Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mit tudok intézni a Yettel alkalmazásban?
A Yettel alkalmazás a te személyes ügyfélszolgálatod.
- Mutatja az egyenleged és aktuális számlád alakulását, így nem érhet váratlanul a fizetendő számla. Legyen akár kártyás, akár számlás egyenleged, az alkalmazással díjmentesen nyomonkövetheted őket.
- Segítségével díjmentesen követheted az adatkeretedből még rendelkezésre álló adatmennyiséget.
- Ha kártyás vagy, személyre szabott, szuperkedvező ajánlatokkal spórolhatsz, vagy akár tarifacsomagot is válthatsz az alkalmazásban.
- Bárhonnan és bármikor feltöltheted saját vagy családtagjaid kártyás egyenlegét, gyorsan, pár kattintással. Legyen mindig egyenleg a fontos hívásokra.
- Jól jöhet váratlan helyzetekben, hogy egyszerűen, gyorsan tudsz extra adatjegyeket rendelni, ráadásul 20% kedvezménnyel, és csak utólag kell fizetned, a számláddal együtt.
- Az alkalmazásban bankkártyával, biztonságos, titkosított rendszeren keresztül fizetheted számláidat.
Töltsd le, lépj be! További infót itt találsz.
-
Hogy tudom letölteni a Yettel alkalmazást?
Lépj be mobilodon a Play Áruházba-ba, vagy ha iPhone-od van az AppStore-ba és keress rá a Yettel alkalmazásra. Telepítsd, nyisd meg. További infót itt találsz.
A letöltés csekély adatforgalommal jár, de WiFi igénybevételével ingyenesen megoldható. Az alkalmazás letöltése külföldi használat során a tarifacsomagod szerinti adatkeretedet fogyasztja. -
Hogyan tudok belépni a Yettel alkalmazásba?
A Yettel appos ügyintézéshez először regisztrálni kell.
1. Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást.
2. E-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval regisztrálj fiókot.
A regisztráció során mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a fiók regisztrációdat. További információt a regisztrációról és belépésről itt találsz. -
Milyen extra kedvezményeket találsz kártyásként a Yettel Appon?
20% kedvezménnyel vásárolhatod meg kiegészítő szolgáltatásainkat, továbbá minden Yettel appos egyenleg feltöltés után egy Korlátlan 1 napos mobilnetet aktiválunk neked díjmentesen! A díjmentes adat aktiválásáról SMS-ben értesítünk, és a korlátlan adatot az aktiválást követő nap éjfélig használhatod fel.
-
Miért jó, ha DÁP alkalmazás segítségével azonosítom magam a Yettel appban?
Azért, mert így nem szükséges az ügyfélszintű jelszavad ismerete, DÁP-pal is be tudod kötni előfizetéseidet a fiókodb, és minden, a neveden lévő előfizetés és szolgáltatás latható, valamint kezelhető lesz a számodra.
Milyen tevékenységet tudsz végezni DÁP azonosítással?
Ügyfélbekötést tudsz végezni az app-on, miután bejelentkeztél a Yettel fiókodba e-mail cím és jelszó megadásával. Az ügyfél bekötés elvégzése után minden olyan előfizetést és szolgáltatást látni fogsz, amely a nevedre lett igényelve.
Ha még nincsen fiókod, lehetőséged van regisztrálni az applikáción keresztül. Regisztrációt követően azonnal eléred ezt a funkciót is.
-
Milyen előfeltételekkel tudom magam DÁP-pal azonosítani a Yettel app-ban?
1. Letöltötted, és sikeresen regisztráltál a DÁP alkalmazásba
2. Be tudsz jelentkezni a DÁP alkalmazásba
3. Yettel applikációval és fiókkal rendelkezel, melybe e-mail cím és jelszó felhasználásával jelentkeztél be
4. Jóváhagytad az adatlekéréseket az azonosítási folyamat során.
A DÁP alkalmazás regisztrációjához látogass el bármelyik kormányablakba, vagy ha 2021. június 23. után kiállított eSzemélyi igazolványod van, online is regisztrálhatsz. Ezután töltsd le az alkalmazást a Google Play Áruházból vagy az Apple App Store-ból, és kövesd az alkalmazás utasításait. További információkért kérjük látogass el a Digitális Állampolgár Program hivatalos oldalára.
Ha szeretnél ügyfélbekötést végezni, de nem látod a DÁP azonosítás lehetőségét, annak az alábbi oka lehet:
- nem e-mail cím és jelszó párossal léptél be, hanem SMS-ben kapott egyszeri jelszóval. Ez esetben nincsen mód ennek a műveletnek a végrehajtására.
Ha már van regisztrált fiókod, akkor az e-mail és jelszó megadással szükséges bejelentkezned az egyszeri, SMS-ben kapott jelszó helyett.
Ha még nincsen fiókod, lehetőséged van regisztrálni az applikáción keresztül.
Ha nem látod az “Ügyfél hozzáadása DÁP-pal” lehetőséget, lehetséges, hogy a Yettel app egy régebbi verzióját használod. A Yettel app legújabb verzióját iOS-es operációs rendszerrel rendelkező mobilkészülék esetén az App Store-ból, Android esetén pedig a Google Play Áruházból töltheted le.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!