Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mi az a feltöltőkártyás adategyeztetés, és mikor kell elvégezni?
Hatályos törvények alapján minden szolgáltató, az előfizető aktív közreműködésével, köteles évente ellenőrizni a már meglévő feltöltőkártyás hívószámok előfizetőinek személyazonosságát. Az éves adategyeztetést feltöltőkártyás előfizetőinknek minden évben el kell végezniük a szerződéskötés évfordulójáig bezárólag. Az adategyeztetés gyors folyamat, itt tudod elvégezni.
-
Mi történik, ha nem egyeztetem határidőre az adataimat?
Azt a telefonszámot, amelyre a határidőig nem végezték el az adategyeztetést, sajnos kötelesek vagyunk lekapcsolni.
-
Mi az az adategyeztetés? Miért van rá szükség?
Az adategyeztetést a magyar jogszabályi előírások értelmében minden hanghívásra szolgáló feltöltőkártyás szolgáltatással rendelkező ügyfélnek évente egyszer el kell végeznie. Ilyenkor a hatósági nyilvántartásban ellenőrzésre kerül a személyes adataid helyessége és a személyazonosító okmányod (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány) érvényessége.
Az adategyeztetéssel kapcsolatos összes tudnivalót itt találod.
-
Ha nem tudom pontosan mi az adategyeztetési határidőm, honnan tájékozódhatok?
Nem kell aggódnod, 60 nappal a határidőd lejárta előtt elkezdünk tájékoztatni (SMS-ben), hogy időben el tudd végezni az egyeztetést.
De megnézheted te is, mikor van az évfordulód: lépj be SMS-jelszóval ezen az oldalon https://www.yettel.hu/adategyeztetes, és nézd meg a határidődet. Itt akár azonnal el is végezheted az adategyeztetést, amennyiben a szerződéskötésed évfordulója 6 hónapon belül van.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!