Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Nem csatlakozik a készülékem az 5G-re, mi lehet az oka?
Az 5G technológia eléréséhez az alábbi feltételnek kell megfelelni:
- 5G képes SIM kártya (a régebbi SIM kártyák cseréjét díjmentesen biztosítjuk üzleteinkben)
- 5G képes készülék, melynek a mobilhálózatok menüpontjában is engedélyezett a 5G hálózati hozzáférés vagy 'Automatikus elérési lehetőség van beállítva
- 5G lefedettség, ezt ellenőrizheted lefedettségi térképünkön.
-
Hogyan tudom az adatforgalmat kikapcsolni külföldön?
Lépj be készülékeden a Beállítások menübe, majd válaszd a Kapcsolatok vagy Mobilhálózat vagy Adatforgalom opciót.
Azon belül keresd az Adatroaming kapcsolót, aminek a ki- vagy bekapcsolásával tudod szabályozni a külföldi internetelérést. Ha kikapcsolod, akkor az adatforgalom, (beleértve az e-mailt, webböngészést és értesítéseket) a WiFire korlátozódik. -
Hogyan állíthatom be, hogy milyen külföldi hálózatra csatlakozzon a mobilom?
Lépj be készülékeden a Beállítások menübe, majd válaszd a Kapcsolatok vagy Mobilhálózat opciót. Azon belül keresd a Hálózatválasztás vagy Mobilszolgáltatók lehetőséget. Alapesetben hagyjuk a készülékünket automatikus hálózatválasztáson a lehető leggyorsabb hálózati csatlakozás érdekében. Automatikus hálózatválasztás esetén a készülékünk a határátlépést követően automatikusan megkeresi a Yettel előfizetők számára az adott helyen biztosított külföldi hálózatot és automatikusan csatlakozik arra. Amennyiben ettől el szeretnél térni, akkor állítsd Manuális vagy Kézi hálózatválasztásra a kapcsolót vagy kapcsold ki az Automatikus hálózatválasztást.
-
Mi az a VoLTE és hogyan tudok rácsatlakozni?
Voice Over LTE technológiával HD minőségű hanghívásokat tudsz bonyolítani 4G-n, de mobilinternet adatforgalom felhasználása nélkül, ami azt jelenti, hogy az erre képes telefonokkal hanghívást is indíthatsz azon a 4G hálózaton, amin eddig kizárólag netezés volt lehetséges.
Erről részletesebb információt weboldalunkon találsz.
-
Hogyan tudom beállítani a készülékemet a Yettel szolgáltatásainak használatához (pl. internet, e-mail, SMS, MMS, stb) ?
Ha szeretnéd, hogy telefonod megfelelően legyen beállítva a Yettel szolgáltatásainak használatához (pl. internet, e-mail, SMS, MMS, stb), akkor válassz az alábbi lehetőségek közül és tudd meg mi szükséges a beállításhoz.
- Android okostelefonok készülékbeállítások
- Apple iPhone készülékbeállítások
Hagyományos mobilok: Ha szeretnéd a beállításokat automatikusan lekérni hagyományos telefonodra (tehát nem okostelefonra), akkor SMS-ben vagy az online ügyfélszolgálatunkon keresztül is lekérheted. Készülékbeállítások lekérése mobilodra
További készülékbeállítások:
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!