Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Hogyan tudom a Szervizfutárt megrendelni?
A szervizfutár szolgáltatásunkat itt, oldalunkon tudod megrendelni.
-
Ha Prime tarifás vagyok a Szervizfutárral a készülék javítási díját is fedezik helyettem?
Igen, amennyiben a készüléked még garanciális időszakban van, ha viszont már azon túl, a Szervizfutár szolgáltatással csak a készülék és az esetleges cserekészülék szállítását vállaljuk díjmentesen.
-
Mi az a Szervizfutár?
A Szervizfutár Prime tarifás ügyfeleinknek biztosított szolgáltatásunk.
Prime tarifásként szerviz igényedet online, az otthonod kényelméből is leadhatod, ráadásul a mobilod ingyenes futárszolgálattal juthat el otthonodból a szervizbe, majd vissza hozzád. A javítás idejére pedig cserekészüléket is biztosítunk a számodra. További infót szolgáltatásunkról itt találsz. -
Milyen előfizetés esetén járnak a Prime kedvezmények?
A Prime tarifásoknak nyújtott külön szolgáltatások igénybevételére minden olyan lakossági számlás előfizetőnk jogosult, akik az alábbi tarifák valamelyikével rendelkeznek.
Yettel Prime M Talk, Prime M Net, Prime L, Prime L+, Prime XXL, valamint Yettel M Talk, Yettel Prime 2022, Yettel Prime Plus 2022, Yettel Prime Max 2022, Yettel M Talk+, Yettel Prime+, Yettel Prime Plus+, Yettel Prime Max+, Yettel Prime Simple Net 2024, Yettel Prime Simple 2024, Yettel Prime Plus Talk 2024, Yettel Prime Plus 2024, Yettel Prime Extra 2024, Yettel Prime Max 2024
2025.02.04-től: A Prime Előnyök kiegészítésre kerül az új portfóliós tarifacsomagokkal: Yettel Prime 2025, Yettel Prime Simple Net 2025, Yettel Prime Simple 2025, Yettel Prime Plus 2025, Yettel Prime Extra 2025, Yettel Prime Max 2025.
2025.07.30-tól: A Prime Előnyök kiegészítésre kerül az új portfóliós tarifacsomagokkal: Yettel Prime, Yettel Prime Simple Net, Yettel Prime Simple, Yettel Prime Plus, Yettel Prime Extra, Yettel Prime Max.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!