Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Áttérhetek-e kártyásról számlás előfizetésre a számom megtartásával?
Kártyás tarifacsomagodat bármikor át tudod váltani egy másik, aktuálisan értékesített Kártyás vagy számlás tarifacsomagra online vagy üzleteinkben. A tarifacsomag módosítása díjmentes és a következő számlázási ciklussal lép életbe.
-
Hogyan tudok kártyásról számlás tarifára váltani online?
Válassz új készüléket https://www.yettel.hu/mobiltelefon oldalunkon ha készülékkel szeretnéd igénybe venni az áttérést, vagy látogass el a www.yettel.hu/szamlas-leszek oldalra, ahol készülék nélkül tudsz számlás előfizetésre váltani.
Amennyiben új készülékkel szeretnéd az áttérést folytatni, lépj be a Yettel fiókodba a készülék oldalán. Válassz új Prime tarifacsomagjaink közül, és helyezd kosárba a készülékkel együtt. Vidd végig a vásárlást. A sikeres fizetést követően, a vásárlásról e-mailben, a tarifacsomagváltásról az új készülék átvételét követően, SMS-ben értesítünk. -
Hogyan tudok áttérni számlás előfizetésre?
- Válassz új készüléket az oldalunkon ha készülékkel szeretnéd igénybe venni az áttérést, vagy látogass el ide, ahol készülék nélkül tudsz előfizetésre váltani.
- Amennyiben új készülékkel szeretnéd az áttérést folytatni, lépj be a Yettel fiókodba a készülék oldalán!
- Válassz új Prime tarifacsomagjaink közül, és helyezd kosárba a készülékkel együtt!
- Sikeres fizetést követően, a vásárlásról e-mailben, a tarifacsomagváltásról az új készülék átvételét követően, SMS-ben értesítünk.
-
Ki jogosult az online átváltásra?
Aki 18. életévét betöltötte és magyar állampolgár, legalább 6 hónapja kártyás előfizetőnk
Emellett aktív kártyás előfizető, egyenlege jelenleg is pozitív és az utolsó 6 hónapos havi átlag költése meghaladja a 1.500 Ft-ot
-
Mi történik a meglévő szolgáltatásaimmal és egyenlegemmel?
Az új, számlás előfizetésed aktiválása után (erről SMS-t is küldünk) a kártyásként igényelt szolgáltatásaid megszűnnek. Az áttérés pillanatában aktuális, feltöltött egyenlegedet előlegként jóváírjuk a számlás előfizetéseden.
-
Mik a feltételei az online tarifaváltásnak?
Az jogosult online tarifát váltani, aki 18. életévét betöltötte, magyar állampolgár, legalább 6 hónapja már kártyás előfizetőnk, aktív kártyás előfizető és egyenlege jelenleg is pozitív, valamint az utolsó 6 hónapos havi átlag költése meghaladja a 1.500 Ft-ot.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!