• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Az éves adategyeztetést az adategyeztetési időszakon belül tudod elvégezni. A határidőd végéig megteheted bármikor és bárhol rugalmasan, akár az otthonod kényelméből is, pár perc alatt.

    Kövesd a lépéseket:

    • Készítsd elő az igazolványodat (Személyi igazolvány / Útlevél / Jogosítvány)
    • Nyisd meg a Yettel appot
    • A Yepp főoldalon kattints az “Előfizetésem” menüpontra
    • Kattints az “Éves adategyeztetés” linkre

       

    Ezenkívül lehetőséged van elintézni az éves adategyeztetést:

    • személyesen bármely Yettel üzletben
    • vagy telefonon, a telefonos ügyfélszolgálat segítségével. Ehhez hívd a 20 2020-222 vagy 1220 számokat.

        

    Az éves adategyeztetés határideje minden évben a szerződéskötés évfordulója. A határidő lejárta után nincs lehetőség adategyeztetésre. Nem kell aggódnod, hiszen 60 nappal a saját határidőd lejárta előtt elkezdünk tájékoztatni (SMS-ben és e-mailben), hogy időben el tudd végezni az egyeztetést.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.