Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Hány feltöltőkártyás előfizetésem lehet maximum?
A jogszabály meghatározza, hogy egy magánszemélynek maximum 10 db, míg egy cégnek (vagy egyéni vállalkozó, egyéb szervezet) maximum 50 db hanghívásra szolgáló feltöltőkártyája lehet. Amennyiben a magánszemély/cég elérte ezt a limitet, úgy további feltöltőkártyára előfizetői szerződést nem köthet (pl. új telefonszámra vonatkozó szerződést, vagy számlás előfizetéséről nem térhet át kártyásra). A vásárlónak a feltöltőkártyás előfizetés vásárlásakor nyilatkoznia kell arról, hogy a limitet még nem érte el.
-
Hol tudok feltöltőkártyás csomagot vásárolni?
A Yettel üzletekben, vagy viszonteladó partnereinknél.
Számos hiper-és szupermarketben, sőt még a Magyar Posta értékesítési helyein is megtalálod kártyás csomagjainkat. Például az alábbi üzletekben érheted el a Yettel Feltöltőkártyás Expressz csomagot: Spar/Interspar, Auchan, Tesco, Magyar Posta, Relay, Immedio, MOL, Shell és OMV hálózata, és kisebb mobilszaküzletek. A feltöltőkártyák az egyes üzletekben a készlet erejéig érhetőek el. -
Milyen dokumentumok szükségesek a kártyás előfizetés vásárlásához?
A vásárláshoz 1 érvényes fényképes igazolvány szükséges, fontos, hogy a megrendeléskor pontosan add meg az adataidat, mert az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumot kell bemutatni.
-
Hogyan tudom aktiválni új kártyás előfizetésemet?
Online tudod aktiválni ezen az oldalon, csak kövesd az oldalon leírt lépéseket, előtte nézd végig videónkat az aktiválás menetéről.
-
Hogyan tudom ellenőrizni aktuális egyenlegemet, adatfogyasztásomat?
Az aktuális egyenlegedet, adatfogyasztásodat legegyszerűbben és díjmentesen a Yettel alkalmazásban tudod nyomonkövetni. Ha elfogyott az egyenleged vagy extra adatra van szükséged, akkor pár kattintással azonnal feltölthetsz egyenleget vagy rendelhetsz mobilnetet is.
Ha még nincs alkalmazásod, akkor az áruházból töltsd le, regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval. Bővebb információt az alkalmazásról itt találsz.
A yettel.hu-n a Yettel fiókba belépve tudsz egyenlegedről, fogyasztási adataidról információt szerezni. A Yettel fiók használatáról és a regisztráció menetéről itt olvashatsz. -
Külföldiek hogyan tudnak feltöltőkártyás előfizetést vásárolni?
Amennyiben az előfizető nem rendelkezik a magyar hatóságok által kibocsátott igazolvánnyal, úgy kizárólag személyesen üzleteinkben köthet feltöltőkártyás szolgáltatásra vonatkozó szerződést – a Magyarországra való beutazásra, tartózkodásra jogosító igazolványa (pl. útlevél, tartózkodási engedély) bemutatását és érvényességének ellenőrzését követően. Külföldiek online vagy viszonteladó partnereinknél nem tudnak kártyás előfizetést vásárolni.
-
Továbbadhatom a feltöltőkártyás előfizetésemet másnak?
Jogszabály szerint tilos a feltöltőkártyás előfizetés továbbértékesítése. A SIM-kártya ingyenes átadása közeli rokonnak is csak akkor lehetséges, ha az új előfizető adatai is átvezetésre kerülnek a Yettelnél Kérjük, fokozottan figyelj a bejelentési kötelezettségre, mert amennyiben a feltöltőkártyás előfizetést előzetes bejelentés és adatellenőrzés nélkül adod át használatra olyan személynek, aki nem közeli hozzátartozód, az előfizetést meg kell szüntessük.
Fontos, hogy az éves adategyeztetéskor el kell végezni a használóként korábban bejelentett személy adategyeztetését is, amelyet az új előfizető tud majd elvégezni. -
Van havidíja az 5 napos hangjegy extra, 3 GB 5 napos mobilnet extra és 10 GB 5 napos mobilnet extra csomagoknak?
A szolgáltatás egyszeri díj megfizetése mellett vehető igénybe, a díj levonását követően kerül aktiválásra, így a szolgáltatásnak havidíja nincs.
-
Tartalmaznak egyenleget az 5 napos hangjegy extra, 3 GB 5 napos mobilnet extra és 10 GB 5 napos mobilnet extra csomagok?
A csomagok kezdőegyenleget nem tartalmaznak. A csomagba foglalt keret vagy annak felhasználási ideje után a további használathoz szükség van az egyenleged feltöltésére, amelyet a legegyszerűbben a Yettel applikáción vagy online felületen itt tehetsz meg.
-
Meddig használható fel a 5 napos hangjegy extra, 3 GB 5 napos mobilnet extra és 10 GB 5 napos mobilnet extra csomagokon található kezdő perc- és adattartalom?
A szolgáltatás aktiválástól számított 5 napig használható. A fel nem használt mennyiség a 5 nap leteltét követően törlődik.
-
Mi történik, ha elfogy vagy lejár a csomagban foglalt (kezdő) adattartalom?
Abban az esetben, ha a csomagban foglalt belföldi adatforgalom elfogyott és nem rendelkezel Mobil Internet szolgáltatáscsomaggal, a kártyás szolgáltatási ciklus végéig a belföldi adatforgalmazás nem lesz lehetséges (lassítás sebessége 0/0 kbit/s).
A fel nem használt adatmennyiség a 5 nap leteltét követően törlődik.
-
Tudok-e egyszerre több kiegészítő szolgáltatást is aktiválni? Mi történik, ha egyszeri és megújuló adatjegyet is vásárolok egy időben?
Abban az esetben, ha rendelkezel egyszeri adatjeggyel, először mindig az egyszeri adatjegy adatkeretét csökkentjük. Ezt követően a megújuló keretet.
Az 5 napos hangjegy extra, 3 GB 5 napos mobilnet extra és 10 GB 5 napos mobilnet extra csomagok esetében egy időben akár mindhárom szolgáltatást is megrendelheted, a keretek összeadódnak és az érvényességi idő kitolódik. Illetve más kiegészítő csomagot is egy időben igénybe vehetsz. Az új csomag aktiválása azonnal megtörténik, a korábbi csomagod pedig megmarad a saját keretével és érvényességi idejével.
-
Mennyi feltöltőkártya lehet a nevemen?
A maximális kártyaszám limit a jogszabályi előírásoknak megfelelően egy magánszemély maximum 10 db, míg egy cég maximum 50 db hanghívásra szolgáló feltöltőkártyával rendelkezhet.
-
Hol vásárolhatok Yettel Feltöltőkártya Expressz csomagot?
Egyszerűen és gyorsan vásárolhatsz Yettel Feltöltőkártya Expressz csomagot számos hiper-és szupermarketben, sőt még a Magyar Posta értékesítési helyein is. Az alábbi üzletekben érheted
el a Yettel Feltöltőkártya Expressz csomagot: Spar/Interspar, Auchan, Tesco, Magyar Posta, Relay, Immedio, MOL, Shell és OMV hálózata, és kisebb mobilszaküzletek. A feltöltőkártyák az egyes üzletekben a készlet erejéig érhetőek el.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!