Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Miért érdemes online rendelnem?
- Időszakos extra kedvezmények, csak online elérhető ajánlatok
- 14 napos cseregarancia mobiltelefonokra és táblagépekre, tartozékokra
- Ingyenes kiszállítás belföldön otthonra vagy munkahelyre
- Telefonszám megtartása, áthozása más szolgáltatótól
- Gyors, kényelmes vásárlás, sorbaállás nélkül
- Éjjel-nappal, 0-24h elérhető
-
Mit jelent és hogyan érvényesíthető az elállás és a felmondás online megrendelés esetén?
Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el. Az online megrendelés esetén biztosított 14 napon belüli elállás, illetve felmondás nem egyezik meg a Yettel által biztosított 14 napos cseregaranciával.
-
Vásárolni szeretnék, de még nem rendelkezem yetteles mobilszámmal
Tedd kosárba a választott készüléket, majd a megrendelési űrlapon válassz az automatikusan felajánlott 3 hívószám közül, vagy válaszd a számhordozás funkciót.
-
Még nincs Yettel előfizetésem, milyen dokumentumokra van szükségem online rendeléskor?
Számlás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez, az alábbi dokumentum-párok valamelyike szükséges:
- 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány vagy
- 1 érvényes fényképes igazolvány és online bankkártyás fizetés opció választása vagy
- 2 érvényes fényképes igazolvány (1 elsődleges és 1 másodlagos pl. személyi igazolvány + jogosítvány).
Részletre történő vásárlás feltételei eltérhetnek!
Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez
- 1 érvényes fényképes igazolvány.
Fontos! Mivel az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumo(ka)t kell bemutatni, fokozottan ügyelj az adatok helyességére a megrendeléskor!
-
Kiválaszthatom a kiszállítás napját?
Igen, a kiszállítás kívánt dátuma a megrendelés során kiválasztható.
-
Milyen típusú bankkártyákkal fizethetek?
Online megrendeléskor az alábbi bankkártyákkal tudsz fizetni:
- MasterCard
- VISA / Visa Electron
- Maestro
- American Express
-
Mivel tudok fizetni?
A fizetés történhet:
- az online megrendelés során online bankkártyás fizetéssel (a Yettel weboldalán és a Yettel mobilalkalmazásunkban a Barion biztonságos fizetés megoldását alkalmazzuk, amennyiben online bankkártyás fizetést indítasz),
- utánvéttel, készpénzzel fizetve a futárnak,
- utánvéttel, készpénzzel vagy bankkártyával fizetve PostaPonton.
-
Céges megrendelés kiszállítását kérhetem az otthoni címemre?
Sajnos nem. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég) és még nem rendelkezik a Yettelnél előfizetői szerződéssel, kiszállítási címként kizárólag a cégjegyzékben szereplő, bejegyzett székhely vagy telephely adható meg.
-
Ha az általam megvásárolni kívánt színű, típusú készüléket nem találom a yettel.hu kínálatában, mi a teendő?
Amennyiben kérdésed merülne fel egy készülék elérhetőségével kapcsolatban, akkor használd a termék oldalán található „Visszahívást kérek” linket. Név, telefonszám és alkalmas napszak megadását követően rövid időn belül visszahívunk.
-
Online megrendelés során lehetőségem van áthozni hívószámomat más szolgáltatótól?
A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, akár 2 nap alatt is megtörténhet, ráadásul teljesen díjmentes! Számhordozás kezdeményezését a megrendelés feladásakor már online is elindíthatod. A számhordozásról részletesen
-
Mennyi a kiszállítási idő?
A megrendelés beérkezését a megadott e-mail címre küldött üzenetben visszaigazoljuk és amennyiben az teljesíthető 3 munkanapon belül (vagy az általad megjelölt időpontban) kiszállítjuk.
Amennyiben a megrendelés bármilyen okból nem vagy nem a megrendelés szerint teljesíthető, a visszaigazolás követő 3 munkanapon belül telefonon vagy SMS-ben tájékoztatunk megrendelésed állapotáról. -
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítás belföldön ingyenes, akár otthonra, akár munkahelyedre kéred a küldeményt.
-
Napközben nem vagyok otthon, kérhetem a kiszállítást a munkahelyemre is?
Igen, amennyiben a megrendelő magánszemély, lehetőség van a lakcímtől eltérő szállítási cím megjelölésére is, ami lehet a munkahelyed címe is.
-
Miért érdemes bejelentkeznem?
Ha Yettel előfizetőként bejelentkezve kezded meg az online rendelést, az az alábbi előnyökkel jár:
- A megrendelőlapon a már rendelkezésükre álló adatokat előre kitöltjük
- Előlegfizetési mentesség, ha előfizetőként rendelkezel 6 teljes havi befizetett számlával
- Gyorsabb átfutási idő, akár másnapi kiszállítás
- Jogosultság esetén egyedi kedvezményes ajánlatok megjelenítése
-
Céges megrendelés esetén milyen dokumentumok szükségesek?
Cég, gazdálkodó szervezet nevében történő megrendelés esetén az alábbi eredeti dokumentumok szükségesek:
- aláírási címpéldány vagy aláírásminta;
- a szerződéskötő érvényes régi típusú személyi igazolványa, vagy régi típusú személyi igazolvány és lakcímigazoló kártya, vagy új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímigazoló kártya, vagy Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímigazoló kártya, vagy útlevél és lakcímigazoló kártya;
- bankszámlaszerződés vagy a számlavezető bank igazolása;
- bélyegző (amennyiben az aláírási címpéldány vagy aláírásminta is el van látva a cég bélyegzőjével).
-
Eltér az üzletek és a yettel.hu kínálata?
Igen. A yettel.hu saját készlettel rendelkezik, ami eltérhet az üzletek kínálatától. Előfordulhat, hogy valamely a yettel.hu-n nem elérhető készülék valamelyik üzletben megvásárolható, illetve az ellenkező eset is, azaz a yettel.hu elérhető olyan ajánlat, amely az üzletekben nem.
-
Átvehetem-e Yettel üzletben a megrendelésemet?
A yettel.hu-n leadott megrendelésedet üzleteinkben csak bankkártyás fizetés választása esetén tudod átvenni.
-
Milyen termékek és szolgáltatások rendelhetőek meg a yettel.hu felületén?
A yettel.hu-n felületén számlás és feltöltőkártyás előfizetéssel mobiltelefonok, táblagépek, modemek, routerek és tartozékok megrendelésére kínálkozik lehetőség. Ezenkívül számlás és feltöltőkártyás előfizetések elérhetőek készülék nélkül is.
-
Mikor, hogyan kapom meg a számlát?
A Yettel a megrendelt terméket minden esetben – ideértve a készpénzes fizetést is – számlával szállíttatja ki a megrendelő nevére és címére. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég), és megbízottja (átvevő) útján veszi át a terméket, akkor a számla az átvevőnek kerül átadásra, a Yettel a szállítást követően eredeti számlát nem állít ki a megrendelésről.
-
Milyen lehetőségeim vannak a rendelés átvételére?
Online rendelés esetén, az alábbi kiszállítási, átvételi lehetőségek közül választhatsz:
- Kiszállítás otthonra,
- kiszállítás munkahelyre vagy más belföldi címre,
- kiszállítás országszerte 2500 PostaPontra,
- kiszállítás Yettel üzletbe.
-
Mikor és hol kerül sor az előfizetői szerződés aláírására?
Szerződéskötésre a megrendelésben megadott címen, személyesen, írásban kerül sor, amennyiben a megrendelő a szerződést áttanulmányozza, aláírja és a terméket átveszi.
-
Ha a megrendeléshez visszahívást kérek, akkor is megkapom-e az online kedvezményt?
Igen, az online kedvezményre, akciós ajánlatra, vagy akciós ajándék kiegészítőre abban esetben is jogosult vagy, amennyiben telefonon, az ügyfélszolgálat segítségével zárul a megrendelés.
-
Online is tudok részletre vásárolni?
Igen, online megrendelés esetén is választható a részletvétel. Online rendelés esetén a kezdőrészlet, és a forgalmi előleg jelenik meg a kosárban, mint fizetendő tétel. További információk részletfizetésről.
-
Melyek a megrendelés során elfogadható fényképes igazolványok?
Megrendelés kizárólag az alábbi érvényes, személyazonosításra szolgáló okmányok adatainak megadásával adható le:
- régi típusú személyi igazolvány, amely tartalmazza az állandó lakcímet,
- régi típusú személyi igazolvány és lakcímigazoló kártya,
- új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímigazoló kártya,
- Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímigazoló kártya,
- útlevél és lakcímigazoló kártya,
- adóigazolvány (az azon szereplő, 10 számjegyű adóazonosító jel)
-
Yettel előfizetőként milyen dokumentumokra van szükségem online rendeléskor?
Számlás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez az alábbi dokumentumok-párok valamelyike szükséges:
- 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány vagy
- 1 érvényes fényképes igazolvány és online bankkártyás fizetés opció választása a felületen
vagy
- 2 érvényes fényképes igazolvány (1 elsődleges és 1 másodlagos, pl. személyi igazolvány + jogosítvány).
- Ha előfizetőként rendelkezel 6 teljes havi befizetett számlával, 1 érvényes fényképes okmány is elegendő.
Részletre történő vásárlás feltételei eltérhetnek!
Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez:- 1 érvényes fényképes igazolvány szükséges
Fontos! Mivel az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumo(ka)t kell bemutatni, fokozottan ügyelj az adatok helyességére a megrendeléskor!
-
Milyen dokumentumokat kell bemutatni céges megrendelés átvételekor?
Ha a megrendelő nem magánszemély (pl. cég, egyéni vállalkozás stb.), az átvevőnek cégszerű meghatalmazással kell rendelkeznie a termék és számla átvételére és a kapcsolódó szerződések aláírására. Az átvételkor a képviseleti jogot igazoló dokumentumokat be kell mutatni (pl. aláírási címpéldány), valamint a meghatalmazás eredeti példányát át kell adni – ennek hiányában a megrendelés nem teljesíthető.
-
Mi az a forgalmi előleg?
A vásárlás során előre fizetendő összeg, az előleg, magában foglalja az első havidíjat, valamint tartalmazhatja a készülék miatti előleget is, amit akkor kérünk tőled, ha készülékedet a listaárnál kedvezményesebb áron kapod tőlünk. Ne feledd, az előleget visszakapod!
A Yettel már a vásárlási folyamat során feltünteti, milyen előlegre számíthatsz. Az előleg mértéke természetesen csökkenthető. A csökkenés lehetséges mértékét csak akkor láthatod, ha minden adatot megadsz.
Mitől függhet az előleg összege?
Az előleg összegét a Yettel az alábbiakat figyelembe véve határozza meg:- a megjelölt készülék / eszköz értéke,
- a felhasznált / akciós kedvezmények mértéke, mely többek között függ a választott tarifacsomagtól is,
- a fizetési mód (egy összegű vagy részletvételes vásárlás),
- a kockázati besorolás eredménye,
- a Yettelnél számlás előfizetőként eltöltött évek száma.
A fent leírtak miatt minden esetben javasoljuk, hogy töltse ki minden adatát, hogy pontosabb képet kaphasson az előleg mértékéről.
Hogyan és mikor kapod vissza az előleget?
A befizetett forgalmi előleg összege a szerződéskötést követő 4. hónaptól számláid végösszegéből – a forgalmi előleggel megegyező ÁFA kulcsú havi és forgalmi díjakat tartalmazó - kerül levonásra, azaz az előleg mértékével csökken a számla végösszege.
A vásárláskor az első havidíjat minden esetben ki kell fizetni. -
Fizethetek SZÉP kártyával?
SZÉP kártyát sajnos nem tudunk elfogadni fizetőeszközként.
-
Hogyan adhatom le megrendelésemet?
Az online rendelés jellemző lépései:
- Termék / akció kiválasztása. Ezt legegyszerűbben a készülékkereső oldalról indulva teheted meg.
- belépés meglévő ügyfeleknek
- választott készülék/előfizetés kosárba rakása
- a megrendeléshez szükséges adatok megadása,
- a szállítási és vásárlási feltételek elfogadása
- megrendelés átvétele, szerződés aláírása
-
Sajnos nem tartózkodtam a kiszállítási címen, a megjelölt időpontban, hogyan tudom átvenni a megrendelésemet?
A futár a kiszállítást két alkalommal – a választott időablakban és az azt követő munkanapon – is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor a futár a terméket a legközelebbi postahivatalba viszi, és erről újabb értesítést hagy. Ezen a postán a termék 5 napig átvehető, majd a megrendelt termék visszakerül a központba.
-
Honnan tudom, hogy az általam kiválasztott készülék raktáron van-e?
Minden az adott pillanatban a yettel.hu-n megjelenő termék, amely mellett a "Raktáron a kiválasztott színből" felirat látható elérhető és rendelhető, amennyiben a készülék adatlapján megjelenik a „Kosárba rakom” feliratú zöld gomb.
-
A yettel.hu-n bruttó vagy nettó árak vannak feltüntetve?
A yettel.hu-n szereplő árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.
-
Milyen dokumentumokat kell bemutatni a megrendelés átvételekor?
Átvételkor a „Megrendelés folyamata” részben említett és az online megrendeléskor megadott dokumentumokat kell bemutatni, más dokumentum bemutatása esetén a termék nem kerül átadásra.
-
Yettel előfizető vagyok, új készüléket szeretnék vásárolni a telefonszámom megtartása mellett. Mi a teendőm?
Ha Yettel előfizetőként új online megrendelést szeretnél indítani, akkor kérjük jelentkezz be a Yettel fiókodba a készülék oldalán.
A sikeres belépést követően, jogosultság esetén megjelennek személyre szabott ajánlataid. Amennyiben az előfizető nem jogosult a megrendelésre (például: Flottás előfizető), a felületen erről tájékoztatást kap.
-
Van különbség a bolti árak és az online árak között?
Online időszakos extra kedvezmények vagy csak netes rendeléskor biztosított akciók érhetők el, ebben az esetben a kedvezmények csak netes rendelés esetén, vagy netes rendelés során kért visszahíváskor biztosítottak.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!