Számlázási adatok módosítása
Számlaküldési név/cím megváltoztatása
Számlaküldési nevedet/címedet bármikor megváltoztathatod, mely változtatás a következő számlazárással lép életbe, így a változtatást követő számlát már az új címedre tudjuk küldeni.
A módosítást legegyszerűbben a Yettel internetes ügyfélszolgálaton teheted meg, a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldal Számlázással kapcsolatos beállítások részében.
Több telefonszámom van – számlázási cím(ek) megadása
Amennyiben több telefonszámod van és papíralapú a számlázásod, az egyes telefonszámokra vonatkozó számlák kiállítását kérheted akár eltérő címekre is.
A módosítás legkorábban az aktuális számlazárást követő számlázási ciklusban érvényesül (azaz egy számlát még a korábbi címre kapsz, az azt követőt pedig kérésednek megfelelően a módosított címekre).
Igényedet telefonos ügyfélszolgálatunkon jelezheted.
Szeretnéd bárhonnan elérni a számláidat?
Válaszd az Elektronikus számlát, amellyel interneten keresztül PDF formátumban tekintheted meg számláidat.
Már Yetteles vagy?
Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.