Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Hogyan tudok új előfizetést vásárolni?
Új Yettel előfizetést vásárolhatsz kényelmesen online vagy személyesen, bármelyik üzletünkben.
Online vásárláskor a yettel.hu-n válaszd ki a számodra megfelelő tarifát, majd készülék nélkül vagy egy új készülékkel tedd kosárba. A megrendelési űrlapon válassz az automatikusan felajánlott 3 hívószám közül, vagy ha saját számod megtartásával szeretnél vásárolni, akkor jelöld meg az Áthozom a számom opciót. -
Hogyan tudok kártyás előfizetést vásárolni online?
Kártyás előfizetést online, a yettel.hu-n tudsz vásárolni, feltöltőkártyás csomagjainkat itt találod. A SIM-kártyát használat előtt aktiválni kell, ehhez segítséget itt találsz.
-
Hogyan tudok meglévő Yettel előfizetőként új előfizetést vásárolni?
A folyamat ugyanaz, mintha új előfizetőként vásárolnál, de az fontos, hogy a yettel.hu-n mindenképp jelentkezz be Yettel fiókodba, mert meglévő előfizetőként kedvezőbb feltételekkel vásárolhatsz.
-
Milyen dokumentumok kellenek a vásárláshoz?
Előfizetői Szerződés megkötéséhez minden esetben szükségesek az érvényes magyar hatóság által kiállított dokumentumok:
- régi típusú személyi igazolvány, mely a lakcímet is tartalmazza,
vagy
- régi típusú személyi igazolvány és lakcímigazoló kártya,
vagy
- új típusú személyi igazolvány (kártya) vagy új típusú vezetői engedély (kártya) vagy útlevél és lakcímigazoló kártya.Külföldi személyek és cégek, gazdálkodó szervezetek esetén a szükséges okmányokról ezen az oldalon tájékozódhatsz.
-
Milyen dokumentumok kellenek online rendeléshez?
Számlás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez az alábbi dokumentum párok valamelyike szükséges:
- 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány
vagy - 1 érvényes fényképes igazolvány és online bankkártyás fizetés opció választása a felületen
vagy - 2 érvényes fényképes igazolvány (1 elsődleges és 1 másodlagos, pl. személyi igazolvány + jogosítvány).
Ha előfizetőként rendelkezel 6 teljes havi befizetett számlával, 1 érvényes fényképes okmány is elegendő. Részletre történő vásárlás feltételei eltérhetnek.
Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez:
- 1 érvényes fényképes igazolvány szükséges.
Fontos! Mivel az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumo(ka)t kell bemutatni, fokozottan ügyelj az adatok helyességére a megrendeléskor.
- 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány
-
Online megrendelés során lehetőségem van áthozni hívószámomat más szolgáltatótól?
Ha mobilszolgáltatót szeretnél váltani, akkor lehetőséged van arra, hogy meglévő mobilszámodat teljes egészében, azaz a 30-as vagy 70-es előhívóval együtt, áthozd hozzánk. A számhordozás gyors és díjmentes folyamat, amit egyszerűen, akár online is elvégezhetsz. A Számhordozás kezdeményezését a megrendelés feladásakor már online is elindíthatod, csak válaszd ki új tarifádat, ha új mobil is jó lenne, akkor válassz készüléket is, majd a hívószámok kiválasztásánál jelöld meg az Áthozom a számom opciót, vidd végig a vásárlást, ezzel a Számhordozás folyamatát is elindítottad. A számhordozásról részletesen itt találsz még információt.
-
Miért érdemes bejelentkeznem?
Számos előnnyel jár, ha Yettel előfizetőként bejelentkezve kezded meg az online rendelést. Nézzük meg, melyek ezek:
- a megrendelőlapon a már rendelkezésükre álló adatokat előre kitöltjük,
- ha meglévő előfizetőként már jogosult vagy kedvezményes, egyedi ajánlatok igénybevételére, akkor azt megjelenítjük neked,
- ha meglévő előfizetőként már rendelkezel 6 teljes havi befizetett számlával, akkor kedvezőbb előleget kalkulálunk, mintha teljesen új előfizető lennél,
- gyorsabb az átfutási idő, hamarabb megkapod a megrendelésed. -
Ha az általam megvásárolni kívánt színű, típusú készüléket nem találom a yettel.hu kínálatában, mi a teendő?
Amennyiben kérdésed merülne fel egy készülék elérhetőségével kapcsolatban, akkor használd a termék oldalán található „Visszahívást kérek” linket. Név, telefonszám és alkalmas napszak megadását követően rövid időn belül visszahívunk.
-
Honnan tudom, hogy az általam kiválasztott készülék raktáron van-e?
Minden az adott pillanatban a yettel.hu-n megjelenő termék, amely mellett a "Raktáron a kiválasztott színből" felirat látható elérhető és rendelhető, amennyiben a készülék adatlapján megjelenik a „Kosárba rakom” feliratú zöld gomb.
-
Hogyan adhatom le megrendelésemet online?
Az online rendelés jellemző lépései:
- Tarifa és/vagy készülék kiválasztása, ezeket legegyszerűbben a tarifaoldalról vagy a készülékek oldalról teheted meg,
- Belépés - meglévő ügyfeleknek fontos, hogy belépjenek, mert kedvezőbb feltételekkel vásárolhatnak,
- Választott készülék/előfizetés kosárba rakása,
- A megrendeléshez szükséges adatok megadása,
- A szállítási és vásárlási feltételek elfogadása, szerződés előnézet jóváhagyása,
-Mmegrendelés átvétele, szerződés aláírása. -
Yettel előfizető vagyok, új készüléket szeretnék vásárolni a telefonszámom megtartása mellett. Mi a teendőm?
Ha Yettel előfizetőként új online megrendelést szeretnél indítani, akkor kérjük, először jelentkezz be a Yettel fiókodba. A sikeres belépést követően, ha már rendelkezel kedvezményes, egyedi ajánlattal, az megjelenik neked, érdemes igénybe venni. Következő lépésként válaszd ki új készüléked, és menj végig az online vásárlás folyamatán. Ha elakadtál kérj visszahívást vagy videochaten kérd munkatársunk segítségét.
-
Eltér az üzletek és a yettel.hu kínálata?
Igen. A yettel.hu saját készlettel rendelkezik, ami eltérhet az üzletek kínálatától. Előfordulhat, hogy valamely a yettel.hu-n nem elérhető készülék valamelyik üzletben megvásárolható, illetve az ellenkező eset is, azaz a yettel.hu elérhető olyan ajánlat, amely az üzletekben nem.
-
Ha a megrendeléshez visszahívást kérek, akkor is megkapom-e az online kedvezményt?
Igen, az online kedvezményre, akciós ajánlatra, vagy akciós ajándék kiegészítőre abban esetben is jogosult vagy, amennyiben telefonon, az ügyfélszolgálat segítségével zárul a megrendelés.
-
Online is tudok részletre vásárolni?
Igen, online megrendelés esetén is választható a részletvétel. Online rendelés esetén a kezdőrészlet, és a forgalmi előleg jelenik meg a kosárban, mint fizetendő tétel. További információk részletfizetésről.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!