Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Eladhatod, értékesítheted a feltöltőkártyás SIM kártyádat?
Nem. Tilos a feltöltőkártyás előfizetés továbbértékesítése.
-
Más is használhatja a feltöltőkártyás SIM kártyádat, telefonszámodat? Ki lehet „használó”?
A SIM kártya átadható közeli hozzátartozó részére (pl. házastárs, egyeneságbeli rokon, testvér – de nem minősül ilyennek pl. az élettárs, anyós, após).
Egyéb esetekben, a SIM-kártyát csak akkor adhatod át harmadik személynek („használó”-nak), ha előzetesen bejelented a Yettelnek és megadod a használó személyazonosító okmányának
(pl. fényképes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél) adatait is. Ezt csak személyesen, Yettel üzletben tudod elintézni.
A kártyát csak akkor használhatja az új használó, ha a személyes adatokat sikeresen ellenőriztük a hatósági nyilvántartásában.
Kérjük, fokozottan figyelj erre a bejelentési kötelezettségre, mert ha a SIM kártyád előzetes bejelentés és adatellenőrzés nélkül adod át használatra olyan személynek, aki nem közeli hozzátartozód, akkor a telefonszámot megszüntetjük.
A SIM-kártyát nem adhatod át cégnek vagy más szervezetnek.
-
Be kell jelentened a Yettelnek, ha nem Te használod a SIM kártyádat?
Igen, ha a SIM-kártyád nem közeli hozzátartozónak (házastárs, testvér, szülő, gyermek) adtad át, akkor be kell jelentened a Yettelnek és meg kell adnod a „használó” személyazonosító okmányának (pl. fényképes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél) adatait is. Ezt csak személyesen, Yettel üzletben tudod elintézni.
A kártyát csak akkor használhatja az új használó, ha a személyes adatokat sikeresen ellenőriztük a hatósági nyilvántartásában.
Kérjük, fokozottan figyelj erre a bejelentési kötelezettségre, mert ha a SIM kártyád előzetes bejelentés és adatellenőrzés nélkül adod át használatra olyan személynek, aki nem közeli hozzátartozód, akkor a telefonszámot megszüntethetjük.
-
Be kell jelentened a Yettelnek, ha nem Te használod a SIM kártyádat?
Igen, ha a SIM-kártyád nem közeli hozzátartozónak (házastárs, testvér, szülő, gyermek) adtad át, akkor be kell jelentened a Yettelnek és meg kell adnod a „használó” személyazonosító okmányának (pl. fényképes személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél) adatait is. Ezt csak személyesen, Yettel üzletben tudod elintézni.
A kártyát csak akkor használhatja az új használó, ha a személyes adatokat sikeresen ellenőriztük a hatósági nyilvántartásában.
Kérjük, fokozottan figyelj erre a bejelentési kötelezettségre, mert ha a SIM kártyád előzetes bejelentés és adatellenőrzés nélkül adod át használatra olyan személynek, aki nem közeli hozzátartozód, akkor a telefonszámot megszüntethetjük.
Hol tudod bejelenteni a „használót”? (Ha nem közeli hozzátartozónak adtad a SIM kártyád és Ő használja.) A telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy személyesen a Yettel üzletekben.
-
Kit nem kell „használóként” bejelentened?
- Ha Te használod a SIM kártyát és Te vagy az előfizető.
- Ha közeli hozzátartozód használja a SIM kártyád. Közeli hozzátaratozónak számít: házastárs, testvér, egyeneságbeli rokon (szülő, gyermek).
Tehát a nem közeli hozzátartozót (pl. élettárs, anyós, após) be kell jelentened használóként.
-
Milyen SIM kártyához, telefonszámhoz adhatsz meg „használót”?
Kizárólag hanghívásra szolgáló feltöltőkártyás telefonszámhoz adható meg.
-
Mit kell tenned, ha cég használja a kártyád?
Céget, egyéni vállalkozót, egyéb szervezet „használó”-ként nem adhatsz meg. Ebben az esetben kérd bármely Yettel üzletben ügyintézőnk segítségét, aki segít az átírás elvégzésében.
-
Akkor is el kell végezni az éves adategyeztetést, ha nem az előfizető használja a kártyát?
Igen, az éves adategyeztetést akkor is el kell végezni, ha nem az előfizető, hanem egy általa bejelentett harmadik személy („használó”) használja a kártyát. Ebben az esetben is az adategyeztetést az előfizető tudja elvégezni.
-
A neveden lévő maximális kártyák számába beleszámít az a kártya is, amire használót jelentettél be?
Igen, beleszámít. A limiten felüli telefonszám esetén kérd Yettel üzletben ügyintézőnk segítségét az átírás elvégzésében.
-
Megszüntetheti-e a vagy átviheti-e más szolgáltatóhoz a „használó” a telefonszámod?
Nem, a „használó”-nak nincs ilyen rendelkezési joga. Ha a „használó”-nak át szeretnéd adni ezeket a jogokat, akkor bármely Yettel üzletben kérd ügyintézőnk segítségét az átírás elvégzésében.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!