• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Megrendelhető szolgáltatásainkról ezen az oldalon tudsz tájékozódni. https://www.yettel.hu/szolgaltatas

  • Szolgáltatásokat többféle módon is meg tudsz rendelni:

    • Yettel weboldalán, a belépést követően a Yettel fiókodban, 
    • Yettel alkalmazásban,
    • SMS-ben: a szolgáltatás kódszavát egy adott számra kell elküldened.

    A megrendelés, illetve lemondás módja szolgáltatásonként eltérő lehet – erről bővebb információt az adott szolgáltatás oldalán találsz.

  • Jelenlegi szolgáltatásaidat legegyszerűbben a Yettel weboldalon, a belépést követően a Saját fiókodban, a telefonszám kiválasztása után, a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalon tudod megnézni.
     

  • Új szerződés kötésekor vagy meglévő ügyfelek szerződéshosszabbítás által történő készülékvásárláskor rendszerünk automatikusan aktivál bizonyos, az ügyfelek számára kedvező, díjmentes szolgáltatásokat. Ilyenek például az SMS/MMS szolgáltatás, stb.

    Jelenleg aktív szolgáltatásaidat legegyszerűbben a Yettel weboldalán, a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása fül alatt tudod ellenőrizni.

  • Szolgáltatások lemondására többféle lehetőség is van:

    • Yettel fiókodban le tudod mondani az aktív szolgáltatásaidat. Ha még nincs Yettel fiókod, akkor egyszerűen regisztrálhatsz. A regisztráció menetéről és a jogosultsági szintekről itt találsz leírást
    • Yettel alkalmazásban is lemondhatod a megrendelt, aktív szolgáltatásaidat, ha még nincs Yettel appod töltsd le mobilodon az áruházból, regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval.
    • Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1220-on. A beazonosításhoz készítsd elő 4 jegyű jelszavadat.

      Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:
      Név
      Állandó lakcím
      Édesanyja neve
      Születési dátum
      Születési hely

      Amennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.
      Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon. Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.

      További információt a telefonos ügyfélszolgálatról, menütérképet itt találsz.


    A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt felhasználhatod a tört időszakban. Ez alól a szabály alól bizonyos mobilinternet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.
     

  • Ha egyszeri adatjegyet rendeltél, azt nem kell lemondanod, nem újul meg, a lejárati idő leteltével automatikusan megszűnik a szolgáltatás.

    A megújuló adatjegyek lemondására többféle lehetőség is van:

    • Yettel fiókodban le tudod mondani az aktív szolgáltatásaidat. Ha még nincs Yettel fiókod, akkor egyszerűen regisztrálhatsz. A regisztráció menetéről és a jogosultsági szintekről itt találsz leírást
    • Yettel alkalmazásban is lemondhatod a megrendelt, aktív szolgáltatásaidat, ha még nincs Yettel appod töltsd le mobilodon az áruházból, regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval.
    • Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1220-on. A beazonosításhoz készítsd elő 4 jegyű jelszavadat.

    Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:
    Név
    Állandó lakcím
    Édesanyja neve
    Születési dátum
    Születési hely

    Amennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.
    Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon. Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.

    További információt a telefonos ügyfélszolgálatról, menütérképet itt találsz.


    A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt is felhasználhatod a tört időszakban is. Ez alól a szabály alól bizonyos mobilinternet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.