Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Kiadhatja a Yettel a mobilszámomat?
Előfizetői adatokat harmadik személynek tudományos, közvélemény- vagy piackutatási, valamint direkt marketing célokra semmilyen körülmények között nem szolgáltatunk ki.
A telefonos ügyfélszolgálat, sem más tudakozók nem adnak ki információt az előfizetői adatokkal (Előfizetői szerződésen megjelölt név, állandó lakhely/cég székhelye, telefonszám) kapcsolatban.
Adatbázis-készítő cégek számára nem adunk információt. Ezt a tiltást minden előfizetőnknek az előfizetés megkötésekor aktiváljuk, így az előfizetőkről semmilyen adatbázis-készítő cég számára nem nyújtunk információt.
-
Nem szeretném, hogy a tudakozóban és a telefonkönyben megjelenjen a mobilszámom, letilthatom?
Amennyiben nem szeretnéd, hogy a mobilszámod névjegyzékben, telefonkönyvben, tudakozóban megjelenjen, a számod titkosítását kell kérned üzleteinkben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon.
- Ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszerrel: 1220.
- Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül:+36 20 2000 000. Ezen a számon munkatársaink közvetlenül érhetők el. A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatába irányuló hívás díjával azonos.
-
Nem szeretném, hogy publikus legyen a mobilszámom, hogyan titkosíthatom?
Amennyiben nem szeretnéd, hogy a mobilszámod névjegyzékben, telefonkönyvben, tudakozóban megjelenjen, a számod titkosítását kell kérned üzleteinkben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon.
- Ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszerrel: 1220.
- Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül: +36 20 2000 000. Ezen a számon munkatársaink közvetlenül érhetők el. A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatába irányuló hívás díjával azonos.
-
Hogyan tilthatom le a számom, hogy ne írja ki híváskor?
Ha nem szeretnéd, hogy számod megjelenjen más készülékek kijelzőjén, akkor állítsd be a Hívószámküldés tiltás szolgáltatásunkat, melyet díjmentesen biztosítunk számodra.
A különböző beállítási lehetőségekről weboldalunkon olvashatsz részletesen.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!