Megújul a Yettel fiók

 

Megújul a Yettel fiók

 

Annak érdekében, hogy hatékonyan védjük ügyfeleink adatait és még inkább megfeleljünk a legújabb biztonsági szabványoknak, módosítunk a fiók belépés és regisztráció folyamatán. 

                          
Mi is változik pontosan?


 Social login kivezetése

A közösségi fiókos (Google, Facebook stb.) bejelentkezési lehetőség megszűnik. Ezentúl csak e-mail címeddel és jelszavaddal tudsz belépni. Ha elfelejtetted a jelszavadat, a belépés felületen az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva a regisztrált e-mail címed megadásával tudsz új jelszót megadni. Az új jelszónak tartalmaznia kell kisbetűt, nagybetűt, számot, speciális karaktert és minimum 10, maximum 24 karakterből állhat.
 

 Üzleti ügyfeleink ezentúl máshol léphetnek be fiókjukba

Üzleti ügyfeleink bejelentkezési felülete megváltozik. Ügyintézői fiókodba mostantól az online.yettel.hu oldalon léphetsz be a fiok.yettel.hu helyett.

Bejelentkezek
 

 Új külső a fiókkezeléshez

A fiók kezelési felület külseje megújul, a fiókodhoz kapcsolódó teendőket továbbra is zökkenőmentesen tudod intézni.

                                                          

Mikor kerül sor a frissítésre?

A változtatásra 2024.05.09-én, hajnalban kerül sor. Ebben a rövid időszakban a webshop és az online ügyfélkiszolgáló-rendszerek nem lesznek elérhetőek.

Fontos tudni!


 Automatikus kiléptetés

Az átállás során automatikusan kiléptetünk minden felhasználót a rendszerből. Kérünk, lépj be újra a bejelentkezési felületeken.
 

 Alkalmazásfrissítés

A Yettel alkalmazás csak a legújabb verzióval lesz használható. Kérjük, frissítsd az alkalmazást, hogy zavartalanul használhasd tovább.

                                
Hogyan tudsz belépni a Yettel fiókba?


 Regisztráció és belépés

Yettel fiókot e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval tudsz regisztrálni. A jelszónak tartalmaznia kell kisbetűt, nagybetűt, számot, speciális karaktert és minimum 10, maximum 24 karakterből állhat. Olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert az aktiváló kódot a megadott e-mail címre fogjuk küldeni. A regisztrációd véglegesítésére 24 óra áll rendelkezésedre. Ha ebből az időtartamból kicsúszol, újra kell kezdened a regisztrációs folyamatot.
 

Ahhoz, hogy be tudj lépni a fiókodba, előtte regisztrálni kell. Ha elfelejtetted a jelszavad, megadhatsz újat az Elfelejtetted a jelszavad, linkre kattintva. Amennyiben ügyfélszinten szeretnéd bekötni előfizetésedet új fiókodba, abban az esetben szükség lesz a négyszámjegyű, Ügyfélszintű jelszavadra, melyet Előfizetői szerződésed kötésekor adtál meg. Ha nem ismered, akkor személyesen üzleteinkben vagy online, videochaten, kollégánktól kérhetsz újat.

 Belépés SMS-sel
Lehetőséged van SMS-kóddal is belépni Yettel fiókodba, azonban, ha ezt a módszert használod, akkor csak korlátozott hozzáférést kapsz az előfizetéses ügyeid intézéséhez. Az SMS belépési lehetőséget a „Belépés” oldalon találod, kattints rá és add meg a Yetteles mobilszámot, amire a kódot küldjük. Az SMS-ben küldött kódot add meg a belépési felületen.
 

Segítségre van szükséged?

Ha elakadtál, vedd fel velünk a kapcsolatot személyesen, telefonon vagy internetes elérhetőségeink egyikén.

Ügyfélszolgálat elérhetőségek