Új Yettel TV

3 hónapig 0 Ft-ért
OtthonNet és OtthonNet Pro csomagjainkkal!

Részletek

Yettel TV

Műsorterjesztési csomagok változása

Az Európai Bíróság nullás díjszabást érintő legutóbbi, C-854/19., C-5/20. és C-34/20. számú rendeletének értelmében 2023. március 31-ig meg kell szüntetni minden nullás díjszabást magába foglaló szolgáltatást vagy szolgáltatásrészt, többek között a korlátlan TV és video tartalommal operáló szolgáltatásainkat is.

A fenti változásokhoz kapcsolódó bővebb információ és a nullás díjszabásban érintett szolgáltatások tételes listái itt elérhetők.

Az ÁSZF 12.1.2.2. a) pontja alapján megszűnnek az alábbi műsorterjesztési csomagok és az azokhoz tartozó bennefoglalt vagy kiegészítő további szolgáltatások, bármilyen csomaggal vagy konstrukcióban is kerültek azok értékesítésre, mivel azok nyújtását a Yettel a jövőre nézve megszünteti: Yettel TV, HBO MAX, TV2 Play Premium.

A megjelölt szolgáltatások a változás napjával törlésre kerülnek, így nem lesz hozzáférésed a Yettel által nyújtott, itt felsorolt TV és video tartalmakhoz. Az itt felsoroltakon kívül hozzáférhető TV és video tartalmak elérése során keletkezett adatforgalom a változást követően az általános adatforgalmi keretet csökkenti.

- Yettel TV Mobilnet aktiváló
- Yettel TV TV Alapcsomag (Yettel Szórakozás csomag)
- Yettel Blue TV
- Yettel Blue TV megújuló Mobilnet
- Yettel TV Start
- Yettel TV Max csomag
- Yettel TV Max Pro csomag
- Yettel TV Plus csomag
- Yettel TV Plus Pro csomag
- Otthoni Szórakozás csomag
- TV Alapcsomag
- Yettel TV Családi csomag
- Yettel TV Videótár szolgáltatás
- MyTV Mesetár
- Yettel TV korlátlan megújuló Mobilnet
- Videótár (HOMENT)
- Videótár csomag
- HBO Max Y Prime
- HBO MAX
- HBO MAX Prime
- HBO MAX Pro
- TV2 Play Premium
- Yettel TV Start + HBO MAX
- Yettel TV Családi csomag + HBO MAX
- HBO MAX Alapcsomag

Mi a teendő, hogy március 27-e után is változatlanul használhassam meglévő HBO Max szolgáltatásom?

Az HBO Max 2023. március 27-e után is változatlan áron elérhető nullás díjszabás nélküli formában lakossági számlás, dolgozói, flottás vagy otthoni szolgáltatással rendelkező ügyfeleink számára, azonban ÁSZF 12.1.2.2. a) pontja alapján a 2023.02.09-éig megvásárolt HBO Max-ot március 27-e után már nem tudod használni. Amennyiben március 27-e után is igényt tartasz a szolgáltatásra, arra kérünk, hogy váltsd le üzleteinkben vagy ügyfélszolgálatunkon a 1220-as számon. 
 

Fontos tudnivalók

A 2023.02.09-e előtt vásárolt HBO Max szolgáltatás automatikusan törlődik az új megrendelése esetén. A csomag igénybevételi feltételei, illetve díja változatlan marad. Fontos, hogy 2023. március 31-e után az HBO Max felületén már csak az új belépési adatokkal tudsz belépni. Az új fiókod belépési adatait a vásárlást követő 24 órán belül küldjük meg az email címedre és arra kérünk, őrizd meg őket, mivel 2023. március 27-e után szükség lesz rájuk a felület használatához.