Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Hol találom a számláimat?
A Yettel fiókban a Számlák menüpont alatt vagy a Yettel alkalmazásban a Számláim menüpontban megtalálod az aktuális és a már befizetett számláidat.
Ha még nincs alkalmazásod, akkor az áruházból töltsd le, regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval. Bővebb információt az alkalmazásról itt találsz. A Yettel fiók használatáról és a regisztráció menetéről itt olvashatsz. -
Nem értek valamit a számlán, hova forduljak?
Amennyiben részletesen szeretnéd ellenőrizni a számládat, kérhetsz Hívásrészletezést.
A díjmentes elektronikus Hívásrészletezés szolgáltatással az Yettel fiókodban folyamatosan figyelemmel kísérheted a feldolgozott forgalmadat, a hívott számokat és a küldött SMS-eket, MMS-eket. A Rendszeres elektronikus hívásrészletezés lakossági előfizetők részére díjmentes, telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy személyesen üzleteinkben tudod megrendelni.
Egyenleged és forgalmad alakulását folyamatosan figyelemmel kísérheted a Yettel fiókban és a Yettel alkalmazásban díjmentesen.
Roaming (külföldi használat) tételekkel kapcsolatban előfordulhat, hogy a forgalom a tényleges felhasználásnál később kerül kiszámlázásra, mert az adott külföldi szolgáltató később küldte meg az adatokat számunkra.
Számlapanasz esetén fordulj telefonos ügyfélszolgálatunkhoz vagy Yettel internetes ügyfélszolgálaton az Ügyfélkapcsolat menüpontban, vagy ha nem rendelkezel online regisztrációval, töltsd ki ezt az űrlapot. Írásos észrevételedet kivizsgáljuk, és legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben megválaszoljuk. -
Mi a teendő számlával kapcsolatos panasz esetén?
Amennyiben részletesen szeretnéd ellenőrizni a számládat, kérhetsz Hívásrészletezést.
Egyenleged és forgalmad alakulását folyamatosan figyelemmel kísérheted a Yettel fiókodban. Belépést követően a Saját fiókban, a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon meg tudod nézni a feldolgozott, de még ki nem számlázott forgalmadat is.
Roaming (külföldi használat) tételekkel kapcsolatban előfordulhat, hogy a forgalom a tényleges felhasználásnál később kerül kiszámlázásra, mert az adott külföldi szolgáltató később küldte meg az adatokat számunkra.
Számlapanasz esetén fordulj ügyfélszolgálatunkhoz: Yettel internetes ügyfélszolgálaton az Ügyfélkapcsolat menüpontban, vagy ha nem rendelkezel online regisztrációval, töltsd ki ezt az űrlapot. Írásos észrevételedet kivizsgáljuk, és legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben megválaszoljuk. -
Hogyan tudom nyomonkövetni a mobilköltéseimet?
A Yettel alkalmazásban díjmentesen folyamatosan nyomonkövetheted a számlád alakulását, a mobilköltéseidet, így nem ér váratlanul a számla összege.
Töltsd le, ha még nincs fiókod regisztrálj, lépj be és használd bártan.
Mire jó a a Yettel alkalmazás?:- Mutatja az egyenleged és aktuális számlád alakulását, legyen akár kártyás, akár számlás egyenleged, az alkalmazással díjmentesen nyomonkövetheted őket.
- Segítségével díjmentesen követheted az adatkeretedből még rendelkezésre álló adatmennyiséget.
- Ha kártyás vagy, személyre szabott, szuperkedvező ajánlatokkal spórolhatsz, vagy akár tarifacsomagot is válthatsz az alkalmazásban.
- Jól jöhet váratlan helyzetekben, hogy egyszerűen, gyorsan tudsz extra adatjegyeket rendelni és csak utólag kell fizetned, a számláddal együtt.
- Az alkalmazásban bankkártyával, biztonságos, titkosított rendszeren keresztül fizetheted számláidat.
Töltsd le, lépj be! További infót itt találsz.
-
Mit jelent a számlában a Mobilvásárlás tétel?
Számlás előfizetéssel rendelkező ügyfeleinkek hitelkeretet biztosítunk, ami lehetővé teszi a mobiltelefonon keresztül történő mobilvásárlást és emelt díjas szolgáltatások igénybevételét. pl. parkolás, adatjegy vásárlás.
A számlás hitelkeret összege a SIM-kártya aktiválásának időpontjától számítva:- 0-6 hónapig 5 000 Ft
- 7. hónaptól 10 000 Ft
Amennyiben már több mint 6 hónapja Yettel ügyfél vagy és legalább egyszer 5.000 Ft-nál többet költöttél egy hónapban MobilVásárlásra és/ vagy Emelt díjas szolgáltatásokra, akkor a Hitelkeret mértéke 20 000 Ft-ra növekszik.
-
Mitől függ a fizetési határidő?
Számlazárásodkor a rendszerünk lezárja az aktuális ciklus számlázását, 2-3 nap alatt elkészül a számlád, melyet postai úton küldünk meg részedre, a rendszerünkben rögzített számlaküldési címre.
a számla keltétől számítva 15 napod van a számla befizetésére, mely időszak alatt nem terhelünk késedelmi kamatot.Ha nem fizetted be a számládat a fizetési határidőig, az Elektronikus hírközlési törvényben (továbbiakban EHT) foglaltaknak megfelelően szólítunk fel a számla befizetésére, illetve SMS-ben elküldjük részedre azt is, hogy mi történik, ha nem rendezed a számládat. A tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk.
-
Mi mit jelent a számlán?
Ha nehezen igazodsz el Yettel számládon, a Számlamagyarázó (pdf) segítségedre lesz abban, hogy mi mit jelent a számlán.
-
Mi az a forgalmi kedvezmény?
Forgalmi kedvezménynek hívjuk azt a kedvezményt, ami az előfizetésed használatához kapcsolódik és tarifacsomagod tartalmazza pl. lebeszélhetőség, sms csomag, csoporton belüli 0 Ft belföldi beszélgetés kedvezménye.
Ha például 1000 Ft a Yettel hálózatán belüli lebeszélhetőséged, de csak 500 Ft-ot használtál fel, akkor 500 Ft kerül jóváírásra a hálózaton belüli forgalomtípusból, amit a forgalmidíj-kedvezmények sorban találsz a számládon.
Ha tételesen (azaz egyes hívásonként, SMS-enként stb.) szeretnéd látni kedvezményeidet, kérhetsz Hívásrészletezést. -
Mi a számlázási ciklus?
Előfizetésed aktiválásakor a rendszerünk automatikusan besorol egy számlázási ciklusba. Ez a számlázási ciklus határozza meg, hogy a jövőben a hónap melyik napján zárjuk le és állítjuk ki az adott havi számlád. A számlazárási időpontodat legegyszerűbben a Yettel fiókodban nézheted meg (belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Számlák oldalon).
Számlazárásodkor a rendszerünk lezárja az aktuális ciklus számlázását, 2-3 nap alatt elkészül a számlád, melyet postai úton küldünk meg részedre, a rendszerünkben rögzített számlaküldési címre.
Amennyiben számládat elektronikusan szeretnéd letölteni postai kézbesítés helyett, online ügyfélszolgálatunkon díjmentesen válthatsz Elektronikus számlára.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!