Hívásértesítő
Ne maradj le a fontos hívásokról!
Hívásértesítő szolgáltatásunkkal minden olyan hívásról értesülhetsz, amit azért nem tudtál fogadni, mert a készüléked ki volt kapcsolva, vagy esetleg lefedetlen területen tartózkodtál.
A hívásértesítő szolgáltatás önmagában és a hangposta szolgáltatással együtt is működik: ha van hangpostád, és a téged hívó nem hagy hangposta üzenetet, akkor hívásértesítő SMS-üzenetet küldünk. Ha a hívó fél hagy üzenetet, akkor hangposta SMS-t is kapsz készülékedre.
Díjak:
A szolgáltatás igénybevétele díjmentes.
Megrendelés:
- SMS-ben: Küldd a hivasertesito szót a +36 20 2020 200-as számra
- Yettel internetes ügyfélszolgálatunkon
- Telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220
- Yettel üzletekben
- Az elmulasztott hívásokról hívónként egy SMS-t küldünk – függetlenül attól, hogy a hívótól hány hívás érkezett. Például, ha 5 elmulasztott hívásod volt, de ebből 4 egy számról érkezett, akkor összesen 2 SMS-t küldünk.
- Ha van hangpostád, és a téged hívó nem hagy hangposta üzenetet, akkor hívásértesítő SMS-üzenetet küldünk. Ha a hívó fél hagy üzenetet, erről a hívásról a hangposta SMS-sel is értesítünk a hívásértesítő SMS mellett.
- Az SMS küldőjeként a hívó felet tüntetjük fel, így ha a hívó neve a telefonodban el van mentve, egyszerűbben tudod azonosítani, hogy kitől jött a hívás.
- Az SMS szövegében jelezzük az egy számról egy kikapcsolt időszak alatt beérkező hívások számát. Az SMS tartalmazza az utolsó hívás időpontját is.
- Amennyiben a hívó fél aktív hívószámkijelzés-tiltással rendelkezik, a nem fogadott hívásról nem küldünk Hívásértesítő SMS-t.
- Az elmulasztott hívásokat 2 napig tároljuk, utána automatikusan töröljük.
- Egy kikapcsolt időszakot követően legfeljebb 20 SMS-t küldünk.
- Mindig a legrégebben várakozó SMS-t töröljük az újak befogadása érdekében.
- Ha a hívott fél hívásértesítő szolgáltatással rendelkezik, de hangpostával nem, a hívót egy speciális, ingyenes bemondással tájékoztatjuk erről, mely a következő: „Az Ön hívásáról a hívott felet SMS-ben értesítjük, mivel a hívott szám jelenleg nem elérhető. Aktív hívószámkijelzés-tiltással ez a szolgáltatás nem vehető igénybe."
Már Yetteles vagy?
Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.