Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mit szükséges megőriznem a garancia / jótállás érvényesítéséhez?
Az érvényes, a termékhez tartozó, és a Yettel általi forgalomba hozatalt igazoló jótállási jegyet és az értékesítést igazoló számlát meg kell őrizned ahhoz, hogy a terméket a jótállásra vagy szavatosságra kötelezett márkaszervizébe küldhessük.
-
Mit szükséges megőriznem a 14 napos cseregarancia érvényesítéséhez?
A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a kijelölt üzlet munkatársának.
-
Személyesen melyik üzletekben érvényesíthetem a 14 napos cseregaranciát?
A 14 napos cseregarancia minden Yettel üzletben érvényesíthető.
Az üzletben munkatársaink a készülék állapotát ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 14 napos határidő), a cserét intézik. -
Mit jelent a visszavásárlási garancia?
A Yettel bizonyos akcióiban visszavásárlási garanciát vállal – az erre utaló jelzés az akció leírásában megtalálható. A visszavásárlási garancia alapján a Yettel a szerződéskötéstől, átvételtől számított, akciós leírásban megadott időn belül (amelybe a szerződéskötés, átvétel napja beleszámít) vállalja a termék visszavételét és a kifizetett vételár visszatérítését üzleteiben.
-
Mikor, hogyan kapom meg a garancialevet?
A garancialevelet a készülék vásárlásakor kapod meg üzleteinkben, ill. online rendelés esetén a kiszállított küldemény része, a szerződéssel együtt, a csomagon kívül található. A garancia kezdete a választott átvétel napja.
-
Hány alkalommal vehetem igénybe a 14 napos cseregaranciát?
Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.
-
A vásárlástól számított 30 napon belül megsérült a készülék, kicseréltethetem?
Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha cserélni kívánt készülék futár útján küldted be számunkra, úgy munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.
-
Mik a visszavásárlási garancia érvényesítésének feltételei?
A visszavásárlás feltétele, hogy a készülék/eszköz hiánytalanul (készülék, tartozékok, nyomtatványok), eredeti csomagolásában, ép állapotban (pl. mechanikai sérülés - karc, törés nem található) visszaszolgáltatásra kerüljön.
A visszavásárlási garancia érvényesítéséhez az értékesítést igazoló számlát vagy nyugtát, vagy az előfizetői szerződés előfizetői példányát szükséges bemutatni.
Az előfizetői szerződés megszüntetése kapcsán az esetlegesen forgalmazott díjakat az előfizető választása szerint a helyszínen - hóközi számlában -, vagy a később kiállított számla alapján az előfizetőnek rendeznie kell. -
A vásárlástól számított 14 napon belül megsérült a készülék, kicseréltethetem?
Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha cserélni kívánt készülék futár útján küldted be számunkra, úgy munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.
-
Mit szükséges megőriznem a 30 napos cseregarancia érvényesítéséhez?
A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a kijelölt üzlet munkatársának.
-
Milyen esetben és hogyan érvényesíthető a 14 napos cseregarancia?
A yettel.hu-n online megrendelt, előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat, készülékeket, tartozékokat az előfizetés aktiválástól számított 14 naptári napon belül leadhatod a Yettel bármelyik üzletében, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra vagy tabletre cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a yettel.hu-n keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.
-
Milyen termékekre vonatkozik a 30 napos cseregarancia?
A cseregaranciát mobiltelefonokra tudod érvényesíteni.
-
Hány alkalommal vehetem igénybe a 30 napos cseregaranciát?
Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.
-
Mit jelent a 14 napos cseregarancia?
A yettel.hu-n online megrendelt mobiltelefonokra, routerekre, modemekre, tabletekre és tartozékokra 14 napos cseregaranciát vállalunk. Fontos, hogy a Yettel által biztosított 14 napos cseregarancia nem egyezik meg a szerződéskötés esetén biztosított 14 napon belüli elállással, illetve felmondással. Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el.
-
Milyen termékekre vonatkozik a 14 napos cseregarancia?
A cseregaranciát mobiltelefonokra, routerekre, modemekre, tabletekre és tartozékokra tudod érvényesíteni.
-
Személyesen melyik üzletekben érvényesíthetem a 30 napos cseregaranciát?
A 30 napos cseregarancia minden Yettel üzletben érvényesíthető.
Az üzletben munkatársaink az előfizető jogosultságát, a készülék állapotát a helyszínen ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 30 napos határidő), a cseréről intézkednek. -
Meddig érvényes a garancia/jótállás?
Az új eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva:
- 2024.05.08. előtt értékesített termék esetén az alábbiak szerint alakul a jótállás ideje:
- 10 000 Ft-ot elérő, de 100 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
- 100 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év,
250 000 Ft eladási ár felett 3 év.- 2024.05.08. után értékesített termék esetén a jótállás ideje:
- 10 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év,
250 000 Ft eladási ár felett 3 év.Az újszerű eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva a hirdetésben szereplő időre vállalunk garanciát.
-
Mit jelent a 30 napos cseregarancia?
A Yettel Prime tarifákkal rendelkező ügyfeleknek lehetőségük van mobiltelefonokra 30 napos cseregaranciát érvényesíteni. Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el.
-
Milyen esetben és hogyan érvényesíthető a 30 napos cseregarancia?
A yettel.hu-n online megrendelt, előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat a Prime+ előfizetés aktiválástól számított 30 naptári napon belül leadhatod a Yettel bármelyik üzletében, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a yettel.hu-n keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!