• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Az új Yettel TV szolgáltatást a hozzád legközelebb eső értékesítési pontunkon azonnali szerződéskötéssel rendelheted meg. Weboldalunkon pedig leadhatod megrendelési igényed, amit egy visszahívást követően egy gyors szóbeli szerződéskötéssel véglegesítünk.

    Az új, 2023. február 14. után vásárolt Yettel TV csomagod aktiválásával a régi csomagod automatikusan törlésre kerül. Azzal további teendőd nincs 

  • Elektronikus számláidat a Yettel fiókban (fiok.yettel.hu) találod és bankkártyával vagy banki átutalással is befizetheted. Papír alapú számládat rendezheted banki átutalással vagy postai befizetéssel is.

  • Nem. Időarányosan számlázzuk a szolgáltatást megrendeléskor és lemondáskor is.

  • A szolgáltatást üzleteinkben és weboldalunkon rendelheted meg: yettel.hu/otthoni-internet-tv-csomag

  • •    A Yettel TV kizárólag OtthonNet és OtthonNet Pro tarifacsomagjaink, valamint bármely Yettel vagy Prime lakossági számlás mobil előfizetésünk mellé érhető el, továbbá kedvezményes dolgozói és flottás előfizetések mellé.
    •    Továbbá kizárólag magánszemélyek számára vehető igénybe (adószámmal rendelkező ügyfeleknek nem).

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.