Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Korábban felvettem egy műsort, de nem találom a felvételeim között. Miért?
Az automatikusan felvett műsorokat 7 és az általad felvetteket pedig 30 napig tároljuk számodra és utána automatikusan törlésre kerülnek. Ha megbizonyosodtál róla, hogy nem ezért tűnt el a felvett műsor, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk kideríteni, hogy mi történhetett.
-
Mit tegyek, ha nem tudok csatornát váltani?
Ellenőrizd a távirányítót, hogy biztos a TV Boxra van-e állítva. Előfordulhat, hogy véletlen megnyomódik a TV feliratú gomb és ebben az esetben a távirányító nem a TV Boxot, hanem magát a TV készülékedet próbálja meg vezérelni. Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor ellenőrizd, hogy az elemek nem merültek-e le a távirányítóban.
Amennyiben nem ezzel van probléma, akkor kérhetsz segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy vidd be a TV Boxot és a távirányítót a hozzád legközelebb található üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.
-
Nem tudok belépni az applikációba és a „Hoppá, hiba történt! Kérjük, ellenőrizd az email címed és add meg a hozzá tartozó jelszót.” üzenetet kapok. Mi kell tudnom ezzel kapcsolatban?
Elsőként ellenőrizd, hogy az előfizetéshez tartozó email címmel és jelszóval próbálsz belépni. Ha ez rendben van, akkor győződj meg róla, hogy nem téveszted-e el valamelyiket, amikor begépeled. Fontos, hogy 3 hibás próbálkozás után a rendszer 30 percre letiltja bejelentkezést a fiók védelmének érdekében, hogy illetéktelen személyek ne férhessenek hozzá. Ezt ki kell várnod és csak ezután próbálkozhatsz újra.
Amennyiben biztos vagy benne, hogy a helyes email címmel és jelszóval próbálkozol és nem is téveszted el, amikor begépeled, de ennek ellenére nem tudsz bejelentkezni, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérj segítséget a hozzád legközelebb eső üzletünkben.
-
Mit tegyek, ha csatlakozási hiba lép fel és a 'Kérjük, ellenőrizd az internet kapcsolatot' hibaüzenetet látom?
Elsőként győződj meg róla, hogy a készüléked csatlakozva van-e a routerhez (vagy ha mobil hálózatot használó eszközről van szó, akkor csatlakozik-e a hálózatunkhoz). Ha ez rendben van, akkor ellenőrizd, hogy a router csatlakozik-e a hálózathoz.
Amennyiben ez az üzenet közvetlenül az után jelentkezett, hogy egy másik internetszolgáltatásra alkalmas eszközre csatlakoztattad/csatlakoztatnád a TV Box-ot, akkor a Rendszerbeállítások menüpontban tudod megadni az új WiFi hozzáférés adatait. Ethernet kábeles kapcsolatnál ennek automatikusan meg kell történnie, ha mégsem, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk kideríteni, hogy mi történhetett.
-
Nem találom a kérdésem a gyakori kérdések között. Hol találhatom meg a választ?
Amennyiben a Yettel TV oldalon és az ÁSZF-ben sem találod a szükséges információt, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy tedd fel kérdésed személyesen a hozzád legközelebb eső üzletünkben.
-
Mit tegyek, ha a TV készüléken látom a képet, de hang nem érkezik?
Ellenőrizd a következőket:
• A TV készülék nincs-e teljesen lehalkítva vagy lenémítva
• A TV Boxon a műsor lejátszás nincs-e teljesen lehalkítvaA legtöbb korszerű, HDMI bemenettel rendelkező TV készülék hangerejét képes a TV Box vezérelni. Ha ez valamiért nem sikerül, akkor viszont mind a TV Boxon, mind pedig a TV készüléken is lehetőség van hangerőt állítani külön-külön.
Amennyiben nem jössz rá a probléma megoldására, akkor kérj segítséget (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkon.
-
A Yettel TV Box be van kapcsolva, de nem látok képet a TV készüléken. Mit tehetek ilyenkor?
A következőket ellenőrizd:
• Be van-e kapcsolva a TV készülék.
• A TV Box és a TV készülék megfelelően van-e összekötve HDMI vagy RCA kábellel.
• A TV készülék arra a bemenetre van állítva, ahova a TV Box van bekötve (pl. HDMI 1). -
Nem érem el az összes csatornát. Mit tehetek?
Ha azt tapasztalod, hogy a Yettel TV csomagodhoz az ÁSZF-ben vállalt csatornaszámnál kevesebb érhető el, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk neked kideríteni, hogy mi történhetett.
-
Mit tegyek, ha nem működik a távirányító?
Elsőként ellenőrizd, hogy az elemek nem merültek-e le a távirányítóban. Elképzelhető az is, hogy a távirányító nem Bluetooth-on, hanem Infra kapcsolaton szeretné irányítani a TV Boxot, ebben az esetben próbáld meg közvetlen rálátással (tehát a TV Box és a távirányító között légvonalban ne legyen akadály) irányítani a TV Boxot. Ha így működik, akkor a TV Box és a távirányító párosítása megszűnt.
A TV Boksz és a távirányító párosításához lépj be a Profilba és a Rendszerbeállítások menüpont alatt keresd ki a Távvezérlők és tartozékok opciót. Itt a KHAMSIN O2 eszközt kell kiválasztanod és újra párosítanod a boxhoz. A párosítást pont úgy kell végrehajtanod, mint az első indításnál. A képernyőn megjelenik a távirányító rajzolata, neked pedig a 7-es és 9-es gombokat pár másodpercig nyomva kell tartanod. A sikeres párosítást egy karikában megjelenő zöld pipa fogja megerősíteni neked.
Amennyiben nem ezzel van probléma, akkor kérhetsz segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy vidd be a TV Boxot és a távirányítót a hozzád legközelebb található üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.
-
Több Yettel TV előfizetésem van és mikor belépek a Yettel Fiók azonosítómmal, nem a kívánt előfizetést látom (például a nem az otthonomhoz, hanem a nyaralómhoz tartozó Yettel TV Box felvételei jelennek meg). Mit tehetek?
Keresd elő a Yettel TV szerződéseket és ellenőrizd, hogy melyik előfizetéshez milyen email címet adtál meg.
Amennyiben biztos vagy benne, hogy a megfelelő email címet adtad még és még mindig a nem kívánt előfizetést látod, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérj segítséget a hozzád legközelebb eső üzletünkben. -
Hogyan tudom módosítani vagy lemondani a Yettel TV szolgáltatást?
A szolgáltatást üzleteinkben, telefonos ügyfélszolgálatunkon és weboldalunkon (yettel.hu/tv-modositas) módosíthatod.
-
Elromlott a Yettel TV Box. Mit tegyek?
Az elromlott TV Boxot vidd be a hozzád legközelebbi üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!