Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Milyen kiegészítő szolgáltatások érhetők el a Yettelnél?
Megrendelhető szolgáltatásainkról ezen az oldalon tudsz tájékozódni. https://www.yettel.hu/szolgaltatas
-
Hogyan tudok szolgáltatásokat megrendelni?
Szolgáltatásokat többféle módon is meg tudsz rendelni:
- Yettel weboldalán, a belépést követően a Yettel fiókodban,
- Yettel alkalmazásban,
- SMS-ben: a szolgáltatás kódszavát egy adott számra kell elküldened.
A megrendelés, illetve lemondás módja szolgáltatásonként eltérő lehet – erről bővebb információt az adott szolgáltatás oldalán találsz.
-
Hol tudom megnézni aktív szolgáltatásaimat?
Jelenlegi szolgáltatásaidat legegyszerűbben a Yettel weboldalon, a belépést követően a Saját fiókodban, a telefonszám kiválasztása után, a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása oldalon tudod megnézni.
-
Nem rendeltem meg egy szolgáltatást, mégis aktív. Hogy lehet ez?
Új szerződés kötésekor vagy meglévő ügyfelek szerződéshosszabbítás által történő készülékvásárláskor rendszerünk automatikusan aktivál bizonyos, az ügyfelek számára kedvező, díjmentes szolgáltatásokat. Ilyenek például az SMS/MMS szolgáltatás, stb.
Jelenleg aktív szolgáltatásaidat legegyszerűbben a Yettel weboldalán, a belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Szolgáltatások / Szolgáltatások módosítása fül alatt tudod ellenőrizni.
-
Hogyan tudok egy szolgáltatást lemondani?
Szolgáltatások lemondására többféle lehetőség is van:
- Yettel fiókodban le tudod mondani az aktív szolgáltatásaidat. Ha még nincs Yettel fiókod, akkor egyszerűen regisztrálhatsz. A regisztráció menetéről és a jogosultsági szintekről itt találsz leírást.
- Yettel alkalmazásban is lemondhatod a megrendelt, aktív szolgáltatásaidat, ha még nincs Yettel appod töltsd le mobilodon az áruházból, regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval.
- Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1220-on. A beazonosításhoz készítsd elő 4 jegyű jelszavadat.
Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:
Név
Állandó lakcím
Édesanyja neve
Születési dátum
Születési helyAmennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.
További információt a telefonos ügyfélszolgálatról, menütérképet itt találsz.
Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon. Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.
A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt felhasználhatod a tört időszakban. Ez alól a szabály alól bizonyos mobilinternet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.
-
Hogyan tudom a megrendelt adatjegyet lemondani?
Ha egyszeri adatjegyet rendeltél, azt nem kell lemondanod, nem újul meg, a lejárati idő leteltével automatikusan megszűnik a szolgáltatás.
A megújuló adatjegyek lemondására többféle lehetőség is van:- Yettel fiókodban le tudod mondani az aktív szolgáltatásaidat. Ha még nincs Yettel fiókod, akkor egyszerűen regisztrálhatsz. A regisztráció menetéről és a jogosultsági szintekről itt találsz leírást.
- Yettel alkalmazásban is lemondhatod a megrendelt, aktív szolgáltatásaidat, ha még nincs Yettel appod töltsd le mobilodon az áruházból, regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval.
- Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1220-on. A beazonosításhoz készítsd elő 4 jegyű jelszavadat.
Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:
Név
Állandó lakcím
Édesanyja neve
Születési dátum
Születési helyAmennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.
Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon. Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.További információt a telefonos ügyfélszolgálatról, menütérképet itt találsz.
A szolgáltatások havidíjának terhelése a számlázási (Kártyás előfizetés esetén kártyás) ciklushoz kapcsolódik. Amennyiben hó közben rendelsz vagy mondasz le egy szolgáltatást, a teljes havidíj kiterhelésre (feltöltőkártya esetén levonásra) kerül, ennek megfelelően a szolgáltatás által nyújtott teljes kedvezményt is felhasználhatod a tört időszakban is. Ez alól a szabály alól bizonyos mobilinternet szolgáltatások kivételt képeznek – erről bővebb információt az adott szolgáltatás leírásánál találsz.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!