Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mi a különbség a roaming és a nemzetközi hívás között?
Roaming: Ha külföldre utazol és más ország mobilhálózatára csatlakozva használod a mobilodat, akkor roaming szolgáltatást veszel igénybe. Részletes információt itt találsz.
Nemzetközi hívás: Minden magyarországi, belföldi hálózatból indított külföldre (nemzetközi számra) irányuló hívás külföldre telefonálásnak, nemzetközi hívásnak minősül, akkor is, ha az EU-ba irányul. A nemzetközi hívás díjait itt találod.
-
Milyen díjakra számíthatok a külföldi mobilhasználat során?
A különböző díjakról itt találsz tájékoztatást:
-
Külföldre utazom, mire figyeljek?
Javasoljuk, hogy telefonodban eleve nemzetközi formátumban tárold telefonszámaidat, vagyis a 06 helyett használd a +36 nemzetközi előhívót.
Ha külföldi tartózkodásod idején hívást fogadsz, az az EU-ban és az 1-es díjzóna más országaiban díjmentes a méltányos használat szabályaink betartásával, a 2, 3, 4 díjzónákban a fogadott roaming-hívások esetében a hívott fél is fizet.
Az EU-ban és az 1-es díjzóna más országaiban a Yettel hálózatán kívül is felhasználható perc-, SMS-, valamint lebeszélhető havidíj keretek érvényesek, a keretek felhasználását követően, illetve azok hiányában pedig a tarifacsomag szerinti belföldi, hálózaton kívüli díjak érvényesek. Arra viszont figyelni kell, hogy vannak olyan speciális hívószámok (pl. az emelt díjas hívószámok), amelyekre irányuló hívások, ill. SMS üzenetek esetében ettől eltérő díj kerülhet felszámításra.
Ha eltérően nem rendelkezel, akkor a hang- és adatalapú roaming szolgáltatás automatikusan rendelkezésedre áll külföldön is, kivétel a 4-es díjzóna. A roaming szolgáltatás a 4-es díjzónában (Műholdas és Tengeri Roaming, például tengeri hajóutak esetén) regisztráció után vehető igénybe, a díjekről előzetesen mindenképpen tájékozódj. További részletek itt találsz. -
Honnan tudom, hogy a tarifacsomagomban mennyi külföldön használható roaming adatkeret van?
A roaming adatkeretekről és a használati díjakról az adott tarifacsomag weboldalán tudsz tájékozódni vagy régebbi tarifacsomagok esetén a Díjszabásban.
-
Honnan tudom, hogy melyik díjzónába esik az ország, ahova utaznék?
A világ országai 4 díjzónába vannak besorolva, azt, hogy egy adott ország melyik kategóriába esik, és milyen roaming díjak vonatkoznak rá, ezen az oldalon tudod ellenőrizni: https://www.yettel.hu/roaming
-
Hogyan tudom korlátozni a túlhasználatot külföldön?
Netroaming figyelő és magasforgalmi limit szolgáltatásainkkal megvédjük minden ügyfelünket a túlköltéstől. Ha eltérően nem rendelkezel, akkor ezen szolgáltatásokat biztosítjuk neked. Ha előre tudod, hogy sokat fogsz külföldről telefonálni vagy internetezni, akkor kérünk, hogy még az utazás előtt egyeztesd telefonos ügyfélszolgálatunkon (1220) vagy személyesen bármelyik Yettel üzletben az előfizetésedhez beállított limiteket, nehogy meglepetés érjen, és esetleg ne tudd a mobilodat egy ideig használni a túlköltés/tiltás miatt.
-
Hogyan tudom ellenőrizni, hogy mennyi adatot fogyasztottam külföldön?
Számtalan segítséget nyújtunk a biztonságos külföldi mobilhasználathoz:
- A költségeket folyamatosan nyomon követheted a Yettel online ügyfélszolgálati oldalon és a díjmentesen letölthető Yettel alkalmazásban. Ellenőrizheted a számlád aktuális állását, az adatfogyasztásod, és, hogy mennyit használhatsz még a havi keretedből. Egyszerűen vásárolhatsz kiegészítő adatjegyeket is.
- Előre pontos információt kapsz a díjakról, ha elhagyod Magyarországot és felcsatlakozol egy külföldi mobilhálózatra. Üdvözlő SMS-t kapsz, amely tartalmazza az adott hálózat használatára vonatkozó perc, SMS, adat díjakat.
- Adathasználat során SMS-t küldünk, ha megkezdted az adathasználatot, és ha eléred adatkereted 80%-, illetve 100%-át.
-
Mennyibe kerül itthonról külföldre telefonálni?
A külföldre telefonálás, azaz nemzetközi hívás díjairól ezen az oldalon találsz részletes tájékozatót.
-
Külföldön is szükségem van mobilnetre. Milyen adatjegyeket tudok rendelni?
Roaming adatjegyeinket legegyszerűbben a Yettel alkalmazásban tudod megrendelni, töltsd le az alkalmazást és jelentkezz be ügyfélszintű jelszavaddal.
A roaming adatjegyekről ezen az oldalon is részletesen olvashatsz. -
Hogyan tudom letiltani a külföldi adathasználatot?
Ha egyáltalán nem szeretnéd külföldön használni a mobilinternetet, vagy csak szeretnéd elkerülni a véletlen adatforgalmazást, akkor tiltsd le ezt a szolgáltatást.
Online: lépj be a Yettel alkalmazásba vagy a fiok.yettel.hu-n és aktiváld a Megrendelem gombbal az "Adatroaming tiltás" szolgáltatást; vagy hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat: 1220 vagy +36 20 2000 000. -
Ha az EU-ba utazom, akkor is számlázhatnak többletdíjat?
Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban történő barangolás során többletdíjak akkor kerülnek alkalmazásra, ha:
a méltányossági feltételek nem teljesülnek, vagy
az adatforgalmazás mértéke meghaladja az adott tarifacsomaghoz vagy kiegészítő adat szolgáltatáshoz tartozó EU-ban felhasználható adatkeretet.
A feltételekről részletesen ezen az oldalon olvashatsz.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!