Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mit tehetek, ha hálózati hibát észlelek?
Amennyiben internet problémát vagy egyéb hibát tapasztalunk érdemes azzal kezdeni, hogy kikapcsoljuk-bekapcsoljuk a készülékünkket, ez sok esetben megoldást jelent. Érdemes elvégezni egy készülék-kártya keresztcserét a hiba kizárása érdekében, SIM kártyánkat helyezzük át egy másik készülékbe és azon is teszteljük a szolgáltatást működését. Ezzel kiszűrhető, hogy a készülékünk vagy a SIM kártyánk hibája okozhatja a jelenséget.
Fontos, hogy készülékünkön mindig a legfrissebb szoftver legyen telepítve, mert a gyártó ezzel garantálja a hibátlan működést. Sok esetben nem a hálózat, hanem maga a szoftver lehet hibás.
Szintén nem hálózati hibának minősül, de rövid ideig kimaradást okozhatnak a területet kiszolgáló bázisállomásokon végzett karbantartás vagy modernizálási munkálatok. Ezt itt tudod ellenőrizni. -
Hol tudom a hálózati hibát bejelenteni?
Ha rendszeresen hálózati hibát észlelsz, az alábbi csatornákon tudod bejelenteni:
- személyesen a Yettel üzletekben,
- Telefonos ügyfélszolgálatunkon belföldről a 1220-as számon, amely hálózaton belül díjmentesen hívható, ill. a +36 20 2 000 000 hívószámon,
- yettel.hu elérhetőségek oldalán, az itt található elektronikus űrlapokon és webchat linken,
- írásban, a Yettel központi címén: Yettel Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.
A bejelentés előtt az alábbiakat gondold át, kollégáink is ezeket a kérdéseket fogják feltenni neked:Hol tapasztalható a hiba? Lehetőleg pontos címet kell megadni. Ha helyszíntől függetlenül tapasztalsz problémát, akkor lehet SIM-kártya csere szükséges vagy a készülékedet kell megvizsgálni.
Mióta tapasztalható a probléma? Pontos dátum szükséges a hiba minél jobb feltérképezéséhez.
Korábban milyen volt a hálózat? A mostani állapothoz képest romlott a térerő vagy soha nem volt igazán jó a lefedettség.
Kültéren és/vagy beltéren tapasztalható a probléma? Az épület szerkezete nagy mértéken befolyásolhatja a lefedettség mértékét, fontos, hogy épületen belül és kívül mit tapasztalsz.
Mekkora a térerő kijelzés? Kültéri és beltérei adat is szükséges, hogy mekkora térerőt mutat a készülék.
Ingadozik-e a térerő?
Többen is tapasztaljátok a hibát?
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!