Adatmódosítás, átírás
Számlaküldési név vagy cím megváltoztatása
Számlaküldési nevedet vagy címedet bármikor megváltoztathatod, a változás a következő számlazárással lép életbe.
A módosítást a legegyszerűbb elvégezni a Yettel internetes ügyfélszolgálati oldalunkon, a belépést követően a Saját fiókban, a telefonszám kiválasztása után, a Beállítások oldalon.
Amennyiben több telefonszámod van, a számlát hívószámonként más-más címre is kérheted.
Kérésedet jelezheted felénk a hálózaton belül díjmentesen hívható 1220-as számon is vagy a tarifacsomagod szerinti díjon hívható +36 20 200 0000-s telefonos ügyfélszolgálati számon ügyintézőnknél.
Előfizetői adatokban történt változás bejelentése
A személyes adatokra (bejelentett állandó lakcím, személyazonosító okmányok stb.) vonatkozó módosítást kérheted a változást igazoló dokumentumok bemutatásával a Yettel üzletekben, vagy levélben a dokumentumok másolatának megküldésével erre a címre: Yettel Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.
Az írásos kérelemben fel kell tüntetni a telefonszámodat és számlázási azonosítódat, valamint levél/fax esetén az aláírásoddal kell ellátni a dokumentumot.
Elektronikus űrlapunk kitöltésével is leadhatod módosítási igényedet ügyfélszolgálatunknak.
Átíráshoz szükséges dokumentumok
Az átírásra kizárólag személyesen, a Yettel üzletekben van lehetőség. Az átírás történhet a jelenlegi előfizető és az új előfizető egyidejű jelenlétében, illetve meghatalmazással, mely során a jelenlegi előfizető lemondó nyilatkozatot tölt ki.
Az új előfizető részéről ugyanazok a dokumentumok szükségesek, amelyeket új előfizetés vásárlása esetén kell bemutatni.
Vásárláshoz szükséges dokumentumok
A hívószám régi előfizetőjétől a személyazonosításhoz szükséges, alábbi érvényes dokumentumokat fogjuk kérni, amennyiben személyesen megjelenik az átírás során:
- régi típusú személyi igazolvány vagy
- lakcímkártya és
- régi vagy új típusú (kártya) személyi igazolvány vagy
- Magyarországon kiállított jogosítvány vagy
- útlevél.
Az átírásnak egy egyszeri helyszíni költsége van, mely 4 790 Ft.
Az átírás hivatalos átfutási ideje 15 naptári nap, de általában 3 munkanapon belül megtörténik.
Már Yetteles vagy?
Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.