• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Amennyiben internet problémát vagy egyéb hibát tapasztalunk érdemes azzal kezdeni, hogy kikapcsoljuk-bekapcsoljuk a készülékünkket, ez sok esetben megoldást jelent. Érdemes elvégezni egy készülék-kártya keresztcserét a hiba kizárása érdekében, SIM kártyánkat helyezzük át egy másik készülékbe és azon is teszteljük a szolgáltatást működését. Ezzel kiszűrhető, hogy a készülékünk vagy a SIM kártyánk hibája okozhatja a jelenséget.
    Fontos, hogy készülékünkön mindig a legfrissebb szoftver legyen telepítve, mert a gyártó ezzel garantálja a hibátlan működést. Sok esetben nem a hálózat, hanem maga a szoftver lehet hibás.
    Szintén nem hálózati hibának minősül, de rövid ideig kimaradást okozhatnak a területet kiszolgáló bázisállomásokon végzett karbantartás vagy modernizálási munkálatok. Ezt itt tudod ellenőrizni.

  • Ha rendszeresen hálózati hibát észlelsz, az alábbi csatornákon tudod bejelenteni:

    • személyesen a Yettel üzletekben, 
    • Telefonos ügyfélszolgálatunkon belföldről a 1220-as számon, amely hálózaton belül díjmentesen hívható, ill. a +36 20 2 000 000 hívószámon,
    • yettel.hu elérhetőségek oldalán, az itt található elektronikus űrlapokon és webchat linken,
    • írásban, a Yettel központi címén:  Yettel Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.


    A bejelentés előtt az alábbiakat gondold át, kollégáink is ezeket a kérdéseket fogják feltenni neked:

    Hol tapasztalható a hiba? Lehetőleg pontos címet kell megadni. Ha helyszíntől függetlenül tapasztalsz problémát, akkor lehet SIM-kártya csere szükséges vagy a készülékedet kell megvizsgálni.
    Mióta tapasztalható a probléma? Pontos dátum szükséges a hiba minél jobb feltérképezéséhez.
    Korábban milyen volt a hálózat? A mostani állapothoz képest romlott a térerő vagy soha nem volt igazán jó a lefedettség.
    Kültéren és/vagy beltéren tapasztalható a probléma?  Az épület szerkezete nagy mértéken befolyásolhatja a lefedettség mértékét, fontos, hogy épületen belül és kívül mit tapasztalsz.
    Mekkora a térerő kijelzés? Kültéri és beltérei adat is szükséges, hogy mekkora térerőt mutat a készülék.
    Ingadozik-e a térerő?
    Többen is tapasztaljátok a hibát?

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.