• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Az automatikusan felvett műsorokat 7 és az általad felvetteket pedig 30 napig tároljuk számodra és utána automatikusan törlésre kerülnek. Ha megbizonyosodtál róla, hogy nem ezért tűnt el a felvett műsor, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk kideríteni, hogy mi történhetett.

  • Ellenőrizd a távirányítót, hogy biztos a TV Boxra van-e állítva. Előfordulhat, hogy véletlen megnyomódik a TV feliratú gomb és ebben az esetben a távirányító nem a TV Boxot, hanem magát a TV készülékedet próbálja meg vezérelni. Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor ellenőrizd, hogy az elemek nem merültek-e le a távirányítóban.

    Amennyiben nem ezzel van probléma, akkor kérhetsz segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy vidd be a TV Boxot és a távirányítót a hozzád legközelebb található üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.

  • Elsőként ellenőrizd, hogy az előfizetéshez tartozó email címmel és jelszóval próbálsz belépni. Ha ez rendben van, akkor győződj meg róla, hogy nem téveszted-e el valamelyiket, amikor begépeled. Fontos, hogy 3 hibás próbálkozás után a rendszer 30 percre letiltja bejelentkezést a fiók védelmének érdekében, hogy illetéktelen személyek ne férhessenek hozzá. Ezt ki kell várnod és csak ezután próbálkozhatsz újra.

    Amennyiben biztos vagy benne, hogy a helyes email címmel és jelszóval próbálkozol és nem is téveszted el, amikor begépeled, de ennek ellenére nem tudsz bejelentkezni, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérj segítséget a hozzád legközelebb eső üzletünkben.

  • Elsőként győződj meg róla, hogy a készüléked csatlakozva van-e a routerhez (vagy ha mobil hálózatot használó eszközről van szó, akkor csatlakozik-e a hálózatunkhoz). Ha ez rendben van, akkor ellenőrizd, hogy a router csatlakozik-e a hálózathoz.

    Amennyiben ez az üzenet közvetlenül az után jelentkezett, hogy egy másik internetszolgáltatásra alkalmas eszközre csatlakoztattad/csatlakoztatnád a TV Box-ot, akkor a Rendszerbeállítások menüpontban tudod megadni az új WiFi hozzáférés adatait. Ethernet kábeles kapcsolatnál ennek automatikusan meg kell történnie, ha mégsem, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk kideríteni, hogy mi történhetett.

  • Amennyiben a Yettel TV oldalon és az ÁSZF-ben sem találod a szükséges információt, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy tedd fel kérdésed személyesen a hozzád legközelebb eső üzletünkben. 

  • Ellenőrizd a következőket:
    •    A TV készülék nincs-e teljesen lehalkítva vagy lenémítva
    •    A TV Boxon a műsor lejátszás nincs-e teljesen lehalkítva

    A legtöbb korszerű, HDMI bemenettel rendelkező TV készülék hangerejét képes a TV Box vezérelni. Ha ez valamiért nem sikerül, akkor viszont mind a TV Boxon, mind pedig a TV készüléken is lehetőség van hangerőt állítani külön-külön.

    Amennyiben nem jössz rá a probléma megoldására, akkor kérj segítséget (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkon.

  • A következőket ellenőrizd:
    •    Be van-e kapcsolva a TV készülék.
    •    A TV Box és a TV készülék megfelelően van-e összekötve HDMI vagy RCA kábellel.
    •    A TV készülék arra a bemenetre van állítva, ahova a TV Box van bekötve (pl. HDMI 1).

  • Ha azt tapasztalod, hogy a Yettel TV csomagodhoz az ÁSZF-ben vállalt csatornaszámnál kevesebb érhető el, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk neked kideríteni, hogy mi történhetett.

  • Elsőként ellenőrizd, hogy az elemek nem merültek-e le a távirányítóban. Elképzelhető az is, hogy a távirányító nem Bluetooth-on, hanem Infra kapcsolaton szeretné irányítani a TV Boxot, ebben az esetben próbáld meg közvetlen rálátással (tehát a TV Box és a távirányító között légvonalban ne legyen akadály) irányítani a TV Boxot. Ha így működik, akkor a TV Box és a távirányító párosítása megszűnt.

    A TV Boksz és a távirányító párosításához lépj be a Profilba és a Rendszerbeállítások menüpont alatt keresd ki a Távvezérlők és tartozékok opciót. Itt a KHAMSIN O2 eszközt kell kiválasztanod és újra párosítanod a boxhoz. A párosítást pont úgy kell végrehajtanod, mint az első indításnál. A képernyőn megjelenik a távirányító rajzolata, neked pedig a 7-es és 9-es gombokat pár másodpercig nyomva kell tartanod. A sikeres párosítást egy karikában megjelenő zöld pipa fogja megerősíteni neked.

    Amennyiben nem ezzel van probléma, akkor kérhetsz segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy vidd be a TV Boxot és a távirányítót a hozzád legközelebb található üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.

  • Több Yettel TV előfizetésem van és mikor belépek a Yettel Fiók azonosítómmal, nem a kívánt előfizetést látom (például a nem az otthonomhoz, hanem a nyaralómhoz tartozó Yettel TV Box felvételei jelennek meg). Mit tehetek?

    Keresd elő a Yettel TV szerződéseket és ellenőrizd, hogy melyik előfizetéshez milyen email címet adtál meg.
    Amennyiben biztos vagy benne, hogy a megfelelő email címet adtad még és még mindig a nem kívánt előfizetést látod, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérj segítséget a hozzád legközelebb eső üzletünkben.

  • A szolgáltatást üzleteinkben, telefonos ügyfélszolgálatunkon és weboldalunkon (yettel.hu/tv-modositas) módosíthatod.

  • Az elromlott TV Boxot vidd be a hozzád legközelebbi üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.