Számcsere lakossági ügyfeleink számára
Amennyiben lakossági ügyfelünk vagy, ezen az űrlapon van lehetőséged számcserét kérni, tarifacsomagtól függetlenül. Az igényt leadhatod kártyás (csak zaklatás miatt), publikus számlás vagy dolgozói/flotta tarifacsomagot használó lakossági ügyfélként.
Ha kisvállalkozói tarifacsomaggal rendelkezel vagy dolgozói/flotta tarifacsomagot használsz üzleti (adószámmal rendelkező) ügyfélként, kérünk ezt a formot töltsd ki.
A számcsere során új telefonszámot kapsz, viszont a SIM kártyádat nem kell lecserélni.
Normál számcsere
Díja: 6900 Ft (bruttó)
- Számlás ügyfeleknek utólag terheljük a havi számlában.
- Kártyás ügyfeleknek számára nem tudjuk utólag terhelni, így csak üzleteinkben van rá lehetőség.
Zaklatás miatti számcsere
Díjmentes
- Fontos! Ha az elmúlt 3 évben éltél már a díjmentes számcsere lehetőségével az adott telefonszámon, akkor a számcsere díjköteles.
Ezekre figyelj kitöltéskor:
- Kérünk add meg az ügyfél- vagy kártyaszintű jelszavad, annak érdekében, hogy segítsd kollégáink munkáját, a sikeresen azonosításban.
- Kérünk, hogy minden mezőt, amit az űrlapban látsz tölts ki pontosan, hogy megkönnyítsd a kollégáink munkáját.
Az igény beérkezése után, kollégáink felveszik veled a kapcsolatot az esetleges adatpontosítás, a szerződéskötés és a kiszállítási dátum egyeztetése miatt. Ha elsőre nem érnek el, többször fognak próbálkozni, különböző időpontokban, sikertelen elérés esetében az igény lezárásra kerülhet.
Kollégáink mindent megtesznek, és igyekszünk az igényedet pár nap alatt feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül.
Az űrlapon megadott adatokat az Adatkezelési tájékoztatónkban (ÁSZF 2. sz. melléklet) leírtaknak megfelelően kezeljük
Az űrlapot csak azonosítás után lehet beküldeni. Kérjük, hogy a telefonszámoddal és az SMS-ben kapott kóddal lépj be.