• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Nem. Tilos a feltöltőkártyás előfizetés továbbértékesítése.

  • A SIM kártya átadható közeli hozzátartozó részére (pl. házastárs, egyeneságbeli rokon, testvér – de nem minősül ilyennek pl. az élettárs, anyós, após).

    Egyéb esetekben, a SIM-kártyát csak akkor adhatod át harmadik személynek („használó”-nak), ha előzetesen bejelented a Yettelnek és megadod a használó személyazonosító okmányának

    (pl. fényképes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél) adatait is. Ezt csak személyesen, Yettel üzletben tudod elintézni.

    A kártyát csak akkor használhatja az új használó, ha a személyes adatokat sikeresen ellenőriztük a hatósági nyilvántartásában.

    Kérjük, fokozottan figyelj erre a bejelentési kötelezettségre, mert ha a SIM kártyád előzetes bejelentés és adatellenőrzés nélkül adod át használatra olyan személynek, aki nem közeli hozzátartozód, akkor a telefonszámot megszüntetjük.

    A SIM-kártyát nem adhatod át cégnek vagy más szervezetnek.

  • Igen, ha a SIM-kártyád nem közeli hozzátartozónak (házastárs, testvér, szülő, gyermek) adtad át, akkor be kell jelentened a Yettelnek és meg kell adnod a „használó” személyazonosító okmányának (pl. fényképes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél) adatait is. Ezt csak személyesen, Yettel üzletben tudod elintézni.

    A kártyát csak akkor használhatja az új használó, ha a személyes adatokat sikeresen ellenőriztük a hatósági nyilvántartásában.

    Kérjük, fokozottan figyelj erre a bejelentési kötelezettségre, mert ha a SIM kártyád előzetes bejelentés és adatellenőrzés nélkül adod át használatra olyan személynek, aki nem közeli hozzátartozód, akkor a telefonszámot megszüntethetjük.

  • Igen, ha a SIM-kártyád nem közeli hozzátartozónak (házastárs, testvér, szülő, gyermek) adtad át, akkor be kell jelentened a Yettelnek és meg kell adnod a „használó” személyazonosító okmányának (pl. fényképes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél) adatait is. Ezt csak személyesen, Yettel üzletben tudod elintézni.

    A kártyát csak akkor használhatja az új használó, ha a személyes adatokat sikeresen ellenőriztük a hatósági nyilvántartásában.

    Kérjük, fokozottan figyelj erre a bejelentési kötelezettségre, mert ha a SIM kártyád előzetes bejelentés és adatellenőrzés nélkül adod át használatra olyan személynek, aki nem közeli hozzátartozód, akkor a telefonszámot megszüntethetjük.

    Hol tudod bejelenteni a „használót”? (Ha nem közeli hozzátartozónak adtad a SIM kártyád és Ő használja.) A telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy személyesen a Yettel üzletekben.

    • Ha Te használod a SIM kártyát és Te vagy az előfizető.
    • Ha közeli hozzátartozód használja a SIM kártyád. Közeli hozzátaratozónak számít: házastárs, testvér, egyeneságbeli rokon (szülő, gyermek).

    Tehát a nem közeli hozzátartozót (pl. élettárs, anyós, após) be kell jelentened használóként.

  • Kizárólag hanghívásra szolgáló feltöltőkártyás telefonszámhoz adható meg.

  • Céget, egyéni vállalkozót, egyéb szervezet „használó”-ként nem adhatsz meg. Ebben az esetben kérd bármely Yettel üzletben ügyintézőnk segítségét, aki segít az átírás elvégzésében.

  • Akkor is el kell végezni az éves adategyeztetést, ha nem az előfizető használja a kártyát?

    Igen, az éves adategyeztetést akkor is el kell végezni, ha nem az előfizető, hanem egy általa bejelentett harmadik személy („használó”) használja a kártyát. Ebben az esetben is az adategyeztetést az előfizető tudja elvégezni.

  • Igen, beleszámít. A limiten felüli telefonszám esetén kérd Yettel üzletben ügyintézőnk segítségét az átírás elvégzésében.

  • Nem, a „használó”-nak nincs ilyen rendelkezési joga. Ha a „használó”-nak át szeretnéd adni ezeket a jogokat, akkor bármely Yettel üzletben kérd ügyintézőnk segítségét az átírás elvégzésében.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.