• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
    • A WiFi hálózat minőségére sajnos nincsen hatásunk, így a megfelelő hívásélményhez jó WiFi jelerősség, és ehhez stabil internetkapcsolat szükséges.
    • A stabilitás a fontos, és nem az adatsebesség, ugyanis egy WiFi-hívás nagyon alacsony adatforgalmat generál (<50kbps). 
    • SMS-ezni szakadozó WiFi esetén is lehet!
    • A használathoz a készüléknek csatlakoznia kell a Wifi hálózathoz!
    • A segélyhívó szolgáltatás (112) a VoWIFI szolgáltatáson keresztül nem elérhető, az a jelenlegi módon, az elérhető magyar mobiltelefon-hálózatokon keresztül lehetséges.
    • A szolgáltatás csak Magyarország területén elérhető.
    • A szolgáltatás nem fogyasztja a mobilinternet-adatkeretet, viszont az igénybe vett WIFI hálózaton adatforgalmat generál.
    • SW (FW) upgrade a legutolsó verzióra.
    • Megrendelés: a VOWIFI kódszó elküldése a 1744 -re.
    • Beállítás: készüléktípusonként eltérhet (például SAMSUNG esetén: Beállítások/Kapcsolatok/WiFi hívás)
    • A készülék ekkor a WiFi hálózatot és az internetet használva kapcsolódik a szolgáltató hálózatához, így elérhető marad, és hívni is tud bármely korábban elért hálózat felé.
    • Előfeltétel: a készüléket engedélyeztük hálózati oldalon és a használó be is kapcsolta a VoWiFi hívást.
    • Amennyiben WiFi lefedett területen hívást indít -> látszik a felső ikon csíkon, a zöld indító gombon vagy a híváslistában is.
    • Technikai hibabejelentés esetén ügyfélszolgálatunk segít, illetve a VoWIFI funkció kikapcsolásával bárki visszatérhet a hagyományos használathoz. A WIFI minőségével, a helyi hálózat sajátosságaival kapcsolatos hibákkal kapcsolatban a helyi hálózat üzemeltetője tud csak segíteni.
    • A felhasználó kikapcsolhatja a WiFi hívás engedélyezését a beállításhoz hasonló módon (pl. Beállítások/Kapcsolatok/WiFi hívás).
    • Amennyiben a WiFi jelerősség lecsökken vagy megszűnik, úgy automatikusan átvált VoLTE mobil hálózatra, és visszavált WiFi-re, ha a jelerősség újra megfelelő lesz.
    • Mindez megtörténhet hívás közben is, ebből a felhasználó szinte semmit nem észlel (esetleg kis kimaradás, kattanás).
    • Fontos: Amennyiben az adott környezetben nem áll rendelkezésre 4G (VoLTE) hálózat, csak 2G/3G, úgy a WiFi lefedettségből kisétálva a hívás megszakad. Ez normális jelenség, mivel a VoWiFi és 2G/3G hálózatok között technológiailag nincs hívásátadás (handover). Ilyen eset előfordulhat, ha például az otthoni WiFi hálózatból kisétálva a garázs/pince felé, az aktív hívás megszakad.
    • Független WiFi hálózatok között sem működik az átkapcsolás.
    • Nem, a számlázása normál hanghívásként történik. A hívások díjszabása megegyezik a tarifacsomaghoz tartozó díjszabással.
    • A szolgáltatás előfizetési díja 0Ft, egyszeri díja 0Ft.
  • Igen, bár a készüléken szabadon ki-és bekapcsolható, lemondásra is lehetőség van, az „XVOWIFI” kódszó elküldésével a 1744-es telefonszámra.

  • Nyílt internet elérés szükséges, static NAT megfelelő.

  • Nem, ha van egy nyilvános WiFi is internet kijárattal, vagy a nyilvános internet egyébként elérhető. HTTP PROXY: nem zavar, mert nem http forgalom a VoWiFi.

  • WiFi AP-on vagy tűzfalon (ha van) engedélyezni kell az IPSec miatt az UDP 500 és 4500 -as portot. Illetve szükséges az „IPSEC passthrough” beállítása (ilyenkor az a portokat is felengedi).

  • 80-100 kbps / kliens (~10-12 kbyte/kliens) alapon elegendő számolni a leendő forgalmat az egyidejű hívások figyelembevételével. 

  • Jelerősségre figyelni kell, mert készülék függően vált VoLTE-re. Gyenge WiFi esetén már érzékelhető romlás lehet a hangminőségben, amíg VoLTE-re nem vált át a készülék.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.