Online rendelés - gyakran ismételt kérdések

Online rendelés

Szükséges dokumentumok

Fizetés, számla

Kiszállítás

Átvétel, szerződéskötés, elállás

Garancia, jótállás, csere

Miért érdemes online rendelnem?

  • Időszakos extra kedvezmények, csak online elérhető ajánlatok
  • 14 napos cseregarancia mobiltelefonokra és táblagépekre, tartozékokra
  • Ingyenes kiszállítás belföldön otthonra vagy munkahelyre
  • Telefonszám megtartása, áthozása más szolgáltatótól
  • Gyors, kényelmes vásárlás, sorbaállás nélkül
  • Éjjel-nappal, 0-24h elérhető

vissza a kérdésekhez

Hogyan adhatom le megrendelésemet?

Az online rendelés jellemző lépései:

  • Termék / akció kiválasztása. Ezt legegyszerűbben a készülékkereső oldalról indulva teheted meg.
  • belépés meglévő ügyfeleknek
  • választott készülék/előfizetés kosárba rakása
  • a megrendeléshez szükséges adatok megadása,
  • a szállítási és vásárlási feltételek elfogadása
  • megrendelés átvétele, szerződés aláírása

vissza a kérdésekhez

Miért érdemes bejelentkeznem?

Ha Yettel előfizetőként bejelentkezve kezded meg az online rendelést, az az alábbi előnyökkel jár:

  • A megrendelőlapon a már rendelkezésükre álló adatokat előre kitöltjük
  • Előlegfizetési mentesség, ha előfizetőként rendelkezel 6 teljes havi befizetett számlával
  • Gyorsabb átfutási idő, akár másnapi kiszállítás
  • Jogosultság esetén egyedi kedvezményes ajánlatok megjelenítése

vissza a kérdésekhez

Yettel előfizető vagyok, új készüléket szeretnék vásárolni a telefonszámom megtartása mellett. Mi a teendőm?

Ha Yettel előfizetőként új online megrendelést szeretnél indítani, akkor kérjük jelentkezz be a Yettel fiókodba a készülék oldalán.

A sikeres belépést követően, jogosultság esetén megjelennek személyre szabott ajánlataid. Amennyiben az előfizető nem jogosult a megrendelésre (például: Flottás előfizető), a felületen erről tájékoztatást kap.

vissza a kérdésekhez

Vásárolni szeretnék, de még nem rendelkezem yetteles mobilszámmal

Tedd kosárba a választott készüléket, majd a megrendelési űrlapon válassz  az automatikusan felajánlott 3 hívószám közül, vagy válaszd a számhordozás funkciót.

vissza a kérdésekhez

Online megrendelés során lehetőségem van áthozni hívószámomat más szolgáltatótól?

A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, akár 2 nap alatt is megtörténhet, ráadásul teljesen díjmentes! Számhordozás kezdeményezését a megrendelés feladásakor már online is elindíthatod. A számhordozásról részletesen

vissza a kérdésekhez

Online is tudok részletre vásárolni?

Igen, online megrendelés esetén is választható a részletvétel. Online rendelés esetén a kezdőrészlet, és a forgalmi előleg jelenik meg a kosárban, mint fizetendő tétel. További információk részletfizetésről.

vissza a kérdésekhez

Honnan tudom, hogy az általam kiválasztott készülék raktáron van-e?

Minden az adott pillanatban a yettel.hu-n megjelenő termék, amely mellett a "Raktáron a kiválasztott színből" felirat látható elérhető és rendelhető, amennyiben a készülék adatlapján megjelenik a „Kosárba rakom” feliratú zöld gomb.

vissza a kérdésekhez

Ha az általam megvásárolni kívánt színű, típusú készüléket nem találom a yettel.hu kínálatában, mi a teendő?

Amennyiben kérdésed merülne fel egy készülék elérhetőségével kapcsolatban, akkor használd a termék oldalán található „Visszahívást kérek” linket. Név, telefonszám és alkalmas napszak megadását követően rövid időn belül visszahívunk.

vissza a kérdésekhez

Ha a megrendeléshez visszahívást kérek, akkor is megkapom-e az online kedvezményt?

Igen, az online kedvezményre, akciós ajánlatra, vagy akciós ajándék kiegészítőre abban esetben is jogosult vagy, amennyiben telefonon, az ügyfélszolgálat segítségével zárul a megrendelés.

vissza a kérdésekhez

Milyen termékek és szolgáltatások rendelhetőek meg a yettel.hu felületén?

A yettel.hu-n felületén számlás és feltöltőkártyás előfizetéssel mobiltelefonok, táblagépek, modemek, routerek és tartozékok megrendelésére kínálkozik lehetőség. Ezenkívül  számlás és feltöltőkártyás előfizetések elérhetőek készülék nélkül is. 

vissza a kérdésekhez

Eltér az üzletek és a yettel.hu kínálata?

Igen. A yettel.hu saját készlettel rendelkezik, ami eltérhet az üzletek kínálatától. Előfordulhat, hogy valamely a yettel.hu-n nem elérhető készülék valamelyik üzletben megvásárolható, illetve az ellenkező eset is, azaz a yettel.hu elérhető olyan ajánlat, amely az üzletekben nem.

vissza a kérdésekhez

Szükséges dokumentumok

Yettel előfizetőként milyen dokumentumokra van szükségem online rendeléskor?

Számlás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez az alábbi dokumentumok-párok valamelyike szükséges:

  • 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány vagy
  • 1 érvényes fényképes igazolvány és online bankkártyás fizetés opció választása a felületen

vagy

  • 2 érvényes fényképes igazolvány (1 elsődleges és 1 másodlagos, pl. személyi igazolvány + jogosítvány).
  • Ha előfizetőként rendelkezel 6 teljes havi befizetett számlával, 1 érvényes fényképes okmány is elegendő.

Részletre történő vásárlás feltételei eltérhetnek!

Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez:

  • 1 érvényes fényképes igazolvány szükséges

Fontos! Mivel az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumo(ka)t kell bemutatni, fokozottan ügyelj az adatok helyességére a megrendeléskor!

vissza a kérdésekhez

Még nincs Yettel előfizetésem, milyen dokumentumokra van szükségem online rendeléskor?

Számlás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez, az alábbi dokumentum-párok valamelyike szükséges:

  • 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány vagy
  • 1 érvényes fényképes igazolvány és online bankkártyás fizetés opció választása vagy
  • 2 érvényes fényképes igazolvány (1 elsődleges és 1 másodlagos pl. személyi igazolvány + jogosítvány).

Részletre történő vásárlás feltételei eltérhetnek!

Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez

  • 1 érvényes fényképes igazolvány.

Fontos! Mivel az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumo(ka)t kell bemutatni, fokozottan ügyelj az adatok helyességére a megrendeléskor!

vissza a kérdésekhez

Melyek a megrendelés során elfogadható fényképes igazolványok?

Megrendelés kizárólag az alábbi érvényes, személyazonosításra szolgáló okmányok adatainak megadásával adható le:

  • régi típusú személyi igazolvány, amely tartalmazza az állandó lakcímet,
  • régi típusú személyi igazolvány és lakcímigazoló kártya,
  • új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímigazoló kártya,
  • Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímigazoló kártya,
  • útlevél és lakcímigazoló kártya,
  • adóigazolvány (az azon szereplő, 10 számjegyű adóazonosító jel)

vissza a kérdésekhez

Céges megrendelés esetén milyen dokumentumok szükségesek?

Cég, gazdálkodó szervezet nevében történő megrendelés esetén az alábbi eredeti dokumentumok szükségesek:

  • aláírási címpéldány vagy aláírásminta;
  • a szerződéskötő érvényes régi típusú személyi igazolványa, vagy régi típusú személyi igazolvány és lakcímigazoló kártya, vagy új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímigazoló kártya, vagy Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímigazoló kártya, vagy útlevél és lakcímigazoló kártya;
  • bankszámlaszerződés vagy a számlavezető bank igazolása;
  • bélyegző (amennyiben az aláírási címpéldány vagy aláírásminta is el van látva a cég bélyegzőjével).

vissza a kérdésekhez
 

Fizetés, számla
 

Mivel tudok fizetni?

A fizetés történhet:

  • az online megrendelés során online bankkártyás fizetéssel (a Yettel weboldalán és a Yettel mobilalkalmazásunkban a Barion biztonságos fizetés megoldását alkalmazzuk, amennyiben online bankkártyás fizetést indítasz),
  • utánvéttel, készpénzzel fizetve a futárnak,
  • utánvéttel, készpénzzel vagy bankkártyával fizetve PostaPonton.

vissza a kérdésekhez

Milyen típusú bankkártyákkal fizethetek?

Online megrendeléskor az alábbi bankkártyákkal tudsz fizetni:

  • MasterCard
  • VISA / Visa Electron
  • Maestro
  • American Express

vissza a kérdésekhez

Fizethetek SZÉP kártyával?

SZÉP kártyát sajnos nem tudunk elfogadni fizetőeszközként.

vissza a kérdésekhez

Mikor, hogyan kapom meg a számlát?

A Yettel a megrendelt terméket minden esetben – ideértve a készpénzes fizetést is – számlával szállíttatja ki a megrendelő nevére és címére. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég), és megbízottja (átvevő) útján veszi át a terméket, akkor a számla az átvevőnek kerül átadásra, a Yettel a szállítást követően eredeti számlát nem állít ki a megrendelésről.

vissza a kérdésekhez

Mi az a forgalmi előleg?

A vásárlás során előre fizetendő összeg, az előleg, magában foglalja az első havidíjat, valamint tartalmazhatja a készülék miatti előleget is, amit akkor kérünk tőled, ha készülékedet a listaárnál kedvezményesebb áron kapod tőlünk. Ne feledd, az előleget visszakapod!
A Yettel már a vásárlási folyamat során feltünteti, milyen előlegre számíthatsz. Az előleg mértéke természetesen csökkenthető. A csökkenés lehetséges mértékét csak akkor láthatod, ha minden adatot megadsz.

Mitől függhet az előleg összege? 
Az előleg összegét a Yettel az alábbiakat figyelembe véve határozza meg: 

  • a megjelölt készülék / eszköz értéke,
  • a felhasznált / akciós kedvezmények  mértéke, mely többek között függ a választott tarifacsomagtól is,
  • a fizetési mód (egy összegű vagy részletvételes vásárlás),
  • a kockázati besorolás eredménye,
  • a Yettelnél számlás előfizetőként eltöltött évek száma.

A fent leírtak miatt minden esetben javasoljuk, hogy töltse ki minden adatát, hogy pontosabb képet kaphasson az előleg mértékéről. 

Hogyan és mikor kapod vissza az előleget?

A befizetett forgalmi előleg összege a szerződéskötést követő 4. hónaptól számláid végösszegéből – a forgalmi előleggel megegyező ÁFA kulcsú havi és forgalmi díjakat tartalmazó - kerül levonásra, azaz az előleg mértékével csökken a számla végösszege.
A vásárláskor az első havidíjat minden esetben ki kell fizetni.

vissza a kérdésekhez

A yettel.hu-n bruttó vagy nettó árak vannak feltüntetve?

A yettel.hu-n szereplő árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.

vissza a kérdésekhez

Van különbség a bolti árak és az online árak között?

Online időszakos extra kedvezmények, csak online rendeléssel igénybe vehető akciók érhetők el. 

vissza a kérdésekhez
 

Kiszállítás
 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás belföldön ingyenes, akár otthonra, akár munkahelyedre kéred a küldeményt.

vissza a kérdésekhez

Milyen lehetőségeim vannak a rendelés átvételére?

Online rendelés esetén, az alábbi kiszállítási, átvételi lehetőségek közül választhatsz:

  • Kiszállítás otthonra,
  • kiszállítás munkahelyre vagy más belföldi címre,
  • kiszállítás országszerte 2500 PostaPontra,
  • kiszállítás országszerte Pick Pack Pontra,
  • kiszállítás Yettel üzletbe.

vissza a kérdésekhez

Átvehetem-e Yettel üzletben a megrendelésemet?

A yettel.hu-n leadott megrendelésedet üzleteinkben csak bankkártyás fizetés választása esetén tudod átvenni.

vissza a kérdésekhez

Mennyi a kiszállítási idő?

A megrendelés beérkezését a megadott e-mail címre küldött üzenetben visszaigazoljuk és amennyiben az teljesíthető 3 munkanapon belül (vagy az általad megjelölt időpontban) kiszállítjuk.
Amennyiben a megrendelés bármilyen okból nem vagy nem a megrendelés szerint teljesíthető, a visszaigazolás követő 3 munkanapon belül telefonon vagy SMS-ben tájékoztatunk megrendelésed állapotáról.

vissza a kérdésekhez

Kiválaszthatom a kiszállítás napját?

Igen, a kiszállítás kívánt dátuma a megrendelés során kiválasztható. 

vissza a kérdésekhez

Sajnos nem tartózkodtam a kiszállítási címen, a megjelölt időpontban, hogyan tudom átvenni a megrendelésemet?

A futár a kiszállítást két alkalommal – a választott időablakban és az azt követő munkanapon – is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor a futár a terméket a legközelebbi postahivatalba viszi, és erről újabb értesítést hagy. Ezen a postán a termék 5 napig átvehető, majd a megrendelt termék visszakerül a központba.

vissza a kérdésekhez

Napközben nem vagyok otthon, kérhetem a kiszállítást a munkahelyemre is?

Igen, amennyiben a megrendelő magánszemély, lehetőség van a lakcímtől eltérő szállítási cím megjelölésére is, ami lehet a munkahelyed címe is. 

vissza a kérdésekhez

Céges megrendelés kiszállítását kérhetem az otthoni címemre?

Sajnos nem. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég) és még nem rendelkezik a Yettelnél előfizetői szerződéssel, kiszállítási címként kizárólag a cégjegyzékben szereplő, bejegyzett székhely vagy telephely adható meg.

vissza a kérdésekhez

Átvétel, szerződéskötés, elállás

Milyen dokumentumokat kell bemutatni a megrendelés átvételekor?

Átvételkor a „Megrendelés folyamata” részben említett és az online megrendeléskor megadott dokumentumokat kell bemutatni, más dokumentum bemutatása esetén a termék nem kerül átadásra.

vissza a kérdésekhez

Milyen dokumentumokat kell bemutatni céges megrendelés átvételekor?

Ha a megrendelő nem magánszemély (pl. cég, egyéni vállalkozás stb.), az átvevőnek cégszerű meghatalmazással kell rendelkeznie a termék és számla átvételére és a kapcsolódó szerződések aláírására. Az átvételkor a képviseleti jogot igazoló dokumentumokat be kell mutatni (pl. aláírási címpéldány), valamint a meghatalmazás eredeti példányát át kell adni – ennek hiányában a megrendelés nem teljesíthető.

vissza a kérdésekhez

Mikor és hol kerül sor az előfizetői szerződés aláírására?

Szerződéskötésre a megrendelésben megadott címen, személyesen, írásban kerül sor, amennyiben a megrendelő a szerződést áttanulmányozza, aláírja és a terméket átveszi.

vissza a kérdésekhez


Mit jelent és hogyan érvényesíthető az elállás és a felmondás online megrendelés esetén?

Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el. Az online megrendelés esetén biztosított 14 napon belüli elállás, illetve felmondás nem egyezik meg a Yettel által biztosított 14 napos cseregaranciával.

vissza a kérdésekhez


Garancia, jótállás, csere
 

Mikor, hogyan kapom meg a garancialevet?

A garancialevél a kiszállított küldemény része, a szerződéssel együtt, a csomagon kívül található. A garancia kezdete a választott átvétel napja.

vissza a kérdésekhez

Mit jelent a 14 napos cseregarancia?

 A yettel.hu-n online megrendelt mobiltelefonokra és táblagépekre 14 napos cseregaranciát vállalunk! Fontos azonban, hogy a Yettel által biztosított 14 napos cseregarancia nem egyezik meg a távollévők közötti és üzlethelyiségen kívüli szerződéskötés esetén biztosított 14 napon belüli elállással, illetve felmondással. Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el.

vissza a kérdésekhez

Milyen esetben és hogyan érvényesíthető a 14 napos cseregarancia?

A yettel.hu-n online megrendelt, előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat és táblagépeket az előfizetés aktiválástól számított 14 naptári napon belül leadhatod a Yettel bármelyik üzletében, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra vagy táblagépre cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a yettel.hu-n keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.

vissza a kérdésekhez

Hány alkalommal vehetem igénybe a 14 napos cseregaranciát?

Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.

vissza a kérdésekhez

Mit szükséges megőriznem a 14 napos cseregarancia érvényesítéséhez?

A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a kijelölt értékesítési pont munkatársának.

vissza a kérdésekhez

A vásárlástól számított 14 napon belül megsérült a készülék, kicseréltethetem?

Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha cserélni kívánt készülék futár útján küldted be számunkra, úgy munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.

vissza a kérdésekhez

Milyen termékekre vonatkozik a 14 napos cseregarancia?

A cseregarancia mobiltelefonokra, routerekre, modemekre, táblagépekre és tartozékokra tudod érvényesíteni.

vissza a kérdésekhez

Személyesen melyik üzletekben érvényesíthetem a 14 napos cseregaranciát?

A 14 napos cseregarancia minden Yettel üzletben érvényesíthető.

A kiválasztott értékesítési ponton személyes ügyintézés során munkatársaink a készülék állapotát a helyszínen ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 14 napos határidő), a cseréről egyidejűleg intézkedik.

vissza a kérdésekhez

Mit jelent a 30 napos cseregarancia?

A Prime (Prime+, Prime Plus+, Prime Max+) tarifákkal rendelkező ügyfeleknek lehetősége van  mobiltelefonokra 30 napos cseregaranciát érvényesíteni!  Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el.

Milyen esetben és hogyan érvényesíthető a 30 napos cseregarancia?

A yettel.hu-n online megrendelt, előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat  a Primeos előfizetés aktiválástól számított 30 naptári napon belül leadhatod a Yettel bármelyik üzletében, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a yettel.hu-n keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.

Hány alkalommal vehetem igénybe a 30 napos cseregaranciát?

Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.

Mit szükséges megőriznem a 30 napos cseregarancia érvényesítéséhez?

A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a kijelölt értékesítési pont munkatársának.

A vásárlástól számított 30 napon belül megsérült a készülék, kicseréltethetem?

Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha cserélni kívánt készülék futár útján küldted be számunkra, úgy munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.

Milyen termékekre vonatkozik a 30 napos cseregarancia?

A cseregaranciát mobiltelefonokra tudod érvényesíteni.

Személyesen melyik üzletekben érvényesíthetem a 30 napos cseregaranciát?

A 30 napos cseregarancia minden Yettel üzletben érvényesíthető.

A kiválasztott értékesítési ponton személyes ügyintézés során munkatársaink az előfizető jogosultságát, a készülék állapotát a helyszínen ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 30 napos határidő), a cseréről egyidejűleg intézkedik.

Mit jelent a visszavásárlási garancia?

A Yettel bizonyos akcióiban visszavásárlási garanciát vállal – az erre utaló jelzés az akció leírásában megtalálható. A visszavásárlási garancia alapján a Yettel a szerződéskötéstől, átvételtől számított, akciós leírásban megadott időn belül (amelybe a szerződéskötés, átvétel napja beleszámít) vállalja a termék visszavételét és a kifizetett vételár visszatérítését Értékesítési Pontjain.

vissza a kérdésekhez

Mik a visszavásárlási garancia érvényesítésének feltételei?

A visszavásárlás feltétele, hogy az eszköz

  • hiánytalanul (készülék, tartozékok, nyomtatványok),
  • eredeti csomagolásában,
  • ép állapotban (pl. mechanikai sérülés - karc, törés stb. – azon nem található)

visszaszolgáltatásra kerüljön.

A visszavásárlási garancia érvényesítéséhez

  • az értékesítést igazoló számlát vagy
  • nyugtát, vagy
  • az előfizetői szerződés előfizetői példányát

szükséges bemutatni.

Az előfizetői szerződés megszüntetése kapcsán a Yettel és az előfizető egymással elszámolnak. Ennek keretében az esetlegesen forgalmazott forgalmi díjakat az előfizető választása szerint a helyszínen - hóközi számlában -, vagy a később kiállított számla alapján az előfizetőnek rendeznie kell.

vissza a kérdésekhez

Meddig érvényes a garancia/jótállás?

Az új eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva a garancia az alábbiak szerint érvényes:

  • a 10 000 Ft-ot elérő, de 100 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év, 
  • a 100 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év, 
  • 250 000 Ft eladási ár felett 3 év. 

Az újszerű eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva a hirdetésben szereplő időre vállalunk garanciát.
A jótállási jegyet az MPL vagy a Hellman Kft futárszolgálat képviselője tölti ki a jótállás kezdő időpontját, ami az átvétel napja (a többi adat a Yettel által kerül kitöltésre).

vissza a kérdésekhez

Mit szükséges megőriznem a garancia / jótállás érvényesítéséhez?

A jótállás terhére bejelentett, meghibásodott terméket javításra, bevizsgálásra csak az érvényes, a termékhez tartozó, és a Yettel általi forgalomba hozatalt igazoló jótállási jegy vagy az értékesítést igazoló számla egyidejű átadása mellett fogad el, és továbbít a jótállásra vagy szavatosságra kötelezett márkaszervizébe.

vissza a kérdésekhez

A vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodott, hogyan cserélhetem ki?

Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely Yettel értékesítési ponton kérhető. Amennyiben a yettel.hu-n vagy a telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül vásároltál, akkor telefonos ügyfélszolgálatunkon az ingyenesen hívható 1220-as számon kérheted a cserét.
Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra adhatod le a készüléket.

vissza a kérdésekhez