• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • A Yettel alkalmazás a te személyes ügyfélszolgálatod. 

    • Mutatja az egyenleged és aktuális számlád alakulását, így nem érhet váratlanul a fizetendő számla. Legyen akár kártyás, akár számlás egyenleged, az alkalmazással díjmentesen nyomonkövetheted őket.
    • Segítségével díjmentesen követheted az adatkeretedből még rendelkezésre álló adatmennyiséget.
    •  Ha kártyás vagy, személyre szabott, szuperkedvező ajánlatokkal spórolhatsz, vagy akár tarifacsomagot is válthatsz az alkalmazásban. 
    •  Bárhonnan és bármikor feltöltheted saját vagy családtagjaid kártyás egyenlegét, gyorsan, pár kattintással. Legyen mindig egyenleg a fontos hívásokra.
    •  Jól jöhet váratlan helyzetekben, hogy egyszerűen, gyorsan tudsz extra adatjegyeket rendelni, ráadásul 20%  kedvezménnyel, és csak utólag kell fizetned, a számláddal együtt.
    • Az alkalmazásban bankkártyával, biztonságos, titkosított rendszeren keresztül fizetheted számláidat.

    Töltsd le, lépj be! További infót itt találsz.

  • Lépj be mobilodon a Play Áruházba-ba, vagy ha iPhone-od van az AppStore-ba és keress rá a Yettel alkalmazásra. Telepítsd, nyisd meg. További infót itt találsz.
    A letöltés csekély adatforgalommal jár, de WiFi igénybevételével ingyenesen megoldható. Az alkalmazás letöltése külföldi használat során a tarifacsomagod szerinti adatkeretedet fogyasztja. 

  • A Yettel appos ügyintézéshez először regisztrálni kell. 

    1. Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást. 

    2. E-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval regisztrálj fiókot.


    A regisztráció során mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a fiók regisztrációdat. További információt a regisztrációról és belépésről itt találsz.

  • Milyen extra kedvezményeket találsz kártyásként a Yettel Appon?

    20% kedvezménnyel vásárolhatod meg kiegészítő szolgáltatásainkat, továbbá minden Yettel appos egyenleg feltöltés után egy Korlátlan 1 napos mobilnetet aktiválunk neked díjmentesen! A díjmentes adat aktiválásáról SMS-ben értesítünk, és a korlátlan adatot az aktiválást követő nap éjfélig használhatod fel. 

  • Azért, mert így nem szükséges az ügyfélszintű jelszavad ismerete, DÁP-pal is be tudod kötni előfizetéseidet a fiókodb, és minden, a neveden lévő előfizetés és szolgáltatás latható, valamint kezelhető lesz a számodra.

    Milyen tevékenységet tudsz végezni DÁP azonosítással? 
    Ügyfélbekötést tudsz végezni  az app-on, miután bejelentkeztél a Yettel fiókodba e-mail cím és jelszó megadásával.  Az ügyfél bekötés elvégzése után minden olyan előfizetést és szolgáltatást látni fogsz, amely a nevedre lett igényelve.
    Ha még nincsen fiókod, lehetőséged van regisztrálni az applikáción keresztül. Regisztrációt követően azonnal eléred ezt a funkciót is. 
     

  • 1. Letöltötted, és sikeresen regisztráltál a DÁP alkalmazásba
    2. Be tudsz jelentkezni a DÁP alkalmazásba
    3. Yettel applikációval és fiókkal rendelkezel, melybe e-mail cím és jelszó felhasználásával jelentkeztél be
    4. Jóváhagytad az adatlekéréseket az azonosítási folyamat során.

    A DÁP alkalmazás regisztrációjához látogass el bármelyik kormányablakba, vagy ha 2021. június 23. után kiállított eSzemélyi igazolványod van, online is regisztrálhatsz. Ezután töltsd le az alkalmazást a Google Play Áruházból vagy az Apple App Store-ból, és kövesd az alkalmazás utasításait. További információkért kérjük látogass el a Digitális Állampolgár Program hivatalos oldalára.

    Ha szeretnél ügyfélbekötést végezni, de nem látod a DÁP azonosítás lehetőségét, annak az alábbi oka lehet:
    - nem e-mail cím és jelszó párossal léptél be, hanem SMS-ben kapott egyszeri jelszóval. Ez esetben nincsen mód ennek a műveletnek a végrehajtására.
    Ha már van regisztrált fiókod, akkor az e-mail és jelszó megadással szükséges bejelentkezned az egyszeri, SMS-ben kapott jelszó helyett. 
    Ha még nincsen fiókod, lehetőséged van regisztrálni az applikáción keresztül. 

    Ha nem látod az “Ügyfél hozzáadása DÁP-pal” lehetőséget, lehetséges, hogy a Yettel app egy régebbi verzióját használod. A Yettel app legújabb verzióját iOS-es operációs rendszerrel rendelkező mobilkészülék esetén az App Store-ból, Android esetén pedig a Google Play Áruházból töltheted le.


     

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.