Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
WIFI és hálózat
- A WiFi hálózat minőségére sajnos nincsen hatásunk, így a megfelelő hívásélményhez jó WiFi jelerősség, és ehhez stabil internetkapcsolat szükséges.
- A stabilitás a fontos, és nem az adatsebesség, ugyanis egy WiFi-hívás nagyon alacsony adatforgalmat generál (<50kbps).
- SMS-ezni szakadozó WiFi esetén is lehet!
- A használathoz a készüléknek csatlakoznia kell a Wifi hálózathoz!
- A segélyhívó szolgáltatás (112) a VoWIFI szolgáltatáson keresztül nem elérhető, az a jelenlegi módon, az elérhető magyar mobiltelefon-hálózatokon keresztül lehetséges.
- A szolgáltatás csak Magyarország területén elérhető.
- A szolgáltatás nem fogyasztja a mobilinternet-adatkeretet, viszont az igénybe vett WIFI hálózaton adatforgalmat generál.
-
Hogyan történik a készülék beállítás és a telepítés?
- SW (FW) upgrade a legutolsó verzióra.
- Megrendelés: a VOWIFI kódszó elküldése a 1744 -re.
- Beállítás: készüléktípusonként eltérhet (például SAMSUNG esetén: Beállítások/Kapcsolatok/WiFi hívás)
- A készülék ekkor a WiFi hálózatot és az internetet használva kapcsolódik a szolgáltató hálózatához, így elérhető marad, és hívni is tud bármely korábban elért hálózat felé.
-
Hol látszik, hogy működik a készüléken a VoWIFI?
- Előfeltétel: a készüléket engedélyeztük hálózati oldalon és a használó be is kapcsolta a VoWiFi hívást.
- Amennyiben WiFi lefedett területen hívást indít -> látszik a felső ikon csíkon, a zöld indító gombon vagy a híváslistában is.
-
Probléma esetén hol juthatok segítséghez?
- Technikai hibabejelentés esetén ügyfélszolgálatunk segít, illetve a VoWIFI funkció kikapcsolásával bárki visszatérhet a hagyományos használathoz. A WIFI minőségével, a helyi hálózat sajátosságaival kapcsolatos hibákkal kapcsolatban a helyi hálózat üzemeltetője tud csak segíteni.
- A felhasználó kikapcsolhatja a WiFi hívás engedélyezését a beállításhoz hasonló módon (pl. Beállítások/Kapcsolatok/WiFi hívás).
-
Hogyan működik a készülék hálózat váltásakor?
- Amennyiben a WiFi jelerősség lecsökken vagy megszűnik, úgy automatikusan átvált VoLTE mobil hálózatra, és visszavált WiFi-re, ha a jelerősség újra megfelelő lesz.
- Mindez megtörténhet hívás közben is, ebből a felhasználó szinte semmit nem észlel (esetleg kis kimaradás, kattanás).
- Fontos: Amennyiben az adott környezetben nem áll rendelkezésre 4G (VoLTE) hálózat, csak 2G/3G, úgy a WiFi lefedettségből kisétálva a hívás megszakad. Ez normális jelenség, mivel a VoWiFi és 2G/3G hálózatok között technológiailag nincs hívásátadás (handover). Ilyen eset előfordulhat, ha például az otthoni WiFi hálózatból kisétálva a garázs/pince felé, az aktív hívás megszakad.
- Független WiFi hálózatok között sem működik az átkapcsolás.
-
Eltér-e a számlázása egy ilyen hívásnak?
- Nem, a számlázása normál hanghívásként történik. A hívások díjszabása megegyezik a tarifacsomaghoz tartozó díjszabással.
- A szolgáltatás előfizetési díja 0Ft, egyszeri díja 0Ft.
-
Lemondható a szolgáltatás?
Igen, bár a készüléken szabadon ki-és bekapcsolható, lemondásra is lehetőség van, az „XVOWIFI” kódszó elküldésével a 1744-es telefonszámra.
-
Milyen IP cím irányba/irányból kell kapcsolatot nyitni a WiFi hálózaton?
Nyílt internet elérés szükséges, static NAT megfelelő.
-
Szükséges –e IP cím felé tűzfalat nyitni?
Nem, ha van egy nyilvános WiFi is internet kijárattal, vagy a nyilvános internet egyébként elérhető. HTTP PROXY: nem zavar, mert nem http forgalom a VoWiFi.
-
Milyen portokat kell engedélyezni a tűzfalon a használathoz?
WiFi AP-on vagy tűzfalon (ha van) engedélyezni kell az IPSec miatt az UDP 500 és 4500 -as portot. Illetve szükséges az „IPSEC passthrough” beállítása (ilyenkor az a portokat is felengedi).
-
Hogyan érdemes kapacitást tervezni ?
80-100 kbps / kliens (~10-12 kbyte/kliens) alapon elegendő számolni a leendő forgalmat az egyidejű hívások figyelembevételével.
-
WiFi hálózat rádiós paraméterei mennyiben befolyásoló tényezők?
Jelerősségre figyelni kell, mert készülék függően vált VoLTE-re. Gyenge WiFi esetén már érzékelhető romlás lehet a hangminőségben, amíg VoLTE-re nem vált át a készülék.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!