Szolgáltatás megrendelése, lemondása és tarifacsomag-váltás
Szolgáltatásokat több módon is meg tudsz rendelni, vagy lemondani:
- Yettel online ügyfélszolgálati felületen, a belépést követően (itt meg tudod nézni az aktív szolgáltatásaiddal kapcsolatos részleteket is);
- Yettel alkalmazásban
- SMS-ben: a szolgáltatás kódszavát egy adott számra kell elküldened.
A megrendelés, illetve lemondás módja szolgáltatásonként eltérő lehet – erről bővebb információt az adott szolgáltatás oldalán találsz.
A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt felhasználhatod a tört időszakban. Ez alól a szabály alól bizonyos mobil internet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.
Nem rendeltem meg egy szolgáltatást, mégis aktív. Miért?
Új szerződéskötéskor – Bónusz Programban történt készülékvásárláskor is – rendszerünk automatikusan aktivál bizonyos szolgáltatásokat. Ilyenek például a tarifacsomagban foglalt havidíjmentes szolgáltatások: az SMS/MMS szolgáltatás stb.
Jelenlegi szolgáltatásaidat legegyszerűbben a Yettel internetes ügyfélszolgálaton a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalon.
Számlás tarifacsomag-kategóriák
A kiemelt készülékkedvezmények tekintetében a számlás tarifacsomagokat 6 kategóriába soroltuk: XS, S, M, Prime, Plus, Max
Minél magasabb kategóriába eső tarifacsomaggal vásárolod meg új készülékedet, annál kedvezőbb áron juthatsz hozzá. Ezt a kedvezményt akkor is megkapod, ha Bónusz Programban cseréled le a készülékedet.
A kiemelten kedvezményes árért cserébe az érintett időszakban csak a szerződésedben és az ÁSZF-ben meghatározottak szerint módosítod a tarifacsomagodat. A jelenleg értékesített, az ÁSZF-ben megtalálható tarifacsomagok kategóriáit az aktuális árlista táblázatában találod.
Tarifacsomag-váltás
Tarifacsomagodat bármikor átválthatod egy másik, értékesítés alatt álló tarifára, ami jobban illik a mobilhasználati szokásaidhoz. A tarifacsomag-váltás előtt azonban ellenőrizd, hogy korábban vállaltál-e tarifamegtartást, illetőleg annak ideje letelt-e már!
Tarifacsomag-váltást az alábbi csatornákon intézhetsz:
- Yettel üzletekben;
- 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton;
Tarifacsomag-váltáshoz a szükséges dokumentumok listája
További információk
A tarifacsomag-váltás Számlás és Új Generációs Kártyás tarifacsomagok esetén a következő számlázási ciklussal, míg Kártyás tarifacsomagok esetén 3 munkanapon belül lép életbe.
Amennyiben Bónusz Programban kiemelt készülékkedvezménnyel (tarifamegtartással) szeretnél készüléket vásárolni, lehetőséged van azonnali tarifaváltásra. Ez esetben az új és a régi tarifa havidíjának terhelése időarányosan történik.
Ha írásban (levélben, faxon, e-mailben, internetes felületen) jelzed, hogy tarifacsomagod módosítását kéred, annak feldolgozása 30 napon belül történik meg, így a tényleges tarifacsomag-váltásra a kérelmed feldolgozását követő első számlázási ciklussal kerül sor.
A tarifacsomag-váltás visszavonásig díjmentes.
Hol tudom megnézni aktív szolgáltatásaimat?
Jelenlegi szolgáltatásaidat legegyszerűbben a Yettel internetes ügyfélszolgálaton a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalon.