• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Megrendelhető szolgáltatásainkról ezen az oldalon tudsz tájékozódni. https://www.yettel.hu/szolgaltatas

  • Szolgáltatásokat többféle módon is meg tudsz rendelni:

    • Yettel weboldalán, a belépést követően a Yettel fiókodban, 
    • Yettel alkalmazásban,
    • SMS-ben: a szolgáltatás kódszavát egy adott számra kell elküldened.

    A megrendelés, illetve lemondás módja szolgáltatásonként eltérő lehet – erről bővebb információt az adott szolgáltatás oldalán találsz.

  • Jelenlegi szolgáltatásaidat legegyszerűbben a Yettel weboldalon, a belépést követően a Saját fiókodban, a telefonszám kiválasztása után, a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalon tudod megnézni.
     

  • Nem rendeltem meg egy szolgáltatást, mégis aktív. Hogy lehet ez?

    Új szerződés kötésekor vagy meglévő ügyfelek szerződéshosszabbítás által történő készülékvásárláskor rendszerünk automatikusan aktivál bizonyos, az ügyfelek számára kedvező, díjmentes szolgáltatásokat. Ilyenek például az SMS/MMS szolgáltatás, stb.

    Jelenleg aktív szolgáltatásaidat legegyszerűbben a Yettel weboldalán, a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása fül alatt tudod ellenőrizni.

  • Szolgáltatások lemondására többféle lehetőség is van:

    • Yettel fiókodban le tudod mondani az aktív szolgáltatásaidat. Ha még nincs Yettel fiókod, akkor egyszerűen regisztrálhatsz. A regisztráció menetéről és a jogosultsági szintekről itt találsz leírást
    • Yettel alkalmazásban is lemondhatod a megrendelt, aktív szolgáltatásaidat, ha még nincs Yettel appod töltsd le mobilodon az áruházból, regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval.
    • Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1220-on. A beazonosításhoz készítsd elő 4 jegyű jelszavadat.

      Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:
      Név
      Állandó lakcím
      Édesanyja neve
      Születési dátum
      Születési hely

      Amennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.
      Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon. Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.

      További információt a telefonos ügyfélszolgálatról, menütérképet itt találsz.


    A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt felhasználhatod a tört időszakban. Ez alól a szabály alól bizonyos mobilinternet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.
     

  • Ha egyszeri adatjegyet rendeltél, azt nem kell lemondanod, nem újul meg, a lejárati idő leteltével automatikusan megszűnik a szolgáltatás.

    A megújuló adatjegyek lemondására többféle lehetőség is van:

    • Yettel fiókodban le tudod mondani az aktív szolgáltatásaidat. Ha még nincs Yettel fiókod, akkor egyszerűen regisztrálhatsz. A regisztráció menetéről és a jogosultsági szintekről itt találsz leírást
    • Yettel alkalmazásban is lemondhatod a megrendelt, aktív szolgáltatásaidat, ha még nincs Yettel appod töltsd le mobilodon az áruházból, regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval.
    • Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1220-on. A beazonosításhoz készítsd elő 4 jegyű jelszavadat.

    Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:
    Név
    Állandó lakcím
    Édesanyja neve
    Születési dátum
    Születési hely

    Amennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.
    Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon. Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.

    További információt a telefonos ügyfélszolgálatról, menütérképet itt találsz.


    A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt is felhasználhatod a tört időszakban is. Ez alól a szabály alól bizonyos mobilinternet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.