• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Ha megsérült a SIM kártyád, akkor cserére üzleteinkben van lehetőség, melynek egyszeri díja 3 825 Ft.
    Számlás előfizetőknek utólag, a számlában terheljük ki ezt az összeget, Feltöltőkártyás előfizetés esetén a helyszínen fizetendő. Az új SIM kártyát 72 órán belül aktiváljuk.

    A kártyacsere az alábbi esetekben díjmentes:

    • programhibás SIM kártya cseréje,
    • 2 évnél régebbi SIM kártya esetén.
  • SIM-kártyád, illetve mobilkészüléked elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőséged van a letiltására:

    • Yettel üzletekben,
    • a Yettel hálózatán belföldön díjmentesen hívható 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton,
    • a +36 20 200 0000-s számon, melyet hálózaton belüli hívásdíjjal hívhatsz.


    A letiltott SIM kártyával hívást kezdeményezni és fogadni nem lehetséges.
    Feltöltőkártya esetén a letiltás időpontjában rendelkezésre álló egyenleged megmarad, SIM kártyád érvényességi ideje nem változik, illetve ha megtaláltad a kártyát, jelszó ismeretében a díjmentes visszakapcsolást akár a telefonos ügyfélszolgálaton is kérheted.

    Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, értékesítési pontjainkon SIM kártya pótlást kell kérned,  így megmarad a telefonszámod. A kártyapótlás egyszeri díja 5100 Ft.

    Új SIM-kártyát személyesen igényelhetsz, számlás előfizetés esetén a letiltástól számított 2 hónapon belül. Fontos tudni, hogy a kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa kérheti vagy más személy, meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.

  • Ellopták/elvesztettem a mobilomat, hogyan tudom letiltani?

    A mobiltelefon elvesztése esetén a letiltás az Előfizetői szerződés másolatával, - amennyiben azon szerepel a készülék IMEI száma -, vagy a jótállási jegy másolatával kérhető személyesen, üzleteinkben.
    Lopás esetén a rendőrségen tett feljelentés másodpéldányával kérhető a készülék letiltása, amiben fel kell tüntetni a mobiltelefon IMEI számát. Rendőrségi feljelentést online is lehet tenni, ha van ügyfélkapu regisztrációd. Itt tudod megtenni, az Új ügy indítása gombra kattintva.

    Apple típusú készülékek esetén a készülékek keresése, letiltása online elvégezhető, erről bővebb információt itt találsz.

    Bérelt készülék esetén, mivel az eltűnt készülékért és annak esetleges tartozékaiért az ügyfél szerződéskötéskor teljes körű anyagi felelősséget vállalt, az eltűnt, elveszett részeket ki kell fizetni. Ezek díját a vásárláskor aláírt "MEGÁLLAPODÁS mobiltelefon-készülék használatról " című nyomtatvány tartalmazza. A bérelt készülék letiltását a bejelentést követően automatikusan elvégezzük.

  • A kártyacsere az alábbi esetekben díjmentes:

    • programhibás SIM kártya cseréje,
    • 2 évnél régebbi SIM kártya esetén.
       

    A kártyacserét üzleteinkben kérheted. Az új SIM kártyát 72 órán belül aktiváljuk. 

  • Ha ellopták, vagy elveszítetted a mobilod, SIM-kártyád, akkor kártyapótlással tudod a számodat ismét használni. A SIM-kártya ellopását, elvesztését telefonos ügyfélszolgálatunkon minél előbb jelentsd be.

    A kártyapótlást üzleteinkben kérheted, melynek egyszeri díja 5 100 Ft.
    Ez az összeg számlás előfizetőknek utólag, a számlában kerül kiterhelésre, Feltöltőkártyás előfizetések esetén a helyszínen fizetendő. Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok megegyeznek az előfizetői szerződés kötéséhez igényelt dokumentumokkal, melyeket itt találsz meg.

  • Fizikai SIM-kártyád eredeti PIN és PUK kódja a csomagoláson volt rajta. Ha nem őrizted meg, vagy elfelejtetted a beállított kódot, akkor díjmentesen lekérheted az alábbi csatornákon:

    • Yettel fiókban
      Lakossági ügyfélként: Belépést követően a Saját fiókodban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldalon találhatod a SIM kártyádhoz tartózó PIN1/PUK1 és PIN2/PUK2 kódokat, Üzleti ügyfeleknek ez a lehetőség a Telefonszámok menüpont – Alapadatok almenü – majd a telefonszám kiválasztása után jelenik meg.
      Ha még nincs Yettel fiókod, egyszerűen regisztrálhatsz. Erről részletesebb infót itt találsz.
       
    • Yettel üzleteinkben - dokumentumaiddal kell azonosítani magad,
    • 1220 telefonos ügyfélszolgálati vonalunkon - kérni fogjuk a 4-jegyű azonosítódat,
    • online, Webchaten - dokumentumaiddal kell azonosítanod magad.

    FONTOS!
    Ha háromszor elrontottad a PIN kódodat, a kártya a PUK kódot fogja kérni, melynek megadásával tízszer próbálkozhatsz. Ha tíz alkalommal sem sikerül megadnod a helyes kódot, a SIM-kártyád lezár, a telefonszámodat csak kártyacserével tudod újra használni.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.