• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Az érvényes, a termékhez tartozó, és a Yettel általi forgalomba hozatalt igazoló jótállási jegyet és az értékesítést igazoló számlát meg kell őrizned ahhoz, hogy a terméket a jótállásra vagy szavatosságra kötelezett márkaszervizébe küldhessük.

  • A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a kijelölt üzlet munkatársának.

  • A 14 napos cseregarancia minden Yettel üzletben érvényesíthető.
    Az üzletben munkatársaink a készülék állapotát ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 14 napos határidő), a cserét intézik.

  • A Yettel bizonyos akcióiban visszavásárlási garanciát vállal – az erre utaló jelzés az akció leírásában megtalálható. A visszavásárlási garancia alapján a Yettel a szerződéskötéstől, átvételtől számított, akciós leírásban megadott időn belül (amelybe a szerződéskötés, átvétel napja beleszámít) vállalja a termék visszavételét és a kifizetett vételár visszatérítését üzleteiben.

  • A garancialevelet a készülék vásárlásakor kapod meg üzleteinkben, ill. online rendelés esetén a kiszállított küldemény része, a szerződéssel együtt, a csomagon kívül található. A garancia kezdete a választott átvétel napja.

  • Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.

  • Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha cserélni kívánt készülék futár útján küldted be számunkra, úgy munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.

  • A visszavásárlás feltétele, hogy a készülék/eszköz hiánytalanul (készülék, tartozékok, nyomtatványok), eredeti csomagolásában, ép állapotban (pl. mechanikai sérülés - karc, törés  nem található) visszaszolgáltatásra kerüljön.
    A visszavásárlási garancia érvényesítéséhez az értékesítést igazoló számlát vagy nyugtát, vagy az előfizetői szerződés előfizetői példányát szükséges bemutatni.
    Az előfizetői szerződés megszüntetése kapcsán az esetlegesen forgalmazott díjakat az előfizető választása szerint a helyszínen - hóközi számlában -, vagy a később kiállított számla alapján az előfizetőnek rendeznie kell.

  • Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha cserélni kívánt készülék futár útján küldted be számunkra, úgy munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.
     

  • A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a kijelölt üzlet munkatársának.

  • A yettel.hu-n online megrendelt, előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat, készülékeket, tartozékokat az előfizetés aktiválástól számított 14 naptári napon belül leadhatod a Yettel bármelyik üzletében, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra vagy tabletre cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a yettel.hu-n keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.
     

  • A cseregaranciát mobiltelefonokra tudod érvényesíteni.

  • Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.

  • A yettel.hu-n online megrendelt mobiltelefonokra, routerekre, modemekre, tabletekre és tartozékokra 14 napos cseregaranciát vállalunk. Fontos, hogy a Yettel által biztosított 14 napos cseregarancia nem egyezik meg a  szerződéskötés esetén biztosított 14 napon belüli elállással, illetve felmondással. Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el.
     

  • A cseregaranciát mobiltelefonokra, routerekre, modemekre, tabletekre és tartozékokra tudod érvényesíteni.

  • A 30 napos cseregarancia minden Yettel üzletben érvényesíthető.
    Az üzletben munkatársaink az előfizető jogosultságát, a készülék állapotát a helyszínen ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 30 napos határidő), a cseréről intézkednek.

  • Az új eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva:

    • 2024.05.08. előtt értékesített termék esetén az alábbiak szerint alakul a jótállás ideje: 

    - 10 000 Ft-ot elérő, de 100 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év, 
    - 100 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év, 
    250 000 Ft eladási ár felett 3 év. 

    • 2024.05.08. után értékesített termék esetén a jótállás ideje:  

    - 10 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év, 
    250 000 Ft eladási ár felett 3 év. 

    Az újszerű eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva a hirdetésben szereplő időre vállalunk garanciát.
     

  • A Yettel Prime tarifákkal rendelkező ügyfeleknek lehetőségük van  mobiltelefonokra 30 napos cseregaranciát érvényesíteni.  Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el.
     

  • A yettel.hu-n online megrendelt, előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat a Prime+ előfizetés aktiválástól számított 30 naptári napon belül leadhatod a Yettel bármelyik üzletében, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a yettel.hu-n keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.
     

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.