jó tudni, hogy 2 év hűség esetén kedvezőbb készülékárakon vásárolhatsz új mobilt is.
-
Mi a teendő, ha elutasították a számhordozásomat?
A számhordozásnak feltételei vannak, amelyeknek teljesülniük kell. Elutasított hordozás esetén az átmeneti számhordozási időszak (45 nap) végéig van lehetőséged a feltételeket teljesíteni és a számhordozást újraindítani.
-
Van díja a számhordozásnak?
A számhordozás teljesen díjmentes folyamat.
-
Mi történik a számhordozás időszakában?
Kapsz egy ideiglenes 20-as számot, amivel a számhordozás megtörténtéig zavartalanul élvezheted szolgáltatásainkat. A számátadás az általad választott időablakban fog megtörténni, az átállás megtörténtéről SMS-ben értesítünk.
Jó tudni! Ha a számhordozás mellett döntesz, nehogy az legyen az első lépésed, hogy lemondod meglévő előfizetésedet a korábbi szolgáltatódnál, mert akkor elvész a telefonszámod, amit hordozni szeretnél. -
Számhordozás esetén mennyi az az idő, amíg nincs telefonszámom?
A számhordozás során ideiglenes Yetteles számot biztosítunk, amellyel már igénybe tudod venni szolgáltatásainkat.
-
Számhordozásnál elvesznek a névjegyeim, a telefonon tárolt adataim?
Érdemes előre minden adatodat lementeni, de a régi SIM kártyáról utólag is kimenthetők az adatok.
-
Kártyásként is lehet számot hordozni? Hogyan működik?
Természetesen lehet, a folyamat ugyanaz, mint a számlás esetében.
-
Ha a telefonom szolgáltatófüggő, akkor el fogja fogadni a Yettel SIM kártyát?
Nem, ilyenkor a készülékedet függetleníteni kell, ezt a számhordozás során előző szolgáltatódtól kérheted.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!