var gtmExponeaConfig = { target: 'https://api-erica.pannon.hu', token: '3aaa625a-71d2-11eb-a41d-0eef85269f59', new_experiments: 'sync', track: { google_analytics: false, visits: true, default_properties: { source: 'WEB', language: 'hu', logged_in: false} } }; if (false) { gtmExponeaConfig.push = { safari: { websitePushID: 'web.hu.yettel' }, } } !function(e,n,t,i,o,r){var a=4e3,c="xnpe_async_hide";function s(e){return e.reduce((function(e,n){return e[n]=function(){e._.push([n.toString(),arguments])},e}),{_:[]})}function m(e,n,t){var i=t.createElement(n);i.src=e;var o=t.getElementsByTagName(n)[0];return o.parentNode.insertBefore(i,o),i}r.target=r.target||"https://api.exponea.com",r.file_path=r.file_path||r.target+"/js/exponea.min.js",e[t]=s(["anonymize","initialize","identify","update","track","trackLink","trackEnhancedEcommerce","getHtml","showHtml","showBanner","showWebLayer","ping","getAbTest","loadDependency","getRecommendation","reloadWebLayers"]),e[t].notifications=s(["isAvailable","isSubscribed","subscribe","unsubscribe"]),e[t].snippetVersion="v2.1.0",function(e,n,t){e[n]["_"+t]={},e[n]["_"+t].nowFn=e[t]&&e[t].now?e[t].now.bind(e[t]):Date.now,e[n]["_"+t].snippetStartTime=e[n]["_"+t].nowFn()}(e,t,"performance"),function(e,n,t,i,o,r){e[o]={sdk:e[i],sdkObjectName:i,skipExperiments:!!t.new_experiments,sign:t.token+"/"+(r.exec(n.cookie)||["","new"])[1],path:t.target}}(e,n,r,t,o,RegExp("__exponea_etc__"+"=([\w-]+)")),function(e,n,t){m(e.file_path,n,t)}(r,i,n),function(e,n,t,i,o,r,s){if(e.new_experiments){!0===e.new_experiments&&(e.new_experiments={});var p=e.new_experiments.hide_class||c,u=e.new_experiments.timeout||a,_=encodeURIComponent(r.location.href.split("#")[0]),l=e.target+"/webxp/"+n+"/"+r[t].sign+"/modifications.min.js?http-referer="+_+"&timeout="+u+"ms";"sync"===e.new_experiments.mode&&r.localStorage.getItem("__exponea__sync_modifications__")?function(e,n,t,i,o){t[o][n]="<"+n+' src="'+e+'">",i.writeln(t[o][n]),i.writeln("<"+n+">!"+o+".init && document.writeln("+o+"."+n+'.replace("/'+n+'/", "/'+n+'-async/").replace("><", " async><"))")}(l,n,r,s,t):function(e,n,t,i,o,r,a,c){r.documentElement.classList.add(e);var s=m(t,i,r);function p(){o[c].init||m(t.replace("/"+i+"/","/"+i+"-async/"),i,r)}function u(){r.documentElement.classList.remove(e)}s.onload=p,s.onerror=p,o.setTimeout(u,n),o[a]._revealPage=u}(p,u,l,n,r,s,o,t)}}(r,i,o,0,t,e,n),function(e,n,t){e[n].start=function(i){i&&Object.keys(i).forEach((function(e){return t[e]=i[e]})),e[n].initialize(t)}}(e,t,r)}(window,document,"exponea","script","webxpClient", gtmExponeaConfig); 1;

Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések

Online vásároltam. Nem kaptam meg a megrendelt készüléket.

A megrendelés visszaigazolását követően, amennyiben a megrendelt készülék nincs készleten, vagy a szállítás bármilyen okból nem lehetséges a megadott határidőn belül, telefonon vagy SMS-ben tájékoztatunk.

Az Magyar Posta Logisztika MPL a kiszállítás napján SMS-ben nyújt tájékoztatást. A kézbesítést két egymást követő munkanapon kíséreli meg (a választott kiszállítási napon, illetve azt követő munkanapon).

Amennyiben a megjelölt kiszállítási napon a kézbesítés sikertelen, erről a helyszínen értesítést hagy. Ha a második kézbesítés sem sikerül, ismételt értesítést hagy, miszerint a megrendelt termék leadásra került a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át.

Amennyiben a fentiek ellenére nem kaptad meg a választott terméket, úgy az értesítőn megjelölt illetékes postahivatalnál tudsz érdeklődni.

Online vásároltam. Nem azt a készüléket kaptam, amit megrendeltem

Ha a megrendelésedet követően (akár Netshopban, akár a telefonos ügyfélszolgálaton rendeltél) nem a kiválasztott terméket kaptad kézhez, a problémát az írásos ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni, ahol kollégáink mindent megtesznek a panaszod mielőbbi és megnyugtató megoldása érdekében. A panasz kivizsgálásának határideje legfeljebb 30 nap.

Írásos ügyfélszolgálatunknak az elektronikus bejelentőlapunkon keresztül írhatsz.

Online vásároltam. Átvettem a készüléket, de hibás. Mi a teendőm?

Amennyiben hibás készüléket kaptál, vagy a hiba az átvételtől számított 3 munkanapon belül jelentkezett, úgy jelezd felénk a hibát.Ha a terméket Netshopban vagy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül vásároltad, úgy a telefonos ügyfélszolgálaton tudod jelezni a problémát. Ebben az esetben háttércsoportunk telefonon egyeztet veled a továbbiakról.

Ha a hiba az átvételt követő 3 munkanapon túl jelentkezett, az értékesítési pontjainkon jelezd a hibát!
Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely Yettel értékesítési ponton kérhető. 

Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra adhatod le a készüléket.

Mi a teendő, ha a kiválasztott készülékből nincs készleten?

Ha egy termék kifutó, akkor annak értékesítése csak a készlet erejéig tart, ha korlátozott, akkor a készülék nem mindegyik értékesítési pontunkon érhető el.

> A szállítás és vásárlás további feltételei

Mit tegyek, ha nem rendelkezem a vásárláshoz szükséges dokumentumokkal?

Ha nem rendelkezel a szükséges iratokkal, bizonyos esetekben lehetőséged van azt egyéb igazolásokkal kiváltani.

Ajánlatonként – pl. új előfizetés megkötése, Bónusz Programban történő részvétel – a szükséges dokumentumok listája eltérhet.

A szükséges dokumentumoktól eltekinteni sajnos egyedi esetben sem tudunk.

> A vásárláshoz szükséges dokumentumok

Mi a teendő, ha elutasították a számhordozásomat?

Amennyiben az érintett telefonszám nem felel meg a számhordozás feltételeinek, úgy 45 napon belül újra kezdeményezheted a számhordozást értékesítési pontjainkon.